Die 1.2 TSI, heeft die 3 of 4 cilinders?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Polo
Collapse
X
-
-
De achterkant van deze wagen kon pokkesaai zijn, maar de vormgeving binnenin de lichtunits zorgt voor een "andere" toets. Het ziet er best ok uit.
Het interieur vind ik heel schoon. En ik ben ook heel blij dat het een klassiek wagentje is geworden, lees: ze hebben de verhoudingen van "een auto" niet opnieuw proberen uitvinden, iets wat Peugeot en trawanten wel telkens doen bij elk nieuw modelleke.
Haal er de felrode kleur en de grote velgskes van, en hij wordt misschien wel duf. MAAR zoals hij op deze foto's staat: schoon!!
Comment
-
Uitermate geslaagd
Inderdaad wat trekken van de 6N. En dat interieurtje! Zeker mijn favoriet in zijn klasse, nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDie 1.2 TSI, heeft die 3 of 4 cilinders?
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenUitermate geslaagd
Inderdaad wat trekken van de 6N. En dat interieurtje! Zeker mijn favoriet in zijn klasse, nu.
Al is dit interieur iig een énorme stap vooruit in vergelijking met het vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk hoop op een driecilinder, lekkere klank.
Geef mij toch maar dat van de MINI.
Al is dit interieur iig een énorme stap vooruit in vergelijking met het vorige.
Comment
-
Die 1.6 TDI's, dat zullen toch wel euro5 - motoren zijn?
OK, op die spandoekfoto hield ik mijn hart vast maar nu ben ik gerust.
Mooi, niets speciaals maar wel een knap dashbord.
Daar die bluemotion-variant in volgeladen met opties tegen een deftige prijs.
En wat ook belangrijk is, een bluemotion met een deftige motor in waarmee je lange afstanden kan doen. De bluemotion gaat toch een 6-bak krijgen veronderstel ik?
Comment
-
Blijkbaar komt er een 1.2 Tdi in de Bluemotion: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...nig#post-24693
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenBlijkbaar komt er een 1.2 Tdi in de Bluemotion: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...nig#post-24693
Grtz.
Nick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMINI en 500 hield ik even buiten beschouwing hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenWaarom ziet een Golf Bluemotion er uit als een Golf, een Passat Bluemotion als een Passat, .... en een Polo Bluemotion als een ruimteschip?
Die extra dingen zijn nodig om de luchtweerstand nog te verkleinen en aldus om hem nog een lagere CO2 waarde te kunnen geven.
Comment
Comment