Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afgelopen zaterdag op de Interieur'06-beurs in Kortrijk zo'n C30 zien staan. Ook effe ingezeten.
    Indruk: ruime wagen, zeker vooraan. Goed ogend dashboard, luxueus.
    De achterkant vind ik om te kotsen. 't Past niet bij 't geheel, 't past niet bij de voorkant van de wagen. De achterbumper is een mooie kopie van de Renault Mégane, die mij ook al niet echt aanstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      Afgelopen zaterdag op de Interieur'06-beurs in Kortrijk zo'n C30 zien staan. Ook effe ingezeten.
      Indruk: ruime wagen, zeker vooraan. Goed ogend dashboard, luxueus.
      De achterkant vind ik om te kotsen. 't Past niet bij 't geheel, 't past niet bij de voorkant van de wagen. De achterbumper is een mooie kopie van de Renault Mégane, die mij ook al niet echt aanstaat.
      Allemaal jouw mening, maar waarom de achterbumper een kopie zou zijn van die van de Renault Megane begrijp ik helemaal niet.
      Ik weet niet welke bril je in Kortrijk op had maar er is helemaal geen enkele gelijkenis (buiten het feit dat het beide bumpers zijn) !

Last edited by ; 23/10/2006, 13:40.

Comment

• 't eerste wat bij mij & m'n vrouw opkwam bij 't zien van die achterkant was de Renault Mégane. 't Is één groot monoliet geheel, de nummerplaat zit uitgesneden onder 1 rechte lijn & de bumper loopt bij beiden netjes door tot net onder de achterlichten.
        Sorry, vooraleer ik volgende keer 'n mening vorm zal ik je effe opbellen

Comment

't eerste wat bij mij & m'n vrouw opkwam bij 't zien van die achterkant was de Renault Mégane. 't Is één groot monoliet geheel, de nummerplaat zit uitgesneden onder 1 rechte lijn & de bumper loopt bij beiden netjes door tot net onder de achterlichten.
          Sorry, vooraleer ik volgende keer 'n mening vorm zal ik je effe opbellen
          Dat hoeft niet.
          Larie en apekool zijn we van jou hier al langer gewoon.

Uw argumenten slaan gewoon nergens op.

Comment

• Dankjewel.
            'k Had van jouw als ingenieur wél verwacht dat je zou inzien dat over smaken niet te twisten valt. But go ahead

Comment

• 'k zie zelfs gelijkenissen met een kont van 'n Volkswagen Golf.
              Larie en Apekool, ik weet het. Maar kan er niet aan helpen.

Comment

• 'k Heb hem ook gezien op Interieur! Wat een front, wat een velgen , knap interieur ook, maar wat een achterkant...heb er met moeite 1 seconde kunnen opkijken, dit kon beter! Hij geeft mij een Brera-gevoel

Comment

• 'k Zou maar oppassen, een Volvo zonder degelijk onderbouwde argumenten gaan vergelijken met een ander model waar hij zou op lijken! JVW50 is nu ongetwijfeld aant broeden op 'n degelijke tegenargumentatie met de nodige onzinne verwijten. Hou je maar vast

Dat grijs was zeiklelijk! Die rode viel nog enigsinds mee.

Comment

• Ik was afgelopen week in kortrijk op de interieurbeurs, en daar was een stand met diverse volvo's C30.

Ik vind die plastic rondom de spatborden zo passe', dat had ik ooit op een Peugeot GTI in het jaar tig voor christus.
                    Zelfs meegespoten ziet het goedkoop uit en heeft het totaal geen meerwaarde. Jammer, is een misser van Volvo, die met deze auto de Audi A3 en de BMW 1 serie moelijk zou moeten maken.

Comment

• FF knuppeltje hoenderhok ingooien...

Ik vind het véél beter van een merk om 25% van de mensen te passioneren en 75% van de mensen af te stoten dan een "geen lelijke" wagen af te leveren.

Als je deze C30 naast een Audi A3 zet dan zal hij wel opvallen, dat is zeker. Een opvallende Audi is er één die in het knaloranje of kanariegeel is gespoten. En als we dán nog eens over smaken praten...

Comment

• 't Kan me geen bal schelen of de Volvo al dan niet opvallend is of niet.
                        't Kan me eveneens geen bal schelen of 'ie nu al dan niet meer gaat verkopen dan een Audi, hopelijk voor Volvo wel, 't gaat nu ook weer niet zó goed met de Europese autoindustrie dat ze zich een dikke tegenslag kunnen permiteren.

't Gaat over 't feit dat ik (en blijkbaar ook nog enkele andere mensen) de C30 niet geslaagd vinden, én dit niet vanop enkele fotootjes. Blijkbaar is 't verboden een mening te hebben, laat staan met andere auto's gaan vergelijken.

Comment

't Kan me geen bal schelen of de Volvo al dan niet opvallend is of niet.
                          't Kan me eveneens geen bal schelen of 'ie nu al dan niet meer gaat verkopen dan een Audi, hopelijk voor Volvo wel, 't gaat nu ook weer niet zó goed met de Europese autoindustrie dat ze zich een dikke tegenslag kunnen permiteren.

't Gaat over 't feit dat ik (en blijkbaar ook nog enkele andere mensen) de C30 niet geslaagd vinden, én dit niet vanop enkele fotootjes. Blijkbaar is 't verboden een mening te hebben, laat staan met andere auto's gaan vergelijken.
                          Ge moogt gerust Uw mening hebben. Ik zei al dat er waarschijnlijk velen dezelfde mening als U zouden hebben, maar dat Volvo zich hiermee de grond in gaat boren durf ik te betwijfelen.
                          Officiële cijfers zullen binnen enkele maanden allicht duidelijkheid brengen.

JayJay

Comment

't Kan me geen bal schelen of de Volvo al dan niet opvallend is of niet.

Ik vind de C30 wel geslaagd, maar persoonlijk vind ik hem niet mooi. Volvo verdient toch weer een pluim omdat ze weeral een eyecatcher op de kaart hebben gezet. Na al die hatchbacks weet Volvo toch weer met iets eigentijds op de proppen te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RingRebel
                              Ik was afgelopen week in kortrijk op de interieurbeurs, en daar was een stand met diverse volvo's C30.

Ik vind die plastic rondom de spatborden zo passe', dat had ik ooit op een Peugeot GTI in het jaar tig voor christus.
                              Zelfs meegespoten ziet het goedkoop uit en heeft het totaal geen meerwaarde. Jammer, is een misser van Volvo, die met deze auto de Audi A3 en de BMW 1 serie moelijk zou moeten maken.
                              Die matzwarte onderzijde van de bumpers en zijschorten bij VW zijn wel in de mode zeker.

Comment

• De matzwarte sideskirts en wielkastenverbreders stammen uit de jaren 70.
                                Volvo slaat met dit gedrocht de plank finaal mis........en dit zullen de cijfers inderdaad ook duidelijk gaan maken.

Ik heb erin gezeten en ook van binnen kan hij totaal niet tippen aan de superieure kwaliteit van BMW en AUDI.
                                Het zal een mazda 3 serie concurent worden, maar daar is hij weer net te duur voor.
                                Kortom Volvo zal hier geen potten mee gaan breken.

Van bepaalde hoeken gezien is de auto ronduit lelijk zelfs.
                                Hij lijkt gedateerd en er zit geen fraai lijn in de raampartij.

catogorie: blooper....

Next...

Comment

• 't zit hier vol met toekomstvoorspellers en waarzeggers!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RingRebel
                                    De matzwarte sideskirts en wielkastenverbreders stammen uit de jaren 70.
                                    Volvo slaat met dit gedrocht de plank finaal mis........en dit zullen de cijfers inderdaad ook duidelijk gaan maken.

Ik heb erin gezeten en ook van binnen kan hij totaal niet tippen aan de superieure kwaliteit van BMW en AUDI.
                                    Het zal een mazda 3 serie concurent worden, maar daar is hij weer net te duur voor.
                                    Kortom Volvo zal hier geen potten mee gaan breken.

Van bepaalde hoeken gezien is de auto ronduit lelijk zelfs.
                                    Hij lijkt gedateerd en er zit geen fraai lijn in de raampartij.

catogorie: blooper....

Next...
                                    Wat voor kritikaster gooien ze hier nu binnen ?

Een Mazda 3-concurrent ? Waar haal je die onzin.

De eerste reacties zijn zeer positief en die vertalen zich ook in bestellingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                      't zit hier vol met toekomstvoorspellers en waarzeggers!
                                      Inderdaad, dat zeggen ze toch van zichzelf.
                                      De realiteit is gelukkig anders.
                                      Hun kritiek daarenboven stoelt enkel op belachelijke vooroordelen en ze geven duidelijk aan dat ze van design helemaal geen kaas gegeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50

...
                                        en die vertalen zich ook in bestellingen.

Bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                          Bron?
                                          Volvo

Comment

Working...
                                          X