Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
"Een Abarth 500C? Die gaat er voorlopig niet komen!”, repten de zegsmensen van Fiat na vlak na de presentatie van de Fiat 500C. Kan best kloppen, maar dat ‘ie komt is zeker bewijzen deze foto’s genomen binnen de muren van Abarth.
De foto’s zijn afkomstig van de website jokeforblog.blogspot.com en tonen een minimaal gecamoufleerde Abarth 500C. De auto is dus zo goed als klaar, het is alleen afwachten wanneer Fiat de tijd rijp acht om hem te lanceren. Vanzelfsprekend zal dit na de marktintroductie van de Fiat 500C gebeuren, maar ook daarvan is het showroomdebuut nog onzeker. Waarschijnlijk maakt de normale 500C begin volgend jaar zijn opwachting. MultiAir
Fiat Powertrain Technologies voert langzamerhand hun MultiAir-motoren door in het gamma van de Fiat Groep. Grote kans dus dat de Abarth-modellen deze innovatieve 1.4 liter turbokrachtbronnen tevens tegemoet kunnen zien. Deze zullen dan de huidige geblazen 1.4´s vervangen. De MultiAir´s in de Alfa-Romeo Mito leveren 105, 135 en 170 pk. Omdat de huidige Abarth 500 reeds 135 pk levert zal de nieuwe MultiAir-motor in deze vermoedelijk iets krachtiger worden. De Abarth Grande Punto krijgt waarschijnlijk de beschikking over dezelfde MultiAir als de Alfa Romeo MiTo ‘Quadrifoglio Verde’. Momenteel levert de heetste Grande Punto 155 pk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Donderdag 26 november 2009. Na de Fiat Punto Evo profiteren de 500 en de 500 Cabriolet ook van Fiat’s nieuwe 1.3 liter Multijet. Het blokje levert 95 pk en 200 Nm en weet mede dankzij een start/stop-systeem efficiënt met diesel om te springen.
De tweede generatie Multijet-diesels van Fiat Powertrain Technologies maken gebruik van nieuwe commonrail-injectoren en een gebalanceerde hydraulische servoklep die de hoeveelheid ingespoten brandstof in de ontbrandingskamers met verbeterde precisie en in snellere en flexibelere opeenvolgingen kunnen inspuiten. Dit levert een efficiëntere verbranding op, terwijl er meer kracht voor handen is. Vlot karretje
Een trekkracht van 200 Nm in een auto die nog geen 1.000 kilogram weegt staat garant voor vlotte prestaties. De Fiat 500(C) weet dan ook in een keurige 10,7 seconden naar de honderd te accelereren en een topsnelheid van zo’n 180 km/h te bereiken. Dit alles gepaard met een gemiddeld brandstofverbruik van slechts 3,9 l/100 km in combinatie met een uitstoot van 104 gram CO2 per gereden kilometer. De Fiat 500(C) met vernieuwde 95 pk sterke 1.3 Multijet staat vanaf begin volgend jaar in de showroom. Prijzen worden later bekend gemaakt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
in september al gezien in berlijn, weliswaar met het dak toe...
leuk ding, maar ik vraag mij af of dat dat niet te veel wind vangt en 'flappert' als je er wat vaart achter steekt
ze komen echt buiten nu
alleen al hier in de straat zijn er 4. van black-black, ferrarirood-zwart,grijs-beige tot wit-zwart. allemaal knappe combinaties eigenlijk
Comment