Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kent er iemand de mechanische verschillen tussen de huidige 1.8TFSI met 160 PK en die van enkele jaren terug met 170 PK?

Comment

• denk niet dat er verschillen zijn gewoon de motor die wat meer is toegenepen voor vadertje staat

Comment

• mijne is gisteren geleverd .ben er supercontent van en kleur is prachtige (arubablauw)
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog mensen die al 2 dagen meldingen krijgen van files op hun MMI terwijl de navigatie niet aan staat en je langs geen kanten in die buurt bent??

Comment

• Ik ook , op mijn a5
            Gisteren test rit gedaan met de rs5 en deze gaf het ook aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
              Ik ook , op mijn a5
              Nuja mijn navigatie doet al een tijdje raar (stuurt mij altijd langs secundaire wegen ipv snelweg) terwijl snelweg op MET staat. Zal dan probleem geweest zijn bij TMS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                Kent er iemand de mechanische verschillen tussen de huidige 1.8TFSI met 160 PK en die van enkele jaren terug met 170 PK?
                De 170 pk 1.8 TFSI is destijds voor de A5 in het leven geroepen omdat de nieuwe 2.0 TFSI nog niet gereed was. Toen deze er was heeft men de 1.8 TFSI vervangen voor de nieuwe 180 pk 2.0 TFSI. Echter besloot Audi later een stapje terug te doen en de 1.8 TFSI weer aan te bieden, nu met 160 pk om enig verschil met de 2.0 te behouden.

De motoren zijn in principe identiek aan elkaar omdat het dezelfde motor betreft. Hoogstens wat kleine aanpassingen in het kader van milieu, om de emissie en het verbruikt te drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Nog mensen die al 2 dagen meldingen krijgen van files op hun MMI terwijl de navigatie niet aan staat en je langs geen kanten in die buurt bent??

Yep, hier ook op de A6, ook deze meldingen gezien. Dacht eerst er is er weer eentje gaan spookrijden is toen het op het scherp sprong, maar na het lezen vond ik het ook wat vreemd. Test?
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
                    Ik ook , op mijn a5
                    En wat vond je van de RS5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                      En wat vond je van de RS5?
                      Mijn mening ? Onderin niks , indien je graag wilt vooruit gaan moet je die echt in toeren houden , voor zo een auto , die niet alleen sportief maar ook luxe wil uitstralen vind ik het vrijkomen van vermogen veel te hoog toerig, van een gt3 porsche kan ik dat goed verdragen, omdat deze alleen sportief moet zijn , maar van de rs 5 die toch ook moet dienen om af en toe is met mevrouw weg te gaan , nee niet voor mij.
                      Is wel mijn persoonlijke mening.

Comment

• Enig idee of je het motor geluid van de audi a5 3.0 diesel lichtjes kan verzwaarden door er bv een sportfilter op te steken? Heb al gekeken naar uitlaten en dan kom ik telkens terecht mij de milltek uitlaat, maar die vind ik persoonlijk te zwaar/luid.

Of klinkt de motor al anders wanneer je de auto laat chip tunen?

Comment

• bandenslijtage

IK rij nu een jaar met mijn A5 en heb er 27000km op zitten. Mijn voorbanden zijn volledig versleten wat ik toch wel heel erg snel vind. Wat zijn jullie ervaringen? Ben nu zinnens michelin pilot banden erop te leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                            IK rij nu een jaar met mijn A5 en heb er 27000km op zitten. Mijn voorbanden zijn volledig versleten wat ik toch wel heel erg snel vind. Wat zijn jullie ervaringen? Ben nu zinnens michelin pilot banden erop te leggen
                            Als er P-Zero's oplagen slijten ze inderdaad snel maar 27K is wel heel snel.
                            Meneer trekt graag op?

Heb Michelin PS3 liggen en ben er niet tevreden van, gripniveau valt dik tegen in vergelijking met de Pirelli's maar ze gaan uiteraard wel langer mee
                            Van de Michelin PA3 als winterband ben ik dan wel heel tevreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichten
                              Heb al gekeken naar uitlaten en dan kom ik telkens terecht mij de milltek uitlaat, maar die vind ik persoonlijk te zwaar/luid.
                              Valt goed mee hoor, mag zelfs nog luider. Als de Milltek dan al te zwaar klinkt, doe je beter niks.

Comment

Als er P-Zero's oplagen slijten ze inderdaad snel maar 27K is wel heel snel.
                                Meneer trekt graag op?

Heb Michelin PS3 liggen en ben er niet tevreden van, gripniveau valt dik tegen in vergelijking met de Pirelli's maar ze gaan uiteraard wel langer mee
                                Van de Michelin PA3 als winterband ben ik dan wel heel tevreden.
                                heb een offerte liggen maar weet het type niet van buiten.volgens de bandenboer is het een nieuw type van michelin. Optrekken doe ik eigenlijk nooit zot. Rij wel dikwijls snelheden boven de 200. Overwogen om men A 5 weg te doen om weer een achterwielaandrijving te hebben. Langs geweest bij Bmw voor prijsofferte en overname. Viel achterover toen ik te horen kreeg dat ik nog 30000euro voor mijn audi zou krijgen. Een wagen van 50000euro die na 11maanden nog 30000euro waard is. Onvoorstelbaar!!!!

Comment

heb een offerte liggen maar weet het type niet van buiten.volgens de bandenboer is het een nieuw type van michelin. Optrekken doe ik eigenlijk nooit zot. Rij wel dikwijls snelheden boven de 200. Overwogen om men A 5 weg te doen om weer een achterwielaandrijving te hebben. Langs geweest bij Bmw voor prijsofferte en overname. Viel achterover toen ik te horen kreeg dat ik nog 30000euro voor mijn audi zou krijgen. Een wagen van 50000euro die na 11maanden nog 30000euro waard is. Onvoorstelbaar!!!!
                                  welkom in de "wegwerpmaatschappij" waardoor iets waardevol direct gedegradeerd wordt
                                  tot "duur" staal.

Comment

Mja 't rijdt vol met A5'en en dan nog 80% 2.0tdi'kes want de mensen vinden dat genoeg.
                                    Je krijgt er dus niets meer voor op de 2de hands markt en BMW is sowieso al niet super in overnames. Beter privé verkopen!!

Comment

Een wagen dient om mee te rijden en niet om door te verkopen. Zal je leren als je telkens als je banden versleten zijn, een nieuwe wagen wenst aan te schaffen.

Comment

Mja 't rijdt vol met A5'en en dan nog 80% 2.0tdi'kes want de mensen vinden dat genoeg.
                                        Je krijgt er dus niets meer voor op de 2de hands markt en BMW is sowieso al niet super in overnames. Beter privé verkopen!!
                                        Waar is dan de bewering dat men meer betaald voor een premium merk maar dat die meer zijn waarde behoudt. Mijn vorige wagen was een Mercedes en toen ik mijn Audi kocht kreeg ik te horen dat Mercedes zijn waarde verliest. Dacia,Kia en andere merken zullen daar op termijn wel bij varen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk Berichten
                                          Een wagen dient om mee te rijden en niet om door te verkopen. Zal je leren als je telkens als je banden versleten zijn, een nieuwe wagen wenst aan te schaffen.
                                          Heeftt niets met die banden te maken. Rij veel liever met achterwielaandrijving.

Comment

Working...
                                          X