Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat klokje is zo Mondeo-achtig Ik vind het een tegenvaller op die foto's...

Comment

welk merk is het klokje eigelijk ?
      ik vind dat net erg limo een beetje

en verder is't gewoon een audi, zoals een benz een benz moet zijn en een bmw het zijn moet zijn

Comment

Dash valt tegen. Niet alleen het klokje maar ook de plaatsing van het multi-mediascherm.

Exterieur is naar gewoonte van de VAG-stal. Zeer saai.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Ik vindt het eerder slordig hoe het schermpje van de MMI het interieur verknoeit...
          Dat vind ik nu ook! Er bestaan zoveel manieren om zo'n scherm te integreren; hier ziet het er erg gekunsteld uit.. alsof ze het vergeten waren, en achteraf nog snel een plaatsje zochten.
          freude am fahren

Comment

Het exterieur vind ik niet mis. Zoals we kunnen verwachten is dit opnieuw een evolutie van de vorige generatie, wat aangevuld met nieuwe Audi-kenmerken. De snoet is zonder meer knap gestileerd. De kont gelijkt dan weer iets teveel op een uitvergrootte A4.

De koplampverlichting die (optioneel) volledig uit LED (kan) bestaan, vind 'k ook zeer mooi.

Edit:

Bron: www.autoweek.nl
            Last edited by RUBN; 01/12/2009, 08:30.
            freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Dat vind ik nu ook! Er bestaan zoveel manieren om zo'n scherm te integreren; hier ziet het er erg gekunsteld uit.. alsof ze het vergeten waren, en achteraf nog snel een plaatsje zochten.
              ik heb liever geen schermpje, als ik het niet nodig heb en maar zicht

Comment

Zou er mij iemand kunnen uitleggen waarom het Audi-logo op twee verschillende manieren in het stuur "gekadreerd" wordt?

In een cirkel:

Of in de vorm van het singleframe:

freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                  Zou er mij iemand kunnen uitleggen waarom het Audi-logo op twee verschillende manieren in het stuur "gekadreerd" wordt?

In een cirkel:

Of in de vorm van het singleframe:

Het zijn twee verschillende stuurwielen: een 3-spaaks, en een 4-spaaks. Het een is een sportstuur (veronderstel ik) en het ander is de standaardvariant.

Comment

Sjongejonge, van wat ik op de foto's kan beoordelen is dit een MISSER!
                    Ik ben nooit geweest voor de stelling 'het wordt gewoon een grote A4'.
                    Maar, in profiel ziet hij'r gewoon wat groter dan een A4 uit... En die achterkant ook, de voorkant is ook niet veel soeps.
                    Het interieur kan me dan weer wel 'redelijk' goed bevallen.

Maar jongens, wat'n misser heeft Audi hier begaan, to-taal geen vernieuwing. Dit is fout, Audi is fout bezig. Ze hadden hier de 7-reeks moeten evenaren, die toch wat nieuwigheid in't laadje van BMW brengt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik heb liever geen schermpje, als ik het niet nodig heb en maar zicht
                      +1
                      een scherm is enkel bij navigatie nuttig (maar nog altijd niet nodig, de aanduidigen op de BC volstaan voor mij) en helpt meestal het dashbord te ontsieren
                      beter dan zoiets te laten verdwijnen als het niet in gebruik is
                      de tijd dat men zich gewaardeerd voelde met een kaart op zijn dashbord is voorbij
                      liever wat mij betreft terug (misschien evenmin nodig, maar mooier om te zien) tellertjes met een analoge voorstelling van de technische informatie (turbodruk, olietemperatuur, olie peil, voltmeter, compas, bandendruk. Een ware cckpit in de plaats van een blitse spelconsole, bedoel ik
                      maar ik zal waarschijnlijk en beetje (veel) ouderwets zijn...

Comment

Moet er even bij zeggen dat ik een bmw fan ben.
                        Mijn vader en ik hebben vroeger ook gekeken voor een A8, werden zelfs uitgenodigd om de A8 exclusive line te bekijken die helemaal afgeschermd was op de rai, maar uiteindelijk toch een X5 geworden.
                        Maar ik vind dit echt een achteruit gang, voorkant is mooi maar die verlichting vind ik echt afschuwelijk en de achterkant lijkt te veel op een A4.
                        Van binnen vind ik het ook niet bepaald een vooruitgang, dat klokje en dat lelijke opberg vakje haalt de klasse uit de auto weg.
                        Kwa rijden zal het allemaal positief zijn net zoals de oude.
                        Maar persoonlijk vind ik dit een misser!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                          Maar jongens, wat'n misser heeft Audi hier begaan, to-taal geen vernieuwing. Dit is fout, Audi is fout bezig. Ze hadden hier de 7-reeks moeten evenaren, die toch wat nieuwigheid in't laadje van BMW brengt!
                          de modale (?) koper van een A8 ziet misschien de zaak anders...

Comment

echt alweer hetzelfde, maar dan anders. Ziet er helemaal niet goed uit vind ik ...

En wat is dat met die versnellingspook?
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

vw-pook

Comment

Ik vind die automaatpook niet mis. De lijn die start in de deuren en die over het dashboard loopt vind ik lelijk.

Comment

Interieur is net een mengeling van de opel insignia bovenaan, renault Laguna onderaan en het sportstuur hebben ze net uit de Jaguar XJ getrokken.

Toch een teleurstelling, temeer omdar het exterieur er gewoon uitziet als een A4, maar dan met vreemde proporties..

Comment

Spijtig dat ze voor deze A8 bijvoorbeeld niet het aircosysteem van de Phaeton gebruikt hebben, alle ventilatiemonden verborgen achter paneeltjes die kunnen openschuiven.

Het interieur heeft imho een donkere kleur nodig.

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X