Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
    Wat een rare reacties. Als ik het zelf lelijk zou vinden ga ik het toch niet doen? Waarom hebben jullie allemaal een mening over wat IK mooi of niet mooi zou vinden.
    Welkom op AF.

Btw: die leds zijn prachtig. Als je wat schrik hebt om ze zelf te plaatsen: ga ff naar Auto 5, daar kunnen ze dat vast en zeker voor je fixen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      het enig rationeel pluspunt van de led's is de zichtbaarheid, en dat is met beide versies gegarandeerd
      led's zijn (verkeerdelijk...) blijkbaar statussymbool geworden zo te zien aan sommige reakties
      velgen zijn dat ook, maar hebben naast het uitzicht geen ware meerwaarde (slechter comfort, duurdere banden)
      de led's stonden op de stockwagen die ik gekocht heb, ik had ze niet besteld
      maar ik merk wel in het verkeer dat de andere weggebruikers mij nu beter zien aankomen (o.m. de fietsers en de voetgangers, die minder de neiging hebben om plots voor mijn neus op de baan te springen
      Akkoord, maar heb je dat ook niet met de gewone dagrijverlichting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
        Welkom op AF.

Btw: die leds zijn prachtig. Als je wat schrik hebt om ze zelf te plaatsen: ga ff naar Auto 5, daar kunnen ze dat vast en zeker voor je fixen.
        Ik hoop dat jouw volgende klant Candy-toestellen in zijn keuken laat steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Ik wou net hetzelfde zeggen: daar heb je de LEDs niet voor nodig. De gewone dagrijverlichting heeft dit effect ook.
          Bij A4 valt het nogal mee, maar bij A5 hoor je er niet bij als je geen LEDs hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
            ik reed al jaren overdag met mijn dimlichten aan
            doch merk ik een verschil met de led's, die blijkbaar meer de aandacht terekken
            het kan inderdaad ook maar perceptie zijn ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
              zo vandaan mijn winterbanden besteld zaterdag moet ik ze gaan opleggen .
              Ik heb gekozen voor de Michelin primacy Alpin PA3 montage en al voor 181€ per band.(225/55/16-95h)
              Welke winterbanden hebben sommigen onder u liggen ?
              Ik heb ervoor gekozen om ze op die lelijke originele aero velgen te zetten aangezien ik in de zomer er toch 20 duims onder ga zetten ;-)
              Ook nog de mistlamproosters besteld met chroom ring origineel voor de gewone bumper .
              Ik rij sinds gisteren rond met 4 Michelins Alpin A4 225/55/16-99H, 130€ per band all-in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                Ik hoop dat jouw volgende klant Candy-toestellen in zijn keuken laat steken.
                Daar droom ik al jaren van...

Comment

• navigatie MMI 2G

Na anderhalf jaar worstel ik nog steeds met het volgende;
                  wanneer ik de navigatie gebruik (MMI 2G, DVD) bekijk ik de geplande reisweg door op de ronde MMI knop te duwen, waardoor de kaartweergave van 3D naar 2D wijzigt en ik de volledige reisweg kan doorlopen op kaart.
                  Om daarna de kaart terug in 3D weergave te krijgen en ervoor te zorgen dat de huidige plaats waarop ik me bevind op kaart getoond wordt, kies ik steeds voor "Routegeleiding annuleren" en daarna via Reisdoel opnieuw "Routegeleiding starten".

Bestaat er geen makkelijkere (snellere) manier voor? In de handleiding heb ik hierover nog niets bruikbaars gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                    Bestaat er geen makkelijkere (snellere) manier voor? In de handleiding heb ik hierover nog niets bruikbaars gevonden.
                    Kan je via de "return" knop onderaan niet teruggaan naar vorige weergaven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                      Kan je via de "return" knop onderaan niet teruggaan naar vorige weergaven?
                      oeps

ik dacht dat ik alles al eens geprobeerd had, blijkbaar heb ik in mijn enthousiasme daar toch overgekeken

thanx!

