Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat, dat is een heel gelijkaardige configuratie dan wat ik besteld heb. Ook ik heb de chip er maar meteen bij genomen. ABT kan ook chippen naar 300pk, maar zet de grens op 270 omdat de motor en de s-tronic dit zeker aan kan, vandaar ook behoud van garantie. Geen slechte zaak dus, 59pk extra is niet niks ;-)
Donkere ruiten kunnen inderdaad niet. De standaard ruiten zijn al wel licht getint, voor echte donkere ruiten zijn er wel genoeg adressen die dit doen met behulp van een folie. Naar 't schijnt zie je dat niet...
20 inch banden kan wel dacht ik, op de audi site kan je die zelfs selecteren in de 360gr weergave. Dat zijn dan de dubbele 7-spaaksvelgen. Ander punt is wel dat dit niet aan te raden is. Die zijn nog een stuk harder, breekbaarder en duurder dan de 19inch velgen die toch al groot zijn.
Denk dat ik die vraag al eens ergens anders op het forum heb gesteld maar is toen geen antwoord op gekomen: Wat staat er feitelijk op het gelijkvormigheidsdocument? Ik veronderstel dat dit dan wel zal aangepast zijn mag ik te hopen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik heb deze week mijn A5 TFSI 2.0 mer 211 pk besteld,ik heb hem laten chippen naar 275PK.Bestelling gedaan in een grootte garage van Audi.
Toen ik vroeg of audi dit zelf deed dit chippen zij men tegen mij .Als je dit laat doen door Audi zelf en er is een upgrade nodig van de software van je audi ben je alles kwijt,deze garagist laat ditdoen door iemand anders met ook waar borg zoals ABT dit doet,zoals ik het goed versta word en dan bij een upgrade gewoon de stekker uit een soort doos getrokken terug aansluiten en geen probleem.
Zou dit kunnen kloppen???
Ik heb deze week mijn A5 TFSI 2.0 mer 211 pk besteld,ik heb hem laten chippen naar 275PK.Bestelling gedaan in een grootte garage van Audi.
Toen ik vroeg of audi dit zelf deed dit chippen zij men tegen mij .Als je dit laat doen door Audi zelf en er is een upgrade nodig van de software van je audi ben je alles kwijt,deze garagist laat ditdoen door iemand anders met ook waar borg zoals ABT dit doet,zoals ik het goed versta word en dan bij een upgrade gewoon de stekker uit een soort doos getrokken terug aansluiten en geen probleem.
Zou dit kunnen kloppen???
Groetjes
denk toch dat ik persoonlijk voor abt zou kiezen
wat als je later bij een andere garage gaat en ze zien deze box, heb ja dan ook nog garantie?
geven ze alles op papier?
van abt ben je gewoon zeker dat het geen garantie probleem zal geven, bij het voorstel van de dealer moet je hopen dat hij zijn woord zal houden, of een eventuele andere dealer er geen probleem zal van maken
Ik ben van de regio De Kust.
Nu heb ik mijn auto gekocht in een grootte garage in de buurt.
Zal wel niet zeggen welke,wat weten jullie of heb je al over gehoord van garage Raes te Brugge en van garage Philips te oostende.
ben vandaag in het contact center geweest in kortenberg, daar vertelde een verkoper me dat de facelift bestelbaar zal zijn vanaf mei, hij had wel nog geen fotos of idee welke motoren.
levering van de facelift zou voor eind van het jaar zijn.
de 3.0bitdi komt zeker in de nieuwe A6 en A7, voor de A5 wist hij het nog niet
ik vroeg of het enkel de coupe was die een facelift kreeg, en hij zij alles ,ook de cabrio en sportback
Ze waren in elk geval zeer bereidwillig om extra korting te geven op een s5 cabrio die nog in stock staat.
Hallo A5 rijders ik rij met een 3.0 tdi ,van 2010 nu mijn vraag aan jullie ,
Zijn er bij jullie wagens gekend met problemen aan radiator , waterpomp,?
vanmiddag de mijne naar de garage laten brengen heel het motor compartiment onder de vloeistof.depaneur sprak van ofwel radiator of waterpomp stuk,
In de garage (het was er opendeurdag) zeiden ze dat ik de eerste was die dit voor had en het probleem onbekend was.
alle info is welkom thanks
Hallo A5 rijders ik rij met een 3.0 tdi ,van 2010 nu mijn vraag aan jullie ,
Zijn er bij jullie wagens gekend met problemen aan radiator , waterpomp,?
vanmiddag de mijne naar de garage laten brengen heel het motor compartiment onder de vloeistof.depaneur sprak van ofwel radiator of waterpomp stuk,
In de garage (het was er opendeurdag) zeiden ze dat ik de eerste was die dit voor had en het probleem onbekend was.
