Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • bobo
    replied
    die 90 per uur rijders tesla's weten wat cruisen is en genieten van de rust

    Leave a comment:


  • Cabool
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    400km valt toch mee..
    Ik heb net even geconfigureerd en quasi full option is een 60 95.000 euro, nog steeds een 60.000 euro goedkoper dan de 100D.
    Persoonlijk zou ik ook eerder de 75 nemen met z'n 490 range.
    Die range is wel alleen als je zoals de meeste Tesla's tegen 90 km/h over de snelweg tuft bij normale (geen vries) weersomstandigheden...

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    400km valt toch mee..
    Ik heb net even geconfigureerd en quasi full option is een 60 95.000 euro, nog steeds een 60.000 euro goedkoper dan de 100D.
    Persoonlijk zou ik ook eerder de 75 nemen met z'n 490 range.
    400km theoretisch. En daar €95000 voor uitgeven, ik vind da zot.
    Dit terzijde had ik echt voor de 90D gegaan als mijn account mgr bij de bank het niet had afgeraden. Qua restwaarde een groot risico, weinig banken die mee wilden.

    Leave a comment:


  • IceBlue
    replied
    2x?

    Leave a comment:


  • Davy_
    replied
    Ja voor 2x ofzo en dan heb je nog 66pk.

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
    Dat zit dan in dezelfde prestatie dan een 535i, sinds wanneer is dat traag ?
    traag is da ni, maar mensen verwachten van een Tesla dat uw ogen 7 cm dieper in uw oogkassen zitten na een stoplichtsprintje...

    Da's het enige da je hoort als je "Tesla" durft uitspreken... zot spel hé... azo trekken... ni normaal.. raket!

    Leave a comment:


  • IceBlue
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Idd, 6 seconden naar 100, da's geen Tesla model S hé

    da's fisherprice met een platte batterie
    Dat zit dan in dezelfde prestatie dan een 535i, sinds wanneer is dat traag ?

    Leave a comment:


  • CaliforniaDream
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Die 60D ok maar die koop je dan sowieso niet voor 78K. Daar moet't premium interieur op, anders is't echt heel weinig en dat wil je niet in zo'n voiture. En de 60D gaat me niet over de acceleratie, die range is ook heel beperkt.

    edite 60D is trouwens al 83+K. Dus al gene dual.
    400km valt toch mee..
    Ik heb net even geconfigureerd en quasi full option is een 60 95.000 euro, nog steeds een 60.000 euro goedkoper dan de 100D.
    Persoonlijk zou ik ook eerder de 75 nemen met z'n 490 range.

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Die 60D ok maar die koop je dan sowieso niet voor 78K. Daar moet't premium interieur op, anders is't echt heel weinig en dat wil je niet in zo'n voiture. En de 60D gaat me niet over de acceleratie, die range is ook heel beperkt.

    edite 60D is trouwens al 83+K. Dus al gene dual.
    Last edited by arbe; 27/09/2016, 15:53.

    Leave a comment:


  • CaliforniaDream
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    En plastieken stoelen, niks autopilot, glazen dak, te weinig range.
    Zijn die opties soms niet te verkrijgen op de andere versies?

    Leave a comment:


  • CaliforniaDream
    replied
    Iedereen wilt ook een M5, maar de meeste kopen ook maar een 520d... Dus beetje krom dat een Model S persé als 100D besteld moet worden.

    Als ik zo een auto koop is het toch als daily met daarnaast nog een leuke weekendkar, dus mij boeit het niet veel of het nu 6 sec of 3 sec is. Alleen leuk voor het wedstrijdje ver pissen.

    Het geld dat je bespaard om voor een 60D te gaan, daar koop je dan een leuke Maserati, Porsche, AM, oldtimer, .. voor.
    Ik zou het wel weten..

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    En plastieken stoelen, niks autopilot, glazen dak, te weinig range.

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    En die wil je inderdaad.
    Idd, 6 seconden naar 100, da's geen Tesla model S hé

    da's fisherprice met een platte batterie

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
    Je hebt ook al een model S van €78000... .

    En die wil je inderdaad.

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
    Je hebt ook al een model S van €78000... .
    NU nog wel ja... binnen 3 updates zit dat ding ook tegen de 100.000 euro

    Leave a comment:


  • IceBlue
    replied
    Je hebt ook al een model S van €78000... .

    Leave a comment:


  • RX-8
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    Zich verplaatsen is dan ook de toekomst.

    Zo. Ik verplaats mij toch vandaag ook al hoor.
    En in het verleden ook.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    maar die prijzen hé... gelijk da bij elke update de prijzen 10K de lucht in gaan.. nog 5 jaarkes en ge kunt geen Model S meer kopen onder de 150.000 euro, dan moogt ge nog gratis tanken....
    Ja idd lol. Voor dat geld koop je een dikke bmw 640d met alles erop en kan je jarenlang "gratis tanken" .

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Zich verplaatsen is dan ook de toekomst. Ik woon nu in Zaventem en kan de files iedere dag net vermijden, maar wat is rijplezier nog? Vooral de geur van zwartrokende diesels op de autostrade?! Nee echt, ik zou het niet meer weten. Nu kom ik er op dat Tesla een hepa filter heeft om deze geur van andere weggebruikers te neutraliseren...

    Ik heb een cabrio gehad, een eco audi, een Passat familiewagen en mijn vader steeds Amerikanen met dikke V6 of V8 motoren en nu heeft hij een Bentley continental fs w12. Toch is het gelukzalig autorijden mij vreemd geworden. Dat is iets van de beginjaren 2000 voor mij persoonlijk. Alles is veel te gejaagd geworden. Zelfs een ritje laatst in een oldtimer met een straatwaarde van 1,5 miljoen euro deed me weinig. Er zat niet eens airco in ????

    De stilte in een wagen, daar kan ik nu is gelukkig van worden. Vandaar ook het elektrisch rijden.

    Een beroemd professor ingenieur in de mechanica zei me dit nog. Het zit bij ons ingebakken dat snelle voertuigen luid moeten brullen. Anders vinden mensen het niet angstaanjagend. Dit terwijl elektromotoren net beter hun vermogen onmiddellijk afgeven met een zacht zoemend geluid.

    Ik maak me sterk dat we binnen 15 jaar deze discussie niet meer voeren, maar ik respecteer ieder zijn keuze. Tenminste als je er zelf ook al mee testgereden hebt.

    Dan mag je me misschien geen autoliefhebber noemen, ik ben nochtans een autogek.

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Betaal 120k voor een basis 718 en ik denk dat het bespreekbaar zal zijn!
    Tja, bij bmw is dat toch allemaal mogelijk voor veel minder. Volvo ook, gewoon zelf updaten.
    Vooraler frack langskomt - ik doe dat wel helemaal niet .

    Leave a comment:

Working...
X