Oorspronkelijk geplaatst door germinal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Dacht juist dat je bij tesla je gazet kan lezen tijdens het rijden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenis er ook het wettelijk aspect niet? het wettelijk kader die er nog niet is om een auto autonoom te laten rijden?
zie vb bij mercedes waarbij je je stuur moet blijven vasthouden
Nu volgen de reglementeringen natuurlijk...
Bij Tesla moet je het stuur vasthouden, anders audio en visueel alarm...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIs niet nutteloos, is gewoon goeie hulp en jij beslist wanneer nodig
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
zie vb bij mercedes waarbij je je stuur moet blijven vasthouden
Leave a comment:
-
Lessons from the Tesla crash.
Automation should save lives. But nobody should expect these vehicles to be risk-free.Last edited by taiko; 11/07/2016, 18:49.
Leave a comment:
-
Is niet nutteloos, is gewoon goeie hulp en jij beslist wanneer nodig
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenDeze techniek is expliciet vrijgegeven om als hulpmiddel op snelwegen te dienen, een geavanceerde cruise control en is ook als zodanig vrijgegeven. DIt is totaal nooit bedoeld als autonoom rijdende techniek en ook nooit als zodanig verkocht.
Waarschijnlijk puur uit juridische overwegingen gaat Tesla niet zo ver om te zeggen dat hij autonoom rijdt...
Al bij al toch een vrij nutteloos ding zo'n dure Tesla die op de keper beschouwd misschien wel niet eens de properste van de klas is.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenKan je CC vergelijken met een compleet zelfrijdende auto? Het aanhouden van een snelheid versus het compleet zelf reageren en beslissingen nemen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenAllemaal goed en wel bobo, maar je kan dit niet vergelijken. Menselijk falen tegenover technologie. Dat laatste wordt gebouwd en geprogrammeerd. Daar is de producent verantwoordelijk voor falen.
Als jij morgen van je nieuwe ladder valt, is dat iets anders dan wanneer jouw nieuwe ladder uit elkaar valt als je er bovenop staat....Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenNu wilden ze toch achterhalen of die chauffeur een filmpje was aan het bekijken of niet.
Toch een beetje raar... Als je auto zelf rijdt is het toch logisch dat je met de gewonnen tijd iets anders doet dan door je voorruit kijken
Leave a comment:
-
Nu wilden ze toch achterhalen of die chauffeur een filmpje was aan het bekijken of niet.
Toch een beetje raar... Als je auto zelf rijdt is het toch logisch dat je met de gewonnen tijd iets anders doet dan door je voorruit kijken
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenWelke andere constructeur meld dode ten gevolge van cruise control of andere hulpmiddelen?
Leave a comment:
-
Welke andere constructeur meld dode ten gevolge van cruise control of andere hulpmiddelen?
Leave a comment:
-
heb je 100% gelijk in maar het feit dat tesla het tot gisteren verzweeg stemt wel tot nadenken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenAls ik goed kan rekenen is het gemiddelde dus 148 miljoen km per dode; maar bij Tesla halen ze maar 2.9 miljoen per dode ? Niet zo goed bezig, toch ?
Voor hetzelfde geld rijdt er ene zijne Tesla uit de showroom, onder de indruk van de prestaties knal tegen een boom.
2 doden op 100km...
Eén dode is niet voldoende data om cijfers te gaan vergelijken, zeker niet als je weet dat de norm /100mio km is, dan volstaan 2,9mio km niet.Last edited by Schussboelie; 02/07/2016, 16:04.
Leave a comment:
-
ge kunt er niet naast dat er op de openbare weg moet getest worden, constructeurs krijgen toelating er ook voor
maar nu he !? in dit geval is het de auto-pilot bestuurder zelf ocharme...maar wat als het de tegenpartij is en het sentiment van de bevolking tov autonoom rijden
Leave a comment:
-
-
Die cijfers per 100 miljoen km zijn wel interessant. Wat is dat in Europa en Belgie?
Edit: wikipedia zegt dat in 2012 in België 7,7 doden per miljard voertuigkilometer waren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenter vergelijk, ik was benieuwd, 1 dode in een tesla op 2.9 miljoen km...het gemiddelde in us 1.08 per 100 million vehicle miles
http://www.iihs.org/iihs/topics/t/ge...state-overview
Als ik goed kan rekenen is het gemiddelde dus 148 miljoen km per dode; maar bij Tesla halen ze maar 2.9 miljoen per dode ? Niet zo goed bezig, toch ?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: