Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die 1.2 TSI, heeft die 3 of 4 cilinders?

Comment

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Comment

Geen analoge brandstofmeter meer. Temperatuuraanduiding?

Wel leuk dat de auto 7,5% minder weegt dan z'n voorganger.

Comment

De achterkant van deze wagen kon pokkesaai zijn, maar de vormgeving binnenin de lichtunits zorgt voor een "andere" toets. Het ziet er best ok uit.

Het interieur vind ik heel schoon. En ik ben ook heel blij dat het een klassiek wagentje is geworden, lees: ze hebben de verhoudingen van "een auto" niet opnieuw proberen uitvinden, iets wat Peugeot en trawanten wel telkens doen bij elk nieuw modelleke.

Haal er de felrode kleur en de grote velgskes van, en hij wordt misschien wel duf. MAAR zoals hij op deze foto's staat: schoon!!

Comment

nieuw model radio? lijkt uiterlijk nog wel op de RCD/RNS 510
              heeft zo op het eerste zicht frontale aansluitingen ?
              4 rings driver

Comment

Uitermate geslaagd

Inderdaad wat trekken van de 6N. En dat interieurtje! Zeker mijn favoriet in zijn klasse, nu.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  Die 1.2 TSI, heeft die 3 of 4 cilinders?
                  Ik hoop op een driecilinder, lekkere klank.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Uitermate geslaagd

Inderdaad wat trekken van de 6N. En dat interieurtje! Zeker mijn favoriet in zijn klasse, nu.
                  Geef mij toch maar dat van de MINI.

Al is dit interieur iig een énorme stap vooruit in vergelijking met het vorige.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Ik hoop op een driecilinder, lekkere klank.

Geef mij toch maar dat van de MINI.

Al is dit interieur iig een énorme stap vooruit in vergelijking met het vorige.
                    MINI en 500 hield ik even buiten beschouwing hoor. Corsa, 207, Clio,... gaan het moeilijk krijgen tegen de Polo.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Die 1.6 TDI's, dat zullen toch wel euro5 - motoren zijn?

OK, op die spandoekfoto hield ik mijn hart vast maar nu ben ik gerust.

Mooi, niets speciaals maar wel een knap dashbord.

Daar die bluemotion-variant in volgeladen met opties tegen een deftige prijs.

En wat ook belangrijk is, een bluemotion met een deftige motor in waarmee je lange afstanden kan doen. De bluemotion gaat toch een 6-bak krijgen veronderstel ik?

Comment

Meer dan waarschijnlijke opvolger voor de oude Polo hier, maar dan wel in driedeurs en in het zwart. Ik vind hem als vijfdeurs in profiel toch maar raar, daarmee.

Ziet er precies ook een vereenvoudigde versie uit van de nieuwe RNS met touchscreen van de Golf?

Comment

Blijkbaar komt er een 1.2 Tdi in de Bluemotion: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...nig#post-24693

Grtz.
                          Nick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Blijkbaar komt er een 1.2 Tdi in de Bluemotion: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...nig#post-24693

Grtz.
                            Nick
                            de A2 1.2TDI opvolger dus .

Comment

Imo is de nieuwe Polo geslaagder dan de nieuwe Golf. Dat rood staat hem goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                MINI en 500 hield ik even buiten beschouwing hoor.
                                Inderdaad misschien toch niet echt concurrentie van de Polo.

Comment

Net foto's gezien van de Bluemotion. Je krijgt dan wel 15% korting, maar heel het design is naar vaantjes door de extra spoilers e.d.
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

'k Ben in ieder geval benieuwd naar de prijs.
                                    Als die wat meevalt is er ook wel kans dat ik mijn Polo inruil voor een nieuwe, want die ziet er toch wel lekker uit naar mijn mening.
                                    Spijtig dat de driedeurs-versie nog wat langer op zich zal laten wachten.

Comment

Waarom ziet een Golf Bluemotion er uit als een Golf, een Passat Bluemotion als een Passat, .... en een Polo Bluemotion als een ruimteschip?

1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

Comment

1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                          Waarom ziet een Golf Bluemotion er uit als een Golf, een Passat Bluemotion als een Passat, .... en een Polo Bluemotion als een ruimteschip?
                                          Je overdrijft toch wel een beetje.
                                          Die extra dingen zijn nodig om de luchtweerstand nog te verkleinen en aldus om hem nog een lagere CO2 waarde te kunnen geven.

Comment

Working...
                                          X