Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar wat die kerel me vertelde, valt het aantal bestellingen tegen, vergeleken met de interesse. Enorm veel geïnteresseerden in de showroom, al van dag 1, maar 't mindert snel, en duidelijk minder interessebezoeken dan verwacht vertalen zich in een bestelling.

Helemaal 't tegenovergestelde dan bij de C70, zei 'ie. Daar valt iedereen die binnenkomt metéén voor de charmes van het ding, en ze kunnen de C70 D5 niet snel genoeg leveren...

Comment

• Ik heb es plaatsgenomen in die C70 ... ik vind dat je wanneer je je zetel goed stelt en je toch iets van de weg ziet (dus voor mij niet het laagst) je altijd *gevoelsmatig* te dicht zit bij de bovenrand van het venster ...

Vond het een echte tegenvaller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ook nieuw van mijn dealer : de C30 D5 verkoopt niet. 't Feit dat 'ie niet beschikbaar is om te testen, en 't feit dat 'ie een fiscaal weinig interessante motor heeft, maakt 'm in België blijkbaar helemaal niet geliefd.
        Dat lag toch wel duidelijk in de lijn van de verwachtingen dat de D5 niet zou verkopen.

Comment

Naar wat die kerel me vertelde, valt het aantal bestellingen tegen, vergeleken met de interesse. Enorm veel geïnteresseerden in de showroom, al van dag 1, maar 't mindert snel, en duidelijk minder interessebezoeken dan verwacht vertalen zich in een bestelling.

Helemaal 't tegenovergestelde dan bij de C70, zei 'ie. Daar valt iedereen die binnenkomt metéén voor de charmes van het ding, en ze kunnen de C70 D5 niet snel genoeg leveren...
          Dat is ook logisch, de C70 is kwa prijs meteen een pakje duurder dus de negatieve fiscale situatie laat zich verhoudingsgewijs minder hard voelen. Bovendien weegt het ding rond de 1700 Kg. Dat krijg je met een 2.0D 136PK niet voldoende vooruit. Een potentiële C70-dieselkoper weet dus meteen waaraan en waaraf, hij heeft geen alternatief naast de D5.

Ach ja, naar verluidt zouden ze de fiscale wetgeving binnen enkele jaren aanpassen. Dan is het betalen naargelang PK's (en evt. uitstoot) en dan is het gedaan met een zinloze factor zoals motorinhoud...

Comment

Ook nieuw van mijn dealer : de C30 D5 verkoopt niet. 't Feit dat 'ie niet beschikbaar is om te testen, en 't feit dat 'ie een fiscaal weinig interessante motor heeft, maakt 'm in België blijkbaar helemaal niet geliefd.
            Logisch, lijkt me. In België stopt alle dieselgedoe in die klasse bij 11 (evt 12) FPK.
            Dan nog eens de combinatie met de trage automaat maakt hem allerminst sportief. En dat voor een zo blits ogende kar als de C30... Ik zou zelf ook eerder naar 'n goedkopere 2.0d neigen...of zelfs 'n 1.6, indien prestaties er minder toe doen.

En idd pas testwagen beschikbaar (hier bij mijn dealers) vanaf medio februari.

Bovendien is BMW net op tijd met de 1 driedeurs/facelift...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Dat lag toch wel duidelijk in de lijn van de verwachtingen dat de D5 niet zou verkopen.
              Mjah, z'n basisprijs is toch erg goed, vind ik. Maar je moet dan wel een koper vinden die een automaat wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                was wat ik ook hoorde, dat het oudere publiek meer geinteresseerd is dan gedacht. (Zarren)
                Vandaag mijn eerste C30 zonder Z-platen gezien.

Bleek een nummerplaat met 5 tekens !

Ben er aan lichten naast gaan staan en jawel...
                bejaard koppel ! man droeg zelfs pet !!!

Daar gaan al de marketingpraatjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koentjes Bekijk Berichten

Eén auto en gezien en zulke conclusie.

Comment

• Dit weekend in Brugge me geparkeerd naast een mooie zwarte C30 (twee mooie zwarte volvo's naast elkaar: ene rechts van mij en ene in de spiegeling van mijn zwarte flank ) -> zweedse nummerplaat, met vermelding 'test vehicle' onderaan op de deuren.
                    Was toch wel een mooie wagen. Calcite leder binnenin. Ik begin ze te verdragen, die achterkantjes. (deels door mijn merkvoorkeur moet ik toegeven).

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

dienen man is aan zijn 2de jeugd bezig he, ge zijt maar zo jong als ge u voelt he

Comment

• Mooie combinatie...
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

Waarschijnlijk is die man nu aan zijn 4e volvo toe ofzo.

Laat me raden

Hij is begonnen in 1975 met een 240 om dan vervolgens een jaar of 12 met een 740 te rijden. Dan heeft hij een 460 gekocht en nu hij beseft heeft dat hij geen grote wagen meer nodig heeft maar toch graag bij Volvo blijft heeft hij een C30 gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Waarschijnlijk is die man nu aan zijn 4e volvo toe ofzo.

Laat me raden

Hij is begonnen in 1975 met een 240 om dan vervolgens een jaar of 12 met een 740 te rijden. Dan heeft hij een 460 gekocht en nu hij beseft heeft dat hij geen grote wagen meer nodig heeft maar toch graag bij Volvo blijft heeft hij een C30 gekocht.
                            mwoehahahaha! zo stereotiep, ja !!!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• in een sc zie je dat ook vaak
                              kompleet in het donkerblauw of wit met doppen

te great

marketing sucks, mooi is mooi

Comment

• Effe terzijde : voor mij heeft Kaiser Soze de meest "to the point" + knappe avatar van 't forum, zo ongeveer.

Ik wou ook nog op bobo stemmen, maar hij wil niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten

Mooie combinatie...
                                  Helemaal niet mis !

Maar 'k zou het toch niet moeten hebben.

Comment

Helemaal niet mis !

Maar 'k zou het toch niet moeten hebben.
                                    Ik vind het zeer mooi maar ik zou hem zelf zo ook nooit kopen hoor. Voor mij nog altijd de Cosmic White met Java Pearl bodykit alstublieft
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Voor mij een elektrieken zilveren zonder boddiekit. En met donkerrood leder binnenin.

Comment

• Volvo werkt aan hybride C30

Volvo komt binnenkort met een hybride C30. In tegenstelling tot veel van de huidige hybrides wordt het een dieselhybride. Dat melden onze collega's van AutoBild. De motor van de C30 zal een generator bevatten die naar keuze de batterij oplaadt of de kracht naar de wielen stuurt. De Volvo kan 75 kilometer op de batterijen rijden, daarna wordt automatisch de dieselmotor gebruikt voor de aandrijving.

Verdere details over de auto zijn niet bekend, ook niet of Volvo deze C30 puur als concept car ziet of dat er serieuze productieplannen zijn. Het is de bedoeling dat de dieselhybride zijn debuut maakt op een evenement met als thema alternatieve brandstoffen, dat Michelin later dit jaar in Sjanghai organiseert. (autoweek.nl)

Comment

• C30 op Interieur '06

Knappe wagen
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X