Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi a4

weet iemand het verschil tussen milano leder en valcona leder ?

Comment

• audi a4

ben van plan om op einde van het jaar een a4 te kopen zouden ze evenveel korting geven op autosalon als op de opendeurdagen in juni

Comment

• Volgens mij had je beter je auto gekocht bij de opendeurdagen, want op het autosalon worden ze meestal duurder. Ze nemen dezelfde basisprijs, maar de opties die erbij komen vallen VEEL duurder uit. Misschien moet je je wat beter informeren de volgende keer. Je zal moeten wachten tot de volgende opendeurdagen als je een goede slag wilt slaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonas123 Bekijk Berichten
          Volgens mij had je beter je auto gekocht bij de opendeurdagen, want op het autosalon worden ze meestal duurder. Ze nemen dezelfde basisprijs, maar de opties die erbij komen vallen VEEL duurder uit. Misschien moet je je wat beter informeren de volgende keer. Je zal moeten wachten tot de volgende opendeurdagen als je een goede slag wilt slaan.
          Of in Duitsland bestellen

Comment

• Ok, net het volgende ontdekt ...

Übersicht Inhalte style Paket "100 Jahre Audi"

Die folgenden Ausstattungen sind im style Paket "100 Jahre Audi" enthalten:
            • Außenfarbe Daytonagrau Perleffekt; Es können auch andere Metallic/Perleffekt- oder Uni-Lackierungen ohne Mehrpreis bestellt werden.
            • Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 10-Speichen-Design (18"); weitere Räder teilweise gegen Mehrpreis bestellbar
            • Dachkantenspoiler
            • Sportsitze inkl. elektrisch einstellbarer Lendenwirbelstütze für Fahrer- und Beifahrersitz (Ambition: Serie)
            • Sitzbezug Alcantara/Leder; weitere Lederausstattungen gegen Mehrpreis bestellbar
            • Dekoreinlagen in Klavierlack
            • Einstiegsleisten mit Aluminiumeinlage mit Silhouette
            • Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design (Ambiente)
            • Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design (Ambition: Serie)
            • Dachhimmel Stoff schwarz
            Dit staat me dus wel sterk aan

Die velgen zijn mooi voor 18ers te zijn, Daytona ziet me er een mega vette en exclusieve kleur uit.
            Ik zou dan ook voor het Bruine lederen interieur gaan.
            (let wel, de dakhemel is bij het pakket ook zwart zoals bij de S-line)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:

Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
              Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
              De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.

Je zal je niet meer storen aan die slecht afgestelde lichten en je kan dit manueel uitschakelen indien je dit wenst.

ASS of B&O:
              Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.

Standaard bij mij en heb geen klagen, maar ben daar niet zo veeleisend in.

Servotronic:
              Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
              Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
              Iemand andere ervaringen mee ?

Eén van mijn beste opties. Je draait door boter bij parkeren, heb er geen last van in bochten, misschien ben ik het al gewoon.

Drive select:
              Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
              Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
              Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?

geen ervaring

Kleur:
              Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen

Bluetooth
              Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?

Compatibel met 99%. Bij de allereerste connectie duurt het soms even vooraleer telefoonboek is gesynchroniseerd. Nadien geen problemen, werkt perfect! Stuurbediening is aanrader hierbij.

Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
              succes!!!

Comment

• Daar ik geen A4 vind met Daytona dan maar een S5 op de kleur te ilustreren ...

Comment

• is het style pakket "100y Audi" te combineren met S-line?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                    is het style pakket "100y Audi" te combineren met S-line?
                    Die "100y Audi" is afgebeeld met een S-line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                      is het style pakket "100y Audi" te combineren met S-line?
                      Met het S-line exterieur pakket ja

Comment

Met het S-line exterieur pakket ja
                        Zeer knappe kleur dat Daytona-grijs!
                        En nog nooit gezien op A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                          Zeer knappe kleur dat Daytona-grijs!
                          En nog nooit gezien op A4.
                          Daarom dat ik het eigenlijk zou nemen

En blijkbaar zit daar een enorme pareleffect in. Kan ik eens demonsteren hoe je dat met detailing kan gaan uitbuiten en versterken

Man man man ...

S-line Monza - Zwart (leder/stof met witte stiksels) - 19" RS6
                          100 Jahr Daytona - Bruin (volledig leder) - 18" 10-spaken

Twijfel ...

Comment

• Daytona Bruin zal veel origineler zijn.

RS6 velgen zullen binnenkort veel te veel gezien zijn net als die RS4 velgen.

Monzagrijs is mooi maar veel te veel op lease karren gezien, en zwart interieur is saai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Daytona Bruin zal veel origineler zijn.

RS6 velgen zullen binnenkort veel te veel gezien zijn net als die RS4 velgen.

Monzagrijs is mooi maar veel te veel op lease karren gezien, en zwart interieur is saai
                              Zo denk ik er ook over.

En dit zijn de velgen ... (de std velgen bij de RS6 dus)

Comment

• Van die velgen ben ik geen super van, eigenlijk zou je daar die 18" multispaaks moeten onderleggen.

Comment

Van die velgen ben ik geen super van, eigenlijk zou je daar die 18" multispaaks moeten onderleggen.
                                  Ja, daar heb ik ook naar gekeken, maar het is een verouderd model en IRL zijn ze niet zo mooi IMHO ...

De velgen die onder mijn A3 lagen zouden wel super zijn

Comment

• Deze bedoel ik hé

Comment

Deze bedoel ik hé
                                      Mja, maar ik vind deze iets TE sportief eigenlijk ... Passen niet echt bij een A4 IMHO ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                                        Hopelijk ben je er nu vanaf.... Zijn de Audi's tegenwoordig niet goed genoeg beschermd tegen diefstal denk je?

In ieder geval goed van je om naar buiten te gaan...
                                        Mijne is ook al gevandaliseerd: iemand is er achteraan tegengereden en dan gewoon doorgereden. Teruggevonden met serieuze kras in achterbumper... Jammer.

Ivm alarm: onlangs toevallig ontdekt dat er wel degelijk een 'sirene' op mijn wagen zit, hoewel het meer weg heeft van een uit de hand gelopen parkeersignaal, beetje zoals bij achterwaarts manoeuvrerende vrachtwagen... Is dit het gewone standaardsysteem?
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
                                          's nachts natuurlijk wel, en als je gaat parkeren 's avonds, op moment dat je hem in achteruit zet gaat die dimming automatisch weg, dus helemaal geen probleem. de spiegel dimt ook afhankelijk van hoeveel licht er binnekomt van achter wanneer het donker is; dus zeer vloeiende overgang.

kwa andere opties, heb je parking assistant ook aangevinkt of ga je voor puur natuur?

Is dit het gewone standaardsysteem?
                                          precies wel, op A4 Avant en Audi A6 getest om toch te weten welk lawaai em zou gaan maken en echt luid zou ik toch niet noemen
                                          Last edited by ; 27/07/2009, 12:02.

Comment

Working...
                                          X