Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai i40 (Sonata)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDie eigenheid hoeft voor mij niet. Ik vind hem alleszins geslaagd! Jammer dat hij als Sonata in de VS uitkomt in 2010 en pas in Europa in het jaar 2011 als i40. Tegen dan is de vormgeving inderdaad verouderd.
Hyundai verwacht nog dit jaar in Korea nog zo’n 60.000 stuks van de i40 te verkopen. Dit aantal hoopt men uit te breiden naar maar liefst 450.000 stuks in 2011. Dit nadat de fabrieksfaciliteiten in de Verenigde Staten en China een deel van de productie voor rekening nemen. In de loop van 2010 kunnen wij de nieuwe i40 verwachten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
aan al wie hem saai vindt, vindt dat hij gebrek aan eigenheid heeft, enz ... zou ik graag eens willen vragen wat er moet aan veranderen om hem beter te maken.
Waarschijnlijk in eerste instantie het logo?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Voor de rest vind ik dat die koreanen er met elk model stevig op vooruitgaan. Zowel qua design als qua aandrijflijnen (2.0 crdi van 180pk binnenkort e.d.).
Eén probleem : op persfoto's zie je regelmatig leuke kleurcombinatiesbij die koreanen (interieurs) maar als je dan (nadien) op de carconfigurator gaat kijken, zijn die interieurs in België alleen maar leverbaar in saaigrijs of deprimerend zwart. Iemand een idee hoe dat komt ? Zijn dat gewoon showmodellen of worden die leuke kleurtjes door de Belgische invoerder niet aangeboden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenEén probleem : op persfoto's zie je regelmatig leuke kleurcombinatiesbij die koreanen (interieurs) maar als je dan (nadien) op de carconfigurator gaat kijken, zijn die interieurs in België alleen maar leverbaar in saaigrijs of deprimerend zwart. Iemand een idee hoe dat komt ? Zijn dat gewoon showmodellen of worden die leuke kleurtjes door de Belgische invoerder niet aangeboden ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenHet verwarming-/aircopaneel is precies overgenomen van VOLVO (dat ventje zo).
Voor de rest vind ik dat die koreanen er met elk model stevig op vooruitgaan. Zowel qua design als qua aandrijflijnen (2.0 crdi van 180pk binnenkort e.d.).
Eén probleem : op persfoto's zie je regelmatig leuke kleurcombinatiesbij die koreanen (interieurs) maar als je dan (nadien) op de carconfigurator gaat kijken, zijn die interieurs in België alleen maar leverbaar in saaigrijs of deprimerend zwart. Iemand een idee hoe dat komt ? Zijn dat gewoon showmodellen of worden die leuke kleurtjes door de Belgische invoerder niet aangeboden ?truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenEén probleem : op persfoto's zie je regelmatig leuke kleurcombinatiesbij die koreanen (interieurs) maar als je dan (nadien) op de carconfigurator gaat kijken, zijn die interieurs in België alleen maar leverbaar in saaigrijs of deprimerend zwart. Iemand een idee hoe dat komt ? Zijn dat gewoon showmodellen of worden die leuke kleurtjes door de Belgische invoerder niet aangeboden ?
Comment
-
ik vind hem nog wel geslaagd op het eerste zicht, hij doet me aan iets denken maar kan het niet plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendeze heeft toch een ander front
ik vind hem nog wel geslaagd op het eerste zicht, hij doet me aan iets denken maar kan het niet plaatsenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik zie nogal wat gelijkenissen met de Genesis. Ik vind 'm niet lelijk maar ik denk niet dat deze potten gaat breken.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Comment
Comment