Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedFoutje dusmy bad
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenKnappe wagen....wat voor velgen zijn deze? Ze staan hem erg goed. Zijn deze 19"?
Lichtmetalen velg 8,5 J x 19" 5 spaken, bandmaat 245/40 R 19. Gegoten aluminium, afgewerkt met hoogwaardige multicoat-lak. Zo staat het in de brochure. Opleg 500 euro.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk BerichtenMorgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo 160pk
- Adaptive Forward Lighting (AFL) incl. BiXenon en Grootlichtassistent
- 19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks• Leren stuurwiel sportstuur
- Gold Pack Cosmo
• [SP] Silver Pack Cosmo
• [PH3G] Radio DVD800 NAVI, incl. MP3 speler met geïntegreerd
navigatiesysteem met kleurenscherm, USB aansluiting, 2 GB geheugen en
infotainment bedieningsknop op middenconsole (komt automatisch met
elektronische handrem en navigatie DVD Europa)
- Silver Pack Cosmo
• [UD5] Parkpilot (parkeersensoren vòòr en achter)
• [MP] Metaalkleur
• [PHBJ] Telefoonvoorbereiding met Bluetooth en Radio CD400
- Geperforeerd leder Siena, zwart
- Technical grey metaalkleur
- Lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd
- OPC Line Interior Pack: OPC-line sportstuurwiel en versnellingspook,
aluminium pedalen en verdonkerde dakhemel
• Sportpedalen
• De bekleding van het plafond is
waaw jij kan kiezen uit 2 radio's ??
typefoutje denk ik
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk BerichtenMorgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk
- 19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks• Leren stuurwiel sportstuur
- Gold Pack Cosmo
• [SP] Silver Pack Cosmo
- Silver Pack Cosmo
• [MP] Metaalkleur
• Sportpedalen
Leave a comment:
-
Guest repliedMorgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk
- 19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks
- Gold Pack Cosmo
• [SP] Silver Pack Cosmo
- Silver Pack Cosmo
• [MP] Metaalkleur
• Sportpedalen
• Leren stuurwiel sportstuur
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten18"
Standaard voor een 'Sport'
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag een insignia break in een olijfgroene tint gezien. Best mooi en uniek kleur. (denk niet dat het metalic is trouwens)
Leave a comment:
-
Guest replied18"
Standaard voor een 'Sport'
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door rosse 64 Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenJe moet tegen het vrouwke zeggen dat vliegen vele nadelen heeft:
-is duurder
-je kan niet meenemen wat je wil
-je moet die douane passeren...doen dikwijls moeilijk
-je hebt niet veel plaats om te zitten
-als er weer een aswolk passeert ben je de klos
-je kan onderweg niet kiezen wat je eet.
-je ziet niks onderweg....buiten wat wolken.
- ze kan meer kleedjes en cadeautjes kopen ginder...die probleemloos mee naar huis kunnen.
-Als de omgeving ginder wat tegenvalt, dan kan je uitstappen doen met de auto naar waar je maar wilt...goedkoper dan de georganiseerde uitstappen door de touroperators!
Als je onderweg een slaapplaats zoekt; is de rit niet zo lang.
Je kan genieten van je nieuwe wagen die tevens ingereden wordt.
Als je moe wordt dan stop je gewoon even en pauzeer je...
Nog meer voordelen weten?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door rosse 64 Bekijk BerichtenWanneer gaan jullie? Ik vertrek op 14 augustus en ben op 15 of 16 augustus daar. Normaal eerste dag rond de 13 a' 1400 km en laatste dag 900 a' 1000km.
Als ik met de vlieger ga, moet ik altijd bijbetalen. Ik ben fotograaf en heb rond de 15 a' 20kg fotomateriaal bij.
Ik verblijf daar bij een kameraad die daar woont. Als ge ginder een witte ST met belgisch kenteken ziet rond rijden, steek dan je hand op dan kunnen we eentje gaan drinken.)en zitten in benalmedana.
Mijn broer woont daar.Kan ze niet meer overtuigen omdat we met een babytje zitten van 3maand.Ik zal het zeker in het oog houden of ik je misschien daar tegen kom.Misschien tot daar dan......
