Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco R20T

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is BIV als ik vragen mag? Is dat net iets als de BPM in Nederland? (ik woon in Nederland)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
      Wat is BIV als ik vragen mag? Is dat net iets als de BPM in Nederland? (ik woon in Nederland)
      Belasting op inverkeerstelling. Deze varieert van 62 € tot 5000 €, naargelang het vermogen van een wagen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Belasting op inverkeerstelling. Deze varieert van 62 € tot 5000 €, naargelang het vermogen van een wagen.

En net zoals de BPM, eenmalig te betalen, behalve dan dat BIV berekend wordt op het vermogen van de wagen (is in schalen, waarin 211+pk de hoogste schaal en dus kleine 5000 EUR is).

Comment

• Is een bijkomende belasting naargelang de motorinhoud of het aantal pk. Boven 211pk is dit 5000€.

Alles over auto’s op één site. Tests, autonieuws, prijzen nieuwe wagens, waardebepaling, 100.000 tweedehands zoekertjes en nog meer

Godzijdank is het nog niet zo erg als bij jullie. Als ik daar de prijzen van nieuwe auto's zie val ik gewoon achterover.

Wanneer gaat Europa daar eens wat aan doen. Dit is precies wat zorgt voor de grote netto prijsverschillen tss de landen.

Comment

• 'k Vind 'm ook erg knap. Niet overstyled, niet te opzichtig, en toch meer dan visuele ballen genoeg. Niiiice.

Comment

• 5000 euro vind ik niet zoveel vergeleken met hier in Nederland. Wij hebben nu de BPM, Slurptax EN de CO2-tax!

Trouwens, wat is eigenlijk de officiele naam van deze Scirocco, R20T of Scirocco R? Ik heb gezocht op internet maar het wordt niet echt duidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                5000 euro vind ik niet zoveel vergeleken met hier in Nederland. Wij hebben nu de BPM, Slurptax EN de CO2-tax!

Trouwens, wat is eigenlijk de officiele naam van deze Scirocco, R20T of Scirocco R? Ik heb gezocht op internet maar het wordt niet echt duidelijk.
                Ja maar de levensstandaard ligt hoger in Nederland. Mijn zus woont bvb in Duitsland in Beieren en daar is de levensstandaard weer lager. Dus ze verdienen minder maar de meeste dingen kosten ook veel minder.
                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                2014 Opel Astra OPC
                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                  En net zoals de BPM, eenmalig te betalen, behalve dan dat BIV berekend wordt op het vermogen van de wagen (is in schalen, waarin 211+pk de hoogste schaal en dus kleine 5000 EUR is).
                  Tis toch niet helemaal hetzelfde als bpm want bpm betaalt ge maar 1 keer in de levensloop van een auto ( wanneer hij nieuw aangekocht wordt of geïmporteerd wordt in nl), biv telkens hij door een nieuwe eigenaar ingeschreven wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Tis toch niet helemaal hetzelfde als bpm want bpm betaalt ge maar 1 keer in de levensloop van een auto ( wanneer hij nieuw aangekocht wordt of geïmporteerd wordt in nl), biv telkens hij door een nieuwe eigenaar ingeschreven wordt.
                    Het moet toch redelijk te doen zijn voor de Nederlanders want ik vind dat je daar meer zwaar kaliber auto's ziet dan hier. of niet? Sowieso is veel betalen aan vadertje staat nooit niet leuk.
                    2014 Opel Astra OPC
                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Met diesel rijden is daar een stuk minder gunstig als in ons Belgenlandje eh...

Nu ze zouden hier beter ook de naft wat minder duur maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                        Met diesel rijden is daar een stuk minder gunstig als in ons Belgenlandje eh...

Nu ze zouden hier beter ook de naft wat minder duur maken
                        Ik denk eerder dat zij hier de diesel wat gaan duurder maken. Weer wat miljoenen voor de staatskas.

Al officiele belgische prijzen bekend. Als het 45.000 word vind ik het wel veel geld!
                        Last edited by Fredje07; 15/09/2009, 11:55.
                        2014 Opel Astra OPC
                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Scirocco R live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [www.omniauto.it]
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• En je kunt hem samenstellen op www.volkswagen.de

Startprijs: € 33.475

0-100 : 5.8

Minder pk en sneller of de focus RS ( naar 100 dan) op circuit wordt het afwachten
                                Last edited by ; 08/10/2009, 18:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                  En je kunt hem samenstellen op www.volkswagen.de

Startprijs: 33750

0-100 : 5.8

Minder pk en sneller of de focus RS ( naar 100 dan) op circuit wordt het afwachten
                                  En beligische prijzen nog niet bekend?
                                  2014 Opel Astra OPC
                                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Zullen heel dicht tegen de duitse aan liggen!
                                    Normaal scheelt zich dat maar een 2% meer hier in België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                      Zullen heel dicht tegen de duitse aan liggen!
                                      Normaal scheelt zich dat maar een 2% meer hier in België
                                      Meestal ook afhankelijk van wat de Belgische invoerder, D'Ieteren dus, bepaald welke opties er standaard zijn. Dit verschilt van land tot land

Grtz.
                                      Nick

Comment

• Jammie!

1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Meestal ook afhankelijk van wat de Belgische invoerder, D'Ieteren dus, bepaald welke opties er standaard zijn. Dit verschilt van land tot land

Grtz.
                                          Nick
                                          Inderdaad, was bij de GTI ook zo... je kan bvb in België geen manuele vensters achteraan nemen bij een 5 deurs, maar in Nederland / Duitsland wel ...

Waar ik wel van verschit, dik 4000euro voor die kuipstoelen in optie :o

Comment

Working...
                                          X