Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik vond 't interieur van die "white edition" (of hoe dat nu ook weer exact heet) erg knap. Zou 'm meteen zo bestellen.
    Foto's??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Heb deze gezien in Frankfurt en het exterieur is redelijk knap maar het interieur... Enorm veel gelijkenis van knopjes, stuur en... met de 3 reeks => Dus binnen 3 jaar is dit al verouderd! Ook de hoeveelheid gebruikte harde plastiek viel mij ook op, dit kan niet voor een wagen van 60.000€!
      zal waarschijnlijk al snelle verouderd zijn. Komt de nieuwe 3 er niet begin 2011? Nu, mij zou dat niet zo storen, vind het een zeer mooi interieur met toch zijn eigen design wat zich toch onderschied van de huidige 3 en 1 reeks ook al zijn er onderdelen idem.

Comment

• Zo kan je altijd blijven wachten achter iets (interieur).
        Als je het graag ziet, moet je daar niet achter kijken.

A propos, deze namiddag naar de garage geweest, problemen met de X3.
        Trillingen op de motor, support van motor kapot, 600€.
        Heb ondertussen aan verkoper gevraagd welke condities en levertermijnen van de X1.
        Hij zegt dat hij de eerste twee verkocht heeft zonder % en eentje met 3%.
        Omdat ik een "goeie" klant ben, en omdat ik er zelf om vraag, geeft hij mij 8%
        op de catalogusprijs, niet op de opties.
        Hij zei ook : iemand die geen korting vraagt, die krijgt er ook gene !
        Zal nog hier en daar eens rondvragen en zal een beetje afwachten.
        Ook niet te lang want de levertermijnen zijn al ong. 6 maand (april).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
          Zo kan je altijd blijven wachten achter iets (interieur).
          Als je het graag ziet, moet je daar niet achter kijken.

A propos, deze namiddag naar de garage geweest, problemen met de X3.
          Trillingen op de motor, support van motor kapot, 600€.
          Heb ondertussen aan verkoper gevraagd welke condities en levertermijnen van de X1.
          Hij zegt dat hij de eerste twee verkocht heeft zonder % en eentje met 3%.
          Omdat ik een "goeie" klant ben, en omdat ik er zelf om vraag, geeft hij mij 8%
          op de catalogusprijs, niet op de opties.
          Hij zei ook : iemand die geen korting vraagt, die krijgt er ook gene !
          Zal nog hier en daar eens rondvragen en zal een beetje afwachten.
          Ook niet te lang want de levertermijnen zijn al ong. 6 maand (april).
          6 maanden??? Dat is wel lang in BMW normen...lijkt Audi wel

Comment

• Mooie auto ondanks dat ie in een saaie uitvoering stond.
            Interieur was zeker een stapje terug vergeleken met de E70 X5, goedkoop aluminium (heb beter gezien bij BMW) en achterconsol leek net van een Passat te komen.
            Misschien dat beige leer en hout een betere indruk had gegeven, maar een succes word dit zeker.

Foto's:

Comment

• bij BMW belgium (op de N16 in bornem) staat em onder een laken. ben benieuwd wanneer hij getoond gaat worden. ik rij er alle dagen voorbij
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                bij BMW belgium (op de N16 in bornem) staat em onder een laken. ben benieuwd wanneer hij getoond gaat worden. ik rij er alle dagen voorbij
                X1 roadshow, o.a. op 9 oktober van 8 tot 16u in het business park te Haasrode.

Comment

• Heb de X1 vandaag zelf kunnen keuren in Frankfurt. Ik vind het een zeer mooie wagen met een zeer ruimtelijk gevoel van binnen. Hij is ook groter dan ik verwacht het. De witte was wel in een zeer basic uitvoering (interieur) en de midden console tss de 2 voorste zetels was in zeer goedkoop plastiek. Dit zag er anders uit dan de andere stuken die wel van betere kwaliteit waren. Bij de bruine, waar het interieur in beige was, was dit niet het geval en zag dit er veel beter uit. Zou het hier nog over preproductie modellen gaan?

Comment

• Die witte zou inderdaad nog een preproductie model kunnen zijn. Dat was er ene met de 18d motor in en die gaat pas in productie vanaf december.

Comment

• Rij verslag X1 door Auto-Bild. Wie zich geroepen voelt mag altijd een vertaling doen ;-)

Der neue BMW X1 soll auf der Erfolgswelle von VW Tiguan, Toyota RAV4 & Co. mitschwimmen. Ob er das Zeug dazu hat, klärt ein erster Fahrbericht des 177 PS-starken Diesels mit Allradantrieb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                        Rij verslag X1 door Auto-Bild. Wie zich geroepen voelt mag altijd een vertaling doen ;-)

http://www.autobild.de/artikel/fahrb...x1_982927.html

http://www.google.be/language_tools?hl=nl
                        sigpic

Comment

• BMW X1 im Test: Ist das neue Kompakt-SUV der bessere X3?

Version xDrive20d mit 177 PS starkem Diesel und Allradantrieb

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Rating:

Der neue X1 ist etwas ziviler als der kantigere X3, mit weniger SUV in den Genen. Er ist kürzer und nicht ganz so hoch. Doch hat er hat ähnlich viel Platz im Innenraum und bietet etwa den gleichen Nutzwert, fährt sich aufgrund der niedrigeren Höhe sogar etwas dynamischer. Dabei ist der X1 bei gleicher Motorisierung ein paar Tausender günstiger. So ist der X1 ein Auto für alle treuen BMW-Kunden, denen der X3 zu teuer ist – aus unserer Sicht ist er die bessere Alternative.

Beim X1 hat man anders als beim X3 zudem die Wahl zwischen Allrad- und Hinterradantrieb. Wer auf xDrive verzichten kann, spart nochmal 2.000 Euro. Das allerdings sollte man sich gut überlegen, denn der Hinterradantrieb ist nach unserer Erfahrung bei Glätte aus Traktionsgründen problematischer als ein Frontantrieb.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• mooie reeks foto's

Test van Edmunds:

But, as stated, we'll also get the terrific and clean four-banger diesels to make up for our desperate change of heart. Good for us, since this X1 is one of those real deals that can open even crusty old eyes

Test van Car:

the new BMW X1 is still more fun to drive, faster, cleaner and more efficient than any other rival we can think of. It’s basically as big as a 3-series Touring, yet costs a few grand less. What’s not to like?

Last edited by ; 01/10/2009, 21:46.

Comment

• Is de X1 eigenlijk ook in het Spacegrau te verkrijgen? Welke kleur zouden jullie prefereren? Wit of Spacegrau?
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Is de X1 eigenlijk ook in het Spacegrau te verkrijgen? Welke kleur zouden jullie prefereren? Wit of Spacegrau?
                                      Ik ben niet zo gek van wit. Dit is volgens mij maar tijdelijk, bovendien is er pas nog een artikel verschenen dat de herverkoopwaarde van een witte wagen 20% lager ligt...

SpaceGrau is, zeer mooi.
                                      Hier kan je al de kleuren proberen:

Bij deze:
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op dit moment zijn nog niet alle kleuren die op de site staan leverbaar. wanneer ge via configurator ene samnesteld zie je de kleuren die op dit moment al bestelbaar zijn. Spacegrau zit daar nog niet tussen.

Comment

• Als ik de X1 23d configureer met zoveel mogelijk dezelfde uitrusting als onze '08 X3 3.0d, dan kom ik toch 8.000 euro prijsverschil uit.

Comment

Working...
                                          X