Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    Dan gaat hij bij ons rond de 34.000 € kosten
    Ik schat tussen de 35 en 36k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
      Ik schat tussen de 35 en 36k
      Je zit er niet ver van Je kunt hem momenteel samenstellen op de vw-site van Duitsland.

Startprijs : 36400e

www.volkswagen.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
        Je zit er niet ver van Je kunt hem momenteel samenstellen op de vw-site van Duitsland.

Startprijs : 36400e

www.volkswagen.de
        Hey

Stel je je wagen niet eens voor bij mijn duitse auto? Lijkt mij een schitterend wagentje

Comment

• €46.825

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

€46.825
            hotlinken mag NIET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Hey

Stel je je wagen niet eens voor bij mijn duitse auto? Lijkt mij een schitterend wagentje
              Bwa, hij is verlaagd met een kw schroefset en Porsche velgen. Ik weet al met welke commentaar ze zullen afkomen
              Last edited by ; 09/10/2009, 12:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                hotlinken mag NIET
                Dan moeten ze maar zorgen dat het niet gaat

Comment

Dan moeten ze maar zorgen dat het niet gaat
                  Awel het gaat toch niet. Wij zien hier niets.

Comment

• Veel te veel voor een golf, een S3 vind ik het dan weer wel waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                      Awel het gaat toch niet. Wij zien hier niets.
                      Dat is raar, ik heb het net bekeken op mijn laptop en ik zie gewoon de foto's staan. Terwijl ik ze gepost heb via mijn desktop Soit, zo belangrijk is het niet, gewoon een config

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                        Veel te veel voor een golf, een S3 vind ik het dan weer wel waard
                        Die kost mij dan wel nog eens 7k meer

Comment

Bwa, hij is verlaagt met een kw schroefset en Porsche velgen. Ik weet al met welke commentaar ze zullen afkomen
                          Zeker?

Comment

Dat is raar, ik heb het net bekeken op mijn laptop en ik zie gewoon de foto's staan. Terwijl ik ze gepost heb via mijn desktop Soit, zo belangrijk is het niet, gewoon een config
                            Ik dacht dat je in de ICT zat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Ik dacht dat je in de ICT zat...
                              Ja, dus wat is uw punt? Als ik ze zowel op mijn desktop in Firefox als op mijn laptop in IE kan zien (waar ze dus niet in de cache kunnen zitten), dan vind ik dat maar raar dat jullie ze niet kunnen zien.

Comment

Ja, dus wat is uw punt? Als ik ze zowel op mijn desktop in Firefox als op mijn laptop in IE kan zien (waar ze dus niet in de cache kunnen zitten), dan vind ik dat maar raar dat jullie ze niet kunnen zien.
                                die zitten in de cache van uwe ISP

Comment

• en kom eens op msn pipo

Comment

• En hier op het werk zie ik de foto's ook onmiddellijk

Comment

Bwa, hij is verlaagd met een kw schroefset en Porsche velgen. Ik weet al met welke commentaar ze zullen afkomen
                                      Verlagingen, zolang de band volledig zichtbaar is, en porsche velgen kunnen wij hier wel waarderen hoor.

Comment

• Volkswagen Golf R is samen te stellen op www.vw.be

Basisprijs: 35600e
                                        Last edited by ; 02/12/2009, 19:49.

Comment

Volkswagen Golf R is samen te stellen op www.vw.be

Basisprijs: 35600e
                                          Ik zat er pal op met mijn schatting!!!!

Comment

Working...
                                          X