Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En Jan, wat vind je ervan? Knapper in 't echt dan op de foto, hè?
Zeer zeker.
En dat waren ook de reacties ter plaatse.
Ik heb alleen een beetje moeite met het koffercompartiment dat open is naar de opening tussen de achterzetels toe.
De lijn van het profiel startend van voor eindigt lekker dik van achter en bezorgt de wagen een heerlijk sportief imago.
Wel, zoals op elke andere wagen, moet je ook hier de goeie combinatie kiezen van kleuren en velgen.
Ah ja, yep. Maar da's dan weer een model met 3 volumes, waardoor 'ie weer hard op een model met kofferdeksel lijkt in plaats van met een 3e deur (ook al heeft 'ie een "klep" achteraan en geen "deksel").
Excuses als het hier al stond, maar vond het niet terug.
Op http://www.mijnc30mening.be/ kan je een weekje met de c30 winnen. Gewoon zeggen wat je van de c30 wint.
'k Heb dat ook al gedaan. Nogal vreemd dat je bij je "ene woord" (de titel van je omschrijving) moet kiezen uit een reeks aangeboden woorden, en niet zelf mag kiezen. *bedenkelijk*
Maar hey, een gratis week seedertigen slaan we ni af.
Ah ja, yep. Maar da's dan weer een model met 3 volumes, waardoor 'ie weer hard op een model met kofferdeksel lijkt in plaats van met een 3e deur (ook al heeft 'ie een "klep" achteraan en geen "deksel").
Ik vind Alfa GT vs. Volvo C30 toch een hele mooie vergelijking.
De Mercedes ook, daar niet van, maar kvind die wat te oud om in een eerlijke vergelijking te placeren. Als MB nu al de nieuwe C-SC zou lanceren, dan zou 't een knappe strijd worden. Nu zal de C30 (makkelijk) winnen, lijkt me?
Wanneer komt de facelift GT nu? hoelwel die weinig wijzigingen zal ondergaan, dacht ik...
Wat een kut-artikel. Dat je je tijd spendeert op zulke blogs????
De wannabee-Mercedesrijder die geen gewone C-klasse kan betalen. (wannabe is trouwens met 1 e). Waar halen ze het toch? Waarschijnlijk zijn het zelf wannabe Audi-rijders die met een Seat rijden.
Wat een kut-artikel. Dat je je tijd spendeert op zulke blogs????
De wannabee-Mercedesrijder die geen gewone C-klasse kan betalen. (wannabe is trouwens met 1 e). Waar halen ze het toch? Waarschijnlijk zijn het zelf wannabe Audi-rijders die met een Seat rijden.
Voor mij eentje in metallic white met donkerbruine body kit en de 18 inch atreus velgjes. mmm.
Chance
Black stone met black stone body kit met 17" Zaurak velgen ( uit de summum )
Iemand trouwens een idee als de Zaurak chromed duurder zijn dan de Zaurak velgen. Die velgen kan je kiezen in de 360° modelatie maar staan niet in de pdf van de wagen.
De eerste leasingprijzen van de C30 zijn beschikbaar.
De C30 1.6D Summum blijkt duurder te zijn dan zijn equivalent S40 ( directlease.be )
Comment