Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij had je beter je auto gekocht bij de opendeurdagen, want op het autosalon worden ze meestal duurder. Ze nemen dezelfde basisprijs, maar de opties die erbij komen vallen VEEL duurder uit. Misschien moet je je wat beter informeren de volgende keer. Je zal moeten wachten tot de volgende opendeurdagen als je een goede slag wilt slaan.
Volgens mij had je beter je auto gekocht bij de opendeurdagen, want op het autosalon worden ze meestal duurder. Ze nemen dezelfde basisprijs, maar de opties die erbij komen vallen VEEL duurder uit. Misschien moet je je wat beter informeren de volgende keer. Je zal moeten wachten tot de volgende opendeurdagen als je een goede slag wilt slaan.
Die folgenden Ausstattungen sind im style Paket "100 Jahre Audi" enthalten:
Außenfarbe Daytonagrau Perleffekt; Es können auch andere Metallic/Perleffekt- oder Uni-Lackierungen ohne Mehrpreis bestellt werden.
Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 10-Speichen-Design (18"); weitere Räder teilweise gegen Mehrpreis bestellbar
Dachkantenspoiler
Sportsitze inkl. elektrisch einstellbarer Lendenwirbelstütze für Fahrer- und Beifahrersitz (Ambition: Serie)
Sitzbezug Alcantara/Leder; weitere Lederausstattungen gegen Mehrpreis bestellbar
Dekoreinlagen in Klavierlack
Einstiegsleisten mit Aluminiumeinlage mit Silhouette
Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design (Ambiente)
Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design (Ambition: Serie)
Dachhimmel Stoff schwarz
Dit staat me dus wel sterk aan
Die velgen zijn mooi voor 18ers te zijn, Daytona ziet me er een mega vette en exclusieve kleur uit.
Ik zou dan ook voor het Bruine lederen interieur gaan.
(let wel, de dakhemel is bij het pakket ook zwart zoals bij de S-line)
Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
Je zal je niet meer storen aan die slecht afgestelde lichten en je kan dit manueel uitschakelen indien je dit wenst.
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.
Standaard bij mij en heb geen klagen, maar ben daar niet zo veeleisend in.
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ?
Eén van mijn beste opties. Je draait door boter bij parkeren, heb er geen last van in bochten, misschien ben ik het al gewoon.
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?
geen ervaring
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?
Compatibel met 99%. Bij de allereerste connectie duurt het soms even vooraleer telefoonboek is gesynchroniseerd. Nadien geen problemen, werkt perfect! Stuurbediening is aanrader hierbij.
Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
Hopelijk ben je er nu vanaf.... Zijn de Audi's tegenwoordig niet goed genoeg beschermd tegen diefstal denk je?
In ieder geval goed van je om naar buiten te gaan...
Mijne is ook al gevandaliseerd: iemand is er achteraan tegengereden en dan gewoon doorgereden. Teruggevonden met serieuze kras in achterbumper... Jammer.
Ivm alarm: onlangs toevallig ontdekt dat er wel degelijk een 'sirene' op mijn wagen zit, hoewel het meer weg heeft van een uit de hand gelopen parkeersignaal, beetje zoals bij achterwaarts manoeuvrerende vrachtwagen... Is dit het gewone standaardsysteem?
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
's nachts natuurlijk wel, en als je gaat parkeren 's avonds, op moment dat je hem in achteruit zet gaat die dimming automatisch weg, dus helemaal geen probleem. de spiegel dimt ook afhankelijk van hoeveel licht er binnekomt van achter wanneer het donker is; dus zeer vloeiende overgang.
kwa andere opties, heb je parking assistant ook aangevinkt of ga je voor puur natuur?
Is dit het gewone standaardsysteem?
precies wel, op A4 Avant en Audi A6 getest om toch te weten welk lawaai em zou gaan maken en echt luid zou ik toch niet noemen
Comment