Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo C30
Collapse
X
-
daarnet 30min met deze C30 (was een 1.6 benzine) gaan rijden, vriend van me had hem meegekregen voor 2 dagen
eerste indruk:
-zeer soepele motor, al mocht hij wel wat meer kracht hebben
-de standaard zetels zitten behoorlijk
-het mechanisme om achterin plaats te nemen is maar zus en zo
-looks: voorkant en zijkant zijn best mooi en sportief, maar die achterkant
kan ik maar niet gewoon worden
Al bij al is het wel een aangename autoLast edited by Danny; 22/05/2007, 17:18.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Ik heb net een nieuwe C30 besteld, barents blue, met zelfde kleur bodykit, zo eentje als op de foto's op page 68. Ik ga er normaal ook Midir velgen op laten steken, maar ik twijfel nog tussen de silver bright of diamond cut (titanium grey inleg).
Is er iemand mss vrijwilliger en vertrouwd genoeg met photoshop om eens de silver brights te plaatsen onder die wagen (zoals op page 68 dus). Of kennen jullie andere adressen waar ik de foto's in real life versie zou kunnen zien.
Thnx op voorhand, als beloning => de volledige config van mijn c30.
Comment
-
Onlangs een prachtige C30 gezien in Bruggen, zeer geslaagde kleurencombo en sportief interieur met klasse afgewerkt
Voor hetgeen deze wagen kost krijg je hoogwaardige kwaliteit terug wat van vele merken niet kan gezegd worden
Dit weekend 2 dagen met dit type rondgereden, zeer soepele wagen met veel bekijks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenIk moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook veel begin te zien. Ik vind het een bijzondere en welkome verschijning op de weg!
Maar als het zo'n volledig standaard exemplaar is dan ist toch mer lelijk vind ik
Hier op het forum is er iemand die met een C30 1.6D met mooie velgen en meegespoten bumpers (bodykit of hoe noemt da?) en die zie ik vaak rijden hier in lokeren, en die is inderdaad héél knap!! Maar ik zie ook vaak nen 'basic' C30 rijden en die is nog niet half zo mooi!
Een C30 kan dus mooi zijn, met de nodige opties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVandaag gaan testrijden met een nieuwe C30, resultaat pertetotale, foto's volgen nog !
En is hij geslaagd voor de crash-test?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Wel, de wagen is gewoon de frut van 1, ben er mee op een bunker gereden na uit te wijken voor een lelijk dier die ik geen naam kan geven want heb het niet goed herkend!
Zodadelijk terug naar Volvo voor het ongevalformulier in te vullen en te bespreken met de expert hoe het gaat aflopen, misschien ook een 2e testrit!
Toch is de Mini gekocht en zal ik hem niet afzeggen voor een C30..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
En ge zijt er persies nog trots op ook.
't Was een graptjen, hé?
Toch?
Comment
-
Comment
-
Ne Zweed die de elandtest niet doorstaat
Ik dacht: uitwijken voor beesten = in fout.
Maar dat hoort bij verkeer und wetgevink
Comment
Comment