Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben er toch wel al een handvol tegengekomen!

de helft had wiedoppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      hier in belgie plavij je er de straten ook niet mee
      Lekker! In zo'n wagen wordt je dus zeker opgemerkt. Als je dan zo'n mooi uitgeruste hebt moet het wel speciaal aanvoelen daarmee te kunnen rijden.

Comment

• Gefrustreerd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
          Gefrustreerd ?
          Duidelijk? Ik versta je niet. Moet ik mij aangesproken voelen?
          Last edited by ; 09/05/2007, 13:11.

Comment

• Ik vind het nogal een gefrustreerde opmerking naar de eigenaars van een C30 toe althans.

(Die ik niet heb overigens )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
              Ik vind het nogal een gefrustreerde opmerking naar de eigenaars van een C30 toe althans.

(Die ik niet heb overigens )
              Heu... veeleer integendeel. Ik vind de C30 een bijna buitenaards mooie wagen indien goed uitgerust. Zeker als je daartegen de concurrentie vergelijkt.

Ik zou er dus héél graag eentje hebben maar de fase van mijn leven waarin ik zit laten me niet langer toe een klein coupe te hebben.

Comment

• Owkee, sorry !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Doet me denken aan 'n post van onze goeie vriend en Volvo-liefhebber in hart en nieren, JWV50. Blijkbaar waren z'n bronnen dan toch niet zo betrouwbaar als wij wel dachten...
                  Ik moet wel zeggen dat dit de berichten waren die mijn dealer ook gaf in 't begin (ik lees 14/10).
                  Die zijn hun mening aan 't herzien, nu de nieuwigheid er af is...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Lichte aanpassingen

Volvo's C30 is nog kakelvers, maar toch vijlen de Zweden het concept links en rechts bij. Vanaf september zijn er drie nieuwe lakkleuren en groeit het Volvo-embleem op de motorkap met de helft. De veiligheidsvoorzieningen worden opgewaardeerd met de EBL-functie (Emergency Brake Light). Bij een noodstop wordt het achteropkomend verkeer gewaarschuwd door de drie remlichten met een snelheid van vijf maar per seconde te laten knipperen. Het navigatiesysteem heeft voortaan recht op een harde schijf, waardoor het sneller is, en een harde afdekking voor de kofferruimte verschijnt in de optielijst. Volvo's T5 benzinemotor krijgt er 10 paardjes bij en heeft nu 230pk op stal. Later dit jaar komt een 180pk sterke D5 (2.4l common-rail diesel) met handgeschakelde zesbak het aanbod versterken. Momenteel is die motor er enkel met automaat. Er is ook sprake van een 1.8l Flexifuel-motor, maar het is onduidelijk of die ook naar ons land komt. ( www.auto55.be )

Comment

• Bron

Comment

• Tot een week geleden had ik er nog maar sporadisch één gezien, en nu op enkele dagen zie ik ze van alle kanten...

Hoe lang is de levertermijn, kan het zijn dat ze nu pas echt op de markt beginnen druppelen?

Comment

• Ik moet zeggen dat ik ze toch heel regelmatig begin te zien. Misschien heeft het te maken dat ik in Gent woon en dat mensen misschien graag een "streekprodukt" kopen of misschien ligt het aan het feit dat ik veel op de baan ben. Maar ik zou toch niet durven zeggen dat de verkoop dramatisch slecht is.

Comment

• Diegene die ik zie zijn gesponsord door een of andere garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Ik moet zeggen dat ik ze toch heel regelmatig begin te zien. Misschien heeft het te maken dat ik in Gent woon en dat mensen misschien graag een "streekprodukt" kopen of misschien ligt het aan het feit dat ik veel op de baan ben. Maar ik zou toch niet durven zeggen dat de verkoop dramatisch slecht is.
                              Mijn vriendin zegt me ook vaak dat ze er veel ziet in Gent ...

Denk dat er dus veel rijden rond de streek van Gent ...

Comment

• Wat is veel...
                                Bij de introductie werd verteld dat de garagisten de vraag niet konden bijhouden en de fabriek de bestellingen niet kon volgen. Dit is niet de verhouding die ik zie rijden.

Comment

• Ik heb er eerlijk gezegd nog niet veel zien rondrijden.
                                  Nu, de leveringstermijn kan er natuurlijk voor iets tussenzitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Wat is veel...
                                    Bij de introductie werd verteld dat de garagisten de vraag niet konden bijhouden en de fabriek de bestellingen niet kon volgen. Dit is niet de verhouding die ik zie rijden.

Niet vergeten dat Volvo in vergelijking met BMW, Audi e.d. een zéér kleine autobouwer is hé en dat Volvo één van de weinige constructeurs is met ONDERcapaciteit, waar men bij VAG moet snijden.

Er is wel degelijk een tekort aan capaciteit. Ik ken de leveringstermijn van een C70 niet, maar een jaar geleden bedroeg die bijna een jaar. Ikzelf heb 9m gewacht maar heb van een voorbestelling van de garage gebruik kunnen maken.

Het feit dat er weinige C30's rondrijden wil voor mij dus niet zeggen dat er SLECHT verkocht wordt, misschien heeft men niet meer gebudgetteerd...?

Comment

• Ik heb gisteren ook eentje gezien. Eéntje. Op m'n ganse trip Duitsland/NS. En 't was dan nog een verhuurmodelletje van Avis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        Ik moet zeggen dat ik ze toch heel regelmatig begin te zien. Misschien heeft het te maken dat ik in Gent woon en dat mensen misschien graag een "streekprodukt" kopen of misschien ligt het aan het feit dat ik veel op de baan ben. Maar ik zou toch niet durven zeggen dat de verkoop dramatisch slecht is.
                                        Kan er wel mee te maken hebben, maar heb er eigenlijk nog geen enkele echt mooie gezien. Keer op keer basismodellen met ofwel die lelijke wieldoppen die ook op de basis-v50 zitten ofwel met (te) kleine 15''...

Comment

• Ik heb al enkele malen achter een C30 gehangen in het donker en dat valt me toch tegen...echt geen mooi lichtunitontwerp

Comment

Working...
                                          X