Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Miljaar miljaar die dealers toch van tegenwoordig eh. Nu hadden ze waarschijnlijk de bodykit te laat besteld, had nochtans meer dan genoeg op voorhand keuze doorgegeven, maar het moest nog "bevestigd worden" dat die keuze met midirs mogelijk was. Dat was de uitleg die ik kreeg waarom de bodykit nog niet is aangekomen. Normaal deze week nog, maar als de stukken pas vrijdag aankomen zal ik nog kunnen wachten tot na het weekend op mijn karretje.

Comment

• deze ochtend een sjike C30 gezien in de garage Sterckx

In het zwart met de bodykit in het zwart op ( en die lichten hadden precies bovenaan zo van die booskijkers in de lampen zelf, vree cool )

Comment

• "Booskijkers", bedoel je die bovenste zwarte band die rond de komplampen gaat? Die zitten standaard op de c30 en voor zover ik weet op elke nieuwe volvo, maar misschien vielen ze je wat meer op door de zwarte kleur.

Of was het wat anders wat je bedoelde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Android Bekijk Berichten
          "Booskijkers", bedoel je die bovenste zwarte band die rond de komplampen gaat? Die zitten standaard op de c30 en voor zover ik weet op elke nieuwe volvo, maar misschien vielen ze je wat meer op door de zwarte kleur.

Of was het wat anders wat je bedoelde?
          dat was het

was de eerste maal dat me dat opviel

Comment

• Allé goed nieuws, vandaag nog eens langsgeweest bij de dealer en heb de auto al op de brug zien staan met de bodykit gemonteerd. !! SWEET !! De velgen staan ook al klaar, maar moeten er nog op. Ik moet toegeven, die midirs zijn echt wel mooi, maar zal pas het totale beeld zien als ze er effectief onder staan natuurlijk. Morgen of overmorgen heb ik hem zeker en na enige testkilometers zullen er zeker fotootjes volgen.

Nog 1 à 2 slapeloze nachten dus en dan VROEM !

Comment

• Ladies and Gentlemen, hij is er, mijn nieuwe Volvo C30. May I present:

Mijn excuses voor kwaliteit foto's maar een gsm is nu eenmaal niet ideaal.

Toch ben ik er helemaal weg van en had al veel bekijks, zelfs nog in de showroom de populairste wagen!!!

De midir velgen vind ik zeker geslaagd, zeker als je ze vanop een zekere afstand ziet, zal wel veel poetswerk vragen. En nu nog wat gaan cruisen zeker...

[IMG][img=http://www.mypicshare.com/thumbs/20070711/7aesrvwd.jpg[/IMG]
              [IMG][img=http://www.mypicshare.com/thumbs/20070711/78mh24vg.jpg[/IMG]
              Last edited by ; 11/07/2007, 18:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Android Bekijk Berichten
                Ladies and Gentlemen, hij is er, mijn nieuwe Volvo C30. May I present:

Mijn excuses voor kwaliteit foto's maar een gsm is nu eenmaal niet ideaal.

Toch ben ik er helemaal weg van en had al veel bekijks, zelfs nog in de showroom de populairste wagen!!!

De midir velgen vind ik zeker geslaagd, zeker als je ze vanop een zekere afstand ziet, zal wel veel poetswerk vragen. En nu nog wat gaan cruisen zeker...
                Topic maken in 'mijn auto'

Sjike bumpers

Comment

• Prachtige bak, zal even uw foto's te goei posten .

Last edited by ; 11/07/2007, 20:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Prachtige bak, zal even uw foto's te goei posten .

Comment

• Ja ik moest ze eerst opslaan en dan uploaden op photobucket voor ik ze 'te goei' kon invoegen .

Comment

• Is er ondertussen al een topic over deze prachtbak gemaakt?

Ik ben te lui om te zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Is er ondertussen al een topic over deze prachtbak gemaakt?

Ik ben te lui om te zoeken.
                          Jep, klikie!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Cool!

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• knappe dinges

Comment

• Nah, rood is net iets te flashy voor mij.

Neenee, ben content van mijn kleurtje. White had ook wel tof geweest ma mss té en net iets minder klassiek ogend, ofwel zwart, maar zwart is dan zoals de meeste auto's ... juist ... zwart.

Comment

• Zuinige (groene)C30 op komst

De C30 Efficiency

Comment

• Binnenkort is de 2.0D ook verkrijgbaar met AMT met dubbele koppeling.
                                    Iemand een idee of het zal gaan om natte of droge dubbele koppeling, m.a.w. afgesteld op comfort of op efficiëntie?
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Wat 'n slechte PhotoShop.

Comment

• Milieuvriendelijke versies van nieuwe modellen zijn de jongste tijd dagelijkse kost. En omdat Volvo natuurlijk ook niet achter kon blijven, presenteert het merk nu een bomenknuffelende Volvo C30. Het merk bewandelt de piste van de biobrandstoffen en hybrides, maar om deze C30 milieuvriendelijker te maken wordt uitsluitend bestaande technologie verbeterd.

Onder het C30 Efficiency-label schuilt de 105pk sterke 1.6l dieselmotor van de constructeur. Door de ophanging te verlagen en een nieuwe achterbumper en dakvleugel te voorzien werd de aerodynamica verbeterd. Om diezelfde reden is de onderzijde van de wagen aangepast, zijn de doorstroomopeningen in de grille kleiner en heeft het motorblok ter compensatie een koelsysteem met grotere capaciteit. De C30 Efficiency is uitsluitend leverbaar met een gerobotiseerde handbak. Om het motortoerental te drukken, krijgt die een grotere overbrengingsverhouding in derde, vierde en vijfde versnelling. Het model rust niet alleen om nieuwe 16-duims lichtmetalen velgen, het is tevens geschoeid met rubber dat minder weerstand genereert. Tot slot gebruikt Volvo ook minder dikke motor- en transmissie-olie en is de sturing van zowel het blok als de stuurbekrachtiging aangepast.

Door de ingrepen zakt de uitstoot van deze C30 tot minder dan 120gr/km. Dat is in de meeste Europese landen voldoende voor een tegemoetkoming van de overheid. Zonder de ingrepen zou de kleine Volvo elke km 129gram CO2 de lucht in blazen. De groene telg van de C30 familie komt in de loop van volgend jaar op de markt. De nieuwe gerobotiseerde versnellingsbak zal het ook tot de S40 en V50 schoppen.

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

• Comment

Working...
                                          X