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk BerichtenWij gaan elk jaar met de wagen naar Tarifa (+/- 150km voorbij Malaga). Ritje goed te doen. Eerste dag circa 1500km bollen. 2de dag nog 700 :-) Nog een voordeel: ge moet ginder geen auto huren :-) Is iets goedkoper met de auto (op basis van 2pers). Als ge met 3 of 4 in auto zit doe je pas echt voordeel :-) Met goede zetels, een goede reisgezel en 24u goede muziek vliegt de tijd voorbij. Ps: goede tip: in de buurt van Jaén rij je bergen in, staat een bordje 50km/u op autostrade... Niet te veel sneller want is écht een linke bocht. Zoals elke goede belg "pffff, 50 voor nen bocht, 70 zal ook wel gaan". Resultaat: lag het eerste jaar bijna aan 70 in de ravijn...Voor de rest, geen verkeer dus cruisen maar. Landes zijn saai (150km @100km/u, kaarsrecht maar véél controles) en net voorbij Madrid hebt ge nog een stukje van 150km kaarsrecht (echt geen enkele bocht!). Enjoy!! Insignia zal het goed doen en wordt goed gerodeerd.
Hier 2 foto's van mijn wagen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk BerichtenIk mag de mijne dinsdag afhalen... jiepie jiepie... eindelijk...
K
nu nog ietske lager leggen .....
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenJe moet tegen het vrouwke zeggen dat vliegen vele nadelen heeft:
-is duurder
- ze kan meer kleedjes en cadeautjes kopen ginder...die probleemloos mee naar huis kunnen.
-Als de omgeving ginder wat tegenvalt, dan kan je uitstappen doen met de auto naar waar je maar wilt...goedkoper dan de georganiseerde uitstappen door de touroperators!
Nog meer voordelen weten?Voor de rest, geen verkeer dus cruisen maar. Landes zijn saai (150km @100km/u, kaarsrecht maar véél controles) en net voorbij Madrid hebt ge nog een stukje van 150km kaarsrecht (echt geen enkele bocht!). Enjoy!! Insignia zal het goed doen en wordt goed gerodeerd.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenGij hebt geluk want wij gaan ook in aug naar malaga,maar mijn vrouwke wil niet met den insignia.Te ver zegt ze.
-is duurder
Nog meer voordelen weten?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenGij hebt geluk want wij gaan ook in aug naar malaga,maar mijn vrouwke wil niet met den insignia.Te ver zegt ze.
Als ik met de vlieger ga, moet ik altijd bijbetalen. Ik ben fotograaf en heb rond de 15 a' 20kg fotomateriaal bij.
Ik verblijf daar bij een kameraad die daar woont. Als ge ginder een witte ST met belgisch kenteken ziet rond rijden, steek dan je hand op dan kunnen we eentje gaan drinken.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door rosse 64 Bekijk BerichtenZaterdag 10 juli mijn Insignia ST Sport 130 pk gaan afhalen, geleverd zoals gezegd: week 27.
Heb nu 450 km gereden, en mijn eerste indruk is wauwAls ge van Nissan SUV ( X-trail ) in deze insignia stapt is het wel even wennen. Met de elektrische handrem heb ik wel wat problemen. Bij het achteruit rijden zeker, komt laat los vind ik. Ligt misschien aan mij, of gaat in het begin misschien nog wat stroef.
Ook de centrale communicatie draaiknop heb ik al een paar keer onbewust ingedrukt. Als men schakelt of als de arm gewoon op de centrale armsteun rust, voer je ongewilt een commando in. Voor de rest niets dan lof voor deze wagen, na een paar jaar vreemd te zijn gegaan ligt mijn hart nu terug 100% bij Opel.Nu kan ik nog wat km rijden, om de wagen gewoon te worden en begin augustus naar Spanje ( Malaga ) te rijden, 2300 km.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door rosse 64 Bekijk BerichtenZaterdag 10 juli mijn Insignia ST Sport 130 pk gaan afhalen, geleverd zoals gezegd: week 27.
Heb nu 450 km gereden, en mijn eerste indruk is wauwAls ge van Nissan SUV ( X-trail ) in deze insignia stapt is het wel even wennen. Met de elektrische handrem heb ik wel wat problemen. Bij het achteruit rijden zeker, komt laat los vind ik. Ligt misschien aan mij, of gaat in het begin misschien nog wat stroef.
Ook de centrale communicatie draaiknop heb ik al een paar keer onbewust ingedrukt. Als men schakelt of als de arm gewoon op de centrale armsteun rust, voer je ongewilt een commando in. Voor de rest niets dan lof voor deze wagen, na een paar jaar vreemd te zijn gegaan ligt mijn hart nu terug 100% bij Opel.Nu kan ik nog wat km rijden, om de wagen gewoon te worden en begin augustus naar Spanje ( Malaga ) te rijden, 2300 km.
K
Leave a comment:
-
proficiat...in ' t wit is die ST erg fraai.
Je zal er een prima reiswagen aan hebben
Leave a comment:
-
Guest repliedZaterdag 10 juli mijn Insignia ST Sport 130 pk gaan afhalen, geleverd zoals gezegd: week 27.
Leave a comment:
Leave a comment: