Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die nieuwe bumpers vind ik toch niet zo mooi eigenlijk. Ik verkies de mijne toch wel dan. Het interieur is niet veranderd, heb ik de indruk. Maar dat hoefde ook niet.
In India is de vernieuwde Grande Punto gelanceerd, voortaan Punto Evo genoemd. Zowel qua naamgeving als qua vormgeving liep Fiat India dus flink achter, nu loopt men in ieder geval qua vormgeving weer voorop.
Het is nog afwachten of deze facelift ook in Europa verschijnt, gezien de spionagefoto's op Italiaanse bodem zou je zoiets wel verwachten. De veranderingen zijn vooral vooraan te vinden: een nieuw front met nieuwe koplampen, motorkap, voorste plaatwerkdelen en vooral meer chroom. Ook achteraan is meer chroom te vinden op de nieuwe achterbumper.
De technische wijzigingen en het voor India gloednieuwe interieur zijn voor ons tamelijk irrelevant. In India worden hatchbacks voor veel lagere prijzen aangeboden, de auto's zijn dan ook duidelijk inferieur aan de onze. Airbags zijn in India in auto's tot en met het B-segment vrijwel nooit standaard. De bodemvrijheid is, zoals op de foto's zichtbaar is, flink hoger dan in Europa: 185 mm tot zelfs 195 mm voor de 1,2-liter basis benzinemotor. Onveranderd leverbaar zijn naast de 1.2 een 1.4 benzine en 1.3 Multijet diesel.
Binnenkort verschijnt in India ook een extra stoere 'Trekking'-achtige met de naam Avventura.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment