Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nu ja...
    de vergelijk tussen de 2,0tdi van onze vorige b7 en nu onze 2,7 in onze b8...
    van de V6 heb je vele minder last van lawaai, trillingen etc.

in waarom 190pk gebruiken als je 400NM koppel hebt
    Last edited by ; 13/08/2010, 17:30.

Comment

• audi sound systeem

hallo,

beste mensen uit belgie .

ik had een vraagje zit er bij jullie nog gewoon een versterker in jullie auto zitten of zijn jullie ook opgelicht door audi mbt de versterker die wel in de folder staat beschreven

de versterker zou links achter in de auto moeten zitten

mvgr,

leon

ps:ik hoop wat van jullie te horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichten
        hallo,

beste mensen uit belgie .

ik had een vraagje zit er bij jullie nog gewoon een versterker in jullie auto zitten of zijn jullie ook opgelicht door audi mbt de versterker die wel in de folder staat beschreven

de versterker zou links achter in de auto moeten zitten

mvgr,

leon

ps:ik hoop wat van jullie te horen
        Duidelijk iemand van het Audiforum.nl

Ik heb A4 avant MJ 2010 met Radio Concert, Audi soundsystem en Audi music interface en in mijn koffer ziet het er als volgt uit:

Dit is, naar mij verteld werd, het centrale hart van de radio.

Om het verschil te kennen met modeljaar 2008-2009 zou iemand met ook Concert radio en ASS een foto moeten posten.

Ik ben nochtans niet ontevreden van het geluid, wel moet je regelmatig instellingen veranderen afhankelijk van het muziekgenre, maar dat vind ik niet volledig onlogisch.

Comment

• uitlaat links rechts 2.0tdi

uitlaat 2.0tdi links en rechts met diffuser van 2.0 turbo benzine
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
            Om het verschil te kennen met modeljaar 2008-2009 zou iemand met ook Concert radio en ASS een foto moeten posten.
            MMI 2G (Modeljaar 2009)

Er zit altijd hoe dan ook een versterker (eindtrap) in, anders kunnen er geen speakers aangesloten worden.
            Het metalen blok met de koelribben is de versterker.

Edit: de kabels op de voorgrond en de zwarte Drive&Talk module horen er niet standaard bij, die zijn enkel nodig voor de koppeling van een bluetooth carkit in nabouw
            Last edited by ; 15/08/2010, 03:05. Reden: verduidelijking

Comment

• DSC00006.JPG

net gaan tanken.....en 1000 km to go......

( GSM kwaliteit, sorry )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten

Da zal door de invloed zijn van Genesis, wordt ne mens rustig van

Na een lange autostrade rit ben ik eens gaan tanken en kreeg ik 1150 op het display, maar dat was nadien ook weer snel verdwenen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                  Toch wel veel mooier dan dubbel uitlaat enkel links
                  Heb prijsofferte gekregen voor dubbele uitlaat links/rechts van cargraphic voor
                  mijn 2.0 TDI quattro-----> 1500 euro.
                  vind ik toch wat teveel en is misschien ook wat overdreven zo'n dubbele links/rechts.
                  Waar heeft u dit laten doen, en tegen welke prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                    Heb prijsofferte gekregen voor dubbele uitlaat links/rechts van cargraphic voor
                    mijn 2.0 TDI quattro-----> 1500 euro.
                    ...
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb den truc gevonden om de originele Audi velgen gemakkelijker schoon te maken: conisch borsteltje gekocht bij Halford, met tangetje 90° gebogen en hopla !
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                      Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
                        Ik heb den truc gevonden om de originele Audi velgen gemakkelijker schoon te maken: conisch borsteltje gekocht bij Halford, met tangetje 90° gebogen en hopla !
                        ik heb ook nen truc voor de velgen......................carwash..

Comment

[ATTACH]74646[/ATTACH]

( GSM kwaliteit, sorry )
                          Texaco XL gaan tanken, zal er nog meer op staan.....
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

[ATTACH]74646[/ATTACH]

( GSM kwaliteit, sorry )
                            de wijzer van de snelheidsmeter toont aan hoe dat kan !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
                              Ik heb den truc gevonden om de originele Audi velgen gemakkelijker schoon te maken: conisch borsteltje gekocht bij Halford, met tangetje 90° gebogen en hopla !
                              de tekenaar van dat model velgen zou moeten gestraft worden
                              gewoon masochistische neigingen !
                              en zeggen dat dat de standard-velg is van zoveel modellen

Comment

• Intussen is ook bij mij bluetooth geactiveerd. Werkt goed. Enkel de instellingen van het geluid lijken nergens naar (net zoals de klank van de verkeersinfo). Weet iemand hoe ik de standaardinstellingen kan aanpassen hiervoor (via hidden menu of zo)?

Aan zij die het ook willen proberen: na configuratie moet de MMI herstart worden. Hiervoor moet je blijkbaar 10 minuten wachten na uitschakelen van MMI (deze blijft nog even actief).

Comment

Verbeteren de prestaties daar dan ook van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    de wijzer van de snelheidsmeter toont aan hoe dat kan !!
                                    tja..in een 50 km/h zone, met je GSM tussen je stuur fotootjes nemen...niet echt aangewezen dit tegen top speed te doen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      de tekenaar van dat model velgen zou moeten gestraft worden
                                      gewoon masochistische neigingen !
                                      en zeggen dat dat de standard-velg is van zoveel modellen
                                      Ik heb ook een geplooid borsteltje om ze proper te krijgen.

Is gewoon vreselijk om te poetsen. Achter de remklauw geraak je nog juist met een borsteltje, maar met die aluminium beschermkap daar geraak je niet volledig onder.
                                      Een straf voor de designer is dus zeker op zen plaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                        Verbeteren de prestaties daar dan ook van ?
                                        dat zeggen ze maar geloof daar ni veel van

Comment

dat zeggen ze maar geloof daar ni veel van
                                          Wat het nut dan is om van een 4-cilinder mazoutstoof een S4 lookalike te willen maken ontgaat me toch volledig...

Comment

Working...
                                          X