alle info is welkom thanks
Er zijn toch al wel minimum 3 gevallen bekend van een recent model waterpomp ('09-'10) op de 3.0 tdi waar er sprake is van lekkage naar buiten.
ik vroeg of het enkel de coupe was die een facelift kreeg, en hij zij alles ,ook de cabrio en sportback
dan zal de face-lift minimaal zijn : ik zie niet goed dat Audi de kopers van Cabrios en Sportback na een jaartje teleurstellen met de komst van een sterk afwijkend nieuw model
ik wed op gewoon (en alleen) de roosterhoeken te rectifiëren
dan zal de face-lift minimaal zijn : ik zie niet goed dat Audi de kopers van Cabrios en Sportback na een jaartje teleurstellen met de komst van een sterk afwijkend nieuw model
blij dit te weten, ik ga wachten of dit inderdaad zo is
twijfel trouwens nog tussen Audi A5 sportback, Volvo V60 en Lexus is 200 Fsport
ik vermoed dat je wel gelijk hebt, maar wil toch niet de gok nemen, tenzij ze veel korting zouden geven.
ze zullen ook wel motor updates doen denk ik zoals de nieuwe 3.0tdi uit de A7 gebruiken ( fiscaal beter met CO uitstoot) en misschien ook de nieuwe 3.0bitdi uitbrengen die eerst in de A7/A6 komt.
Het is niet zo dat de opvolger van een bestaand model persé mooier wordt. Wanneer het bestaande model je zeer goed bevalt is de facelift of zelf nieuw model dikwijls minder van aanzien. Neem bevoorbeeld mijn Renault Laguna 10 jaar terug,dat vond ik dan een fantastisch model.Twee jaar later kwam een bescheiden facelift met wat vernieuwde lichten uit en dat was reeds heel wat minder.En als ik nu de huidige zie lijkt het nergens meer op.In ieder geval wacht ik met blijde verwachting op mijn nieuwe A5 SB leverbaar ergens in april ,besteld vorig jaar in september na een ongeval met mijn eerste A5.
Het is niet zo dat de opvolger van een bestaand model persé mooier wordt. Wanneer het bestaande model je zeer goed bevalt is de facelift of zelf nieuw model dikwijls minder van aanzien. Neem bevoorbeeld mijn Renault Laguna 10 jaar terug,dat vond ik dan een fantastisch model.Twee jaar later kwam een bescheiden facelift met wat vernieuwde lichten uit en dat was reeds heel wat minder.En als ik nu de huidige zie lijkt het nergens meer op.In ieder geval wacht ik met blijde verwachting op mijn nieuwe A5 SB leverbaar ergens in april ,besteld vorig jaar in september na een ongeval met mijn eerste A5.
Het probleem met facelifts is dikwijls dat ze nieuwe stijlkenmerken moeten integreren in een bestaand design, en dat werkt gewoonweg niet. Nu moet ik wel zeggen dat de facelifts bij audi over het algemeen juist erg goed worden uitgevoerd.
akkoord, het huidige model is zeer mooi maar de nieuwe grille zoals bv op de A7 en nieuwe A6 is toch nog net iets beter vind ik.
Met de nieuwe modellen komen meestal ook technische verbeteringen mee, vb de verhoogde fiscale aftrekbaarheid (door lagere co ), toch ook niet onbelangrijk
Als je dan toch een redelijk bedrag uitgeeft voor een nieuwe wagen vind ik het altijd een beetje beu dat je dan na 6 maand in het vorige model zit, tenzij de garage dit compenseert met extra korting op het "oude" model.
Dat is voor mij de reden om nog te wachten met de aankoop van een nieuwe a5 ook na het ongeval met eerste A5
hallo collegas.Ik ben nieuw hier.Ben wel de laaste weken af en toe komen kijken om wat dingen bij te leren.Heb me ondertussen een A5 besteld .Voor de meesten zal het misschien een gewone configuratie zijn maar ik denk dat ik voor mezelf de belangrijkste opties heb
A5 1800cc in arubablauw (basismotor is goed genoeg voor mij,rij meestal korte afstanden in stad en doe maar een 10k km per jaar)
zwarte milanoleder zetels
aps voor en achteraan
de 18' s line velgen
buitenspiegels verwarmd en inklapbaar
xenon plus
intenso plus pakket
lounge pakket
bluetooth carkit zonder houder
zonder kentekens (dan kan ik zeggen dat het de 2.0 211pk is lol )
prijs was zonder korting een 46000 euro wat ik meer dan genoeg vind
Iemand van mijn familie geeft gisteren een A5 coupe gekocht met als kleur Carbon Zwart,dit is een kleur a la carte.Weet er iemand waar ik dit kleur eens kan bekijken vindt dit nergens op het net.Is dit een mooi kleur op een A5??
Comment