Comment

• winterweer

Dit winterweer,winterbanden en quattro + de nodige dosis gezond verstand = FANTASTISCH

Comment

• Hallo forumgenoten, heeft er iemand ervaring met de firma www.atm-chiptuning.com in Sint-Lenaerts?
                          Of al iets van horen zeggen? Ze zijn helemaal niet duur, maar zijn ze ook betrouwbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                            oeps

ik dacht dat ik alles al eens geprobeerd had, blijkbaar heb ik in mijn enthousiasme daar toch overgekeken

thanx!
                            Moet ik eens proberen, is bij mij ook zo in de A6.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                              Ze zijn helemaal niet duur, maar zijn ze ook betrouwbaar?
                              Waar zie jij hun prijzen, ik zie niets op de website ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                Waar zie jij hun prijzen, ik zie niets op de website ?
                                Je moet via hun website een offerte vragen, maar voor de A4 vragen ze 300 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                  Je moet via hun website een offerte vragen, maar voor de A4 vragen ze 300 euro.
                                  Da's inderdaad heel goedkoop !

Comment

• ze gaan voor uw 120pk versie wel naar 410Nm koppel, lijkt me toch wat aan de hoge kant...

Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                    Hallo forumgenoten, heeft er iemand ervaring met de firma www.atm-chiptuning.com in Sint-Lenaerts?
                                    Of al iets van horen zeggen? Ze zijn helemaal niet duur, maar zijn ze ook betrouwbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                      ze gaan voor uw 120pk versie wel naar 410Nm koppel, lijkt me toch wat aan de hoge kant...
                                      Ik vind dat ook. Daarom ook mijn twijfels. En als het echt zo is, wat gaat er na 2 jaar van de koppeling overblijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                        ze gaan voor uw 120pk versie wel naar 410Nm koppel, lijkt me toch wat aan de hoge kant...
                                        als er iets stuk gaat, is hun eigen risico zogoed als nihil, dus waarom niet het maximum aankondigen ? (het is ook wat de klant zal onthouden...)
                                        ze weten ook dat de klant het max. vermogen van zijn wagen nooit permanent zal durven/kunnen gebruiken wat het verschijnen van echte problemen minder waarschijnlijk maakt
                                        ook de gefokte wagens zitten 90% van de tijd in druk verkeer of op baantjes waar de verkeersdeskundigen (?) het nodige gedaan hebben om elke inhaalmanoeuver onmogelijk te maken, met als gevolg dat de traagste bestuurder de tempo bepaalt van de tientallen auto's die er achter rijden (en ja, dat kan een Ligier zijn ! )
                                        chippen is als vele andere opties iets dat men eerst duur betaalt en dan -soms- bijzonder weinig gebruikt...
                                        maar dit is dus ook evenmin een reden om zich een plezier te ontzeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          als er iets stuk gaat, is hun eigen risico zogoed als nihil, dus waarom niet het maximum aankondigen ? (het is ook wat de klant zal onthouden...)
                                          ze weten ook dat de klant het max. vermogen van zijn wagen nooit permanent zal durven/kunnen gebruiken wat het verschijnen van echte problemen minder waarschijnlijk maakt
                                          ook de gefokte wagens zitten 90% van de tijd in druk verkeer of op baantjes waar de verkeersdeskundigen (?) het nodige gedaan hebben om elke inhaalmanoeuver onmogelijk te maken, met als gevolg dat de traagste bestuurder de tempo bepaalt van de tientallen auto's die er achter rijden (en ja, dat kan een Ligier zijn ! )
                                          chippen is als vele andere opties iets dat men eerst duur betaalt en dan -soms- bijzonder weinig gebruikt...
                                          maar dit is dus ook evenmin een reden om zich een plezier te ontzeggen
                                          Helemaal mee eens. Maar hoe lang kan je zo'n koppeling 40% overbelasten vraag ik me dan af? Is het dat waard? Kost bovendien ook extra verzekering (+-50 euro per jaar voor mij).
                                          Ik moet wel zeggen, die 120PK mag wel wat vinniger worden...

Comment

Working...
                                          X