Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco R20T

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    op 't eerste zicht wat teleurgesteld door de specs frankly...

hopelijk komt er hier nu een mooi geluid uit, iets wat een S3 echt totaal mist.. blaast alleen maar wat
    Binnenin vind ik de 200 pk TFSI mooier klinken dan jouw S-je. Van buitenaf klinkt die dan weer wat potenter.
    S3 nog niet gehoord in vol ornaat.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Binnenin vind ik de 200 pk TFSI mooier klinken dan jouw S-je. Van buitenaf klinkt die dan weer wat potenter.
      S3 nog niet gehoord in vol ornaat.
      wel, ik kan mij daar wel in vinden.. dat 2 liter TFSI blok klinkt leuker in het interieur dan langs buiten!

Comment

Man deze is zo af !
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Zéér knappe kar, zo moest de Scirocco al van in het begin eruit zien! Knap interieur ook, kan je van de gewone niet zeggen.

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
          Dat ze een voorbeeld nemen aan de italianen!
          Euh...
          Als ik dit interieur moet vergelijken met die van de Alfa Brera, dan is mijn keus toch rap gemaakt hoor.

Comment

Interieur is gewoon af....moet ik ook hebben. Prestaties zijn gewoon teleurstellend.

Comment

ongelooflijk knap gedaan...ik vreesde dat VW met dit model zou overdrijven maar ze doen het sober en stoer.. nu wat de prestaties..... dit verkies ik toch boven een golf gti

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                ongelooflijk knap gedaan...ik vreesde dat VW met dit model zou overdrijven maar ze doen het sober en stoer.. nu wat de prestaties..... dit verkies ik toch boven een golf gti
                Misschien dit als volgende wagen?? Dit > Golf GTI
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Misschien dit als volgende wagen?? Dit > Golf GTI
                  ja dit is een kanshebber, denk je dat je deze zal kunnen kopen rond de dikke 40000 euro?

Comment

heel mooi wagen, maar toch vind ik men bestelde golf 6 gti en tikkeltje mooier.
                    ieder zijn eigen smaak zeker
                    Grtz

Comment

Ontzettend lekker ding.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

hopelijk komt er hier nu een mooi geluid uit, iets wat een S3 echt totaal mist.. blaast alleen maar wat
                        Nochtans rijdt één van de buren hier met een S3 ( de laatste dus ) en ik hoorde die s ochtends eens zachtjes vertrekken. Fak dat ging best veel luider of verwacht

UItlaat ziet er nochtans stock uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                          Zéér knappe kar, zo moest de Scirocco al van in het begin eruit zien! Knap interieur ook, kan je van de gewone niet zeggen.

Euh...
                          Als ik dit interieur moet vergelijken met die van de Alfa Brera, dan is mijn keus toch rap gemaakt hoor.

De Sirocco wordt hier afgebeeld in R-trim, sta me dus toe een ALfa te pakken in zijn 'R' trim

Of bekijk de review van drivers republic op 1min 20

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Last edited by ; 22/05/2009, 23:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                            6,5s om naar 100km/h te gaan vind ik wel een beetje veel voor 265pk in een hot hatch, log geval imo.
                            vind ik ook "traag"eerlijk gezegd,audi s3 2.0tfsi doet dit in minder dan 6sec.

Comment

Heel mooie auto!

Comment

ondanks het lage gewicht toch maar deze prestaties in de spurt naar 100...tractie problemen?? Nu moet ik wel zeggen weining constructeurs halen effectief hun cijfers, de sciroco 2.0 zou normaal in 7.2 sec deze test moet en doen maar bij elke test doet deze het onder de 7 sec terwijl andere merken je er bijna altijd een sec moet bij op tellen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Echt knappe kar.

Onlangs nog 2 Audi's S3 horen pullen. Eerste op Zolder (een Kees), tweede in Hannover op 't parkeerterrein van Audi Niederlassung Hannover. Vond ze in beide gevallen een zeer mooie sound hebben voor 'n 4-pitter benzien. Helemaal niet "ijl", maar vrij donker, niet te zoet maar rauw genoeg. Die die op Zolder reed gaf echt 'n knappe sound bij vollast.

Comment

Ik heb dit weekend op het GTI-treffen nabij de Wörthersee de studie gezien van de Scirocco R, die had bijzonder mooie koplampen (met leds) en achterlichten! Ik heb ook al de 2.0 tfsi met 265ps mogen horen en die klonk goed

Comment

Working...
                                          X