Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten

Ik rijd nu met een SLK,
    wat is er mis met je SLK, dat is toch een flinke auto...
    blijf ermee rijden en je spaart zo 40.000 euros (+ de BIV, + de duurdere verzekering + + + )
    en je bent je cabrio niet kwijt in de zomer....
    je gaat niet zoveel meer doen met een A5 dan met een SLK
    en als je per se meer plaats moet hebben, ga voor en A4 Avant of een A5 Sportback

Comment

A5 sportsback is toch duurder dan de coupe!?
      even gaan zien op de site....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        een vraag van een niet Belg.
        stel dat ik een S5 ga kopen, moet ik weer 5000BIV betalen, al heb ik al nummerplaaten en krijg ik mijn BIV van deze auto nog terug?
        BIV ben je kwijt Welkom in België ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          of A4 ? A5 sportback? Occasie A5??
          Zoveel opties dat je hebt man...
          Die occasie A5 ok, maar die andere 2 gaan dicht bij de prijs van de A5 liggen hé (bij gelijkwaardige motorisatie).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            even gaan zien op de site....
            Nope, een sportback is een kleine 1000 euro goedkoper... Hoe meer deuren hoe goedkoper )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
              wat is er mis met je SLK, dat is toch een flinke auto...
              blijf ermee rijden en je spaart zo 40.000 euros (+ de BIV, + de duurdere verzekering + + + )
              en je bent je cabrio niet kwijt in de zomer....
              je gaat niet zoveel meer doen met een A5 dan met een SLK
              en als je per se meer plaats moet hebben, ga voor en A4 Avant of een A5 Sportback
              Kzie mijn SLK nog altijd graag (is wel van 2000), maar 't is echt ni praktisch meer als enige auto...

ML vind ik ook de max, maar te hoge co2 emissie waardoor ie niet btw aftrekbaar is...
              A4 is te..."firmawagen-achtig en snel verouderd"
              CLK mooi...maar rijden veel vrouwen mee
              A5...dat verhaal kennen we :-)
              mercedes C...enkel met duur amg deisgn pakket...

ni simpel!
              Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
              http://www.aanbod.be

Comment

Kzie mijn SLK nog altijd graag (is wel van 2000), maar 't is echt ni praktisch meer als enige auto...

ML vind ik ook de max, maar te hoge co2 emissie waardoor ie niet btw aftrekbaar is...
                A4 is te..."firmawagen-achtig en snel verouderd"
                CLK mooi...maar rijden veel vrouwen mee
                A5...dat verhaal kennen we :-)
                mercedes C...enkel met duur amg deisgn pakket...

ni simpel!
                gewoon veel lezen, alle info verzamelen en een paar dagen/weken laten sudderen )

Comment

• BMW X1 lijkt me ook wel interessant :-)
                  Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                  http://www.aanbod.be

Comment

• Misschien hoort het niet specifiek in dit topic thuis maar wat is het 'grote' verschil tussen de 2.7 en de 3.0 TDI? Mijn schoonbroer overweegt de keuze en ik krijg hem niet voldoende uitgelegd waarom hij voor de 3.0 moet gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                      Nope, een sportback is een kleine 1000 euro goedkoper... Hoe meer deuren hoe goedkoper )
                      Dat is toch altijd zo bij coupé's ...

Bv. Mercedes E-klasse Coupé is duurder dan de vierdeurs variant, zo is dat ook bij de Bmw 3 Coupé en dat zijn nu nl. de rechtstreekse concurrenten van de Audi A5 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                        Dat is toch altijd zo bij coupé's ...

Bv. Mercedes E-klasse Coupé is duurder dan de vierdeurs variant, zo is dat ook bij de Bmw 3 Coupé en dat zijn nu nl. de rechtstreekse concurrenten van de Audi A5 Coupé
                        bmw en audi hebben wel geen concurrent voor de a5 sportback,
                        gij vergelijkt 3 berline met coupé dan moet ge ook de a4 met de a5 vergelijken.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          bmw en audi hebben wel geen concurrent voor de a5 sportback,
                          gij vergelijkt 3 berline met coupé dan moet ge ook de a4 met de a5 vergelijken.
                          Nu, ik vind dat de A5 coupé nog altijd mooier is dan een A5 sportback en blijkbaar vindt Audi dat ook

Comment

• Anders wil niemand de Sportback kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                              Nu, ik vind dat de A5 coupé nog altijd mooier is dan een A5 sportback en blijkbaar vindt Audi dat ook
                              Ik vind de a5 coupé ook veel mooier ook al heb ik de sportback nog nooit in het echt gezien
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                Misschien hoort het niet specifiek in dit topic thuis maar wat is het 'grote' verschil tussen de 2.7 en de 3.0 TDI? Mijn schoonbroer overweegt de keuze en ik krijg hem niet voldoende uitgelegd waarom hij voor de 3.0 moet gaan.
                                3.0 is altijd quattro, 2.7 nooit (dacht ik). 3.0 kan je ook bestellen met Tiptronic als je dat wenst, 2.7 enkel manueel of Multitronic. Hangt af van wat je schoonbroer wil, natuurlijk.

Comment

• 2.7 kan je als optie quattro nemen
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

2.7 kan je als optie quattro nemen
                                    BIV...

Comment

2.7 kan je als optie quattro nemen
                                      Toch? Dan heb ik er in de CC over gekeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        BIV...
                                        Wat heeft dat daar mee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                          Misschien hoort het niet specifiek in dit topic thuis maar wat is het 'grote' verschil tussen de 2.7 en de 3.0 TDI? Mijn schoonbroer overweegt de keuze en ik krijg hem niet voldoende uitgelegd waarom hij voor de 3.0 moet gaan.
                                          Een wereld van verschil: ik had dezelde twijfels... tot na een testrit:

2.7 voorwielaandrijver is een goeie reismobiel: maar bij snelle rijstijl snuffelt ie met zijn neus over heel de breedte van de weg. Net een stofzuiger.
                                          3.0 quattro is een sportmachine...lijkt een beetje op een achterwielaandrijver en stuurt zooooooooo veel scherper een echt plezier.No offence voor de voorwielaandrijvers hier, maar als je t niet uitgeprobeerd hebt kan je ern niet over meepraten.

BTW voor 45.000€ is deze te koop. Net 1 jaar en 22000km. Proefrit geen probleem (ben trouwens ook WVL)

Comment

Working...
                                          X