Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben ik de enigste die vind dat het dak er lijk zo raar op ligt als het open is ? Zo net onder het remlicht hangt die flap er lijk teveel uit. Anders vind ik het wel leuk dat ze bij het origineel blijvn.

Comment

Wie nog nieuwsgierig was naar hoe de achterklep open ging:

Comment

effe met die blonde de koffer induiken zal ni lukken vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Ik ben er weer helemaal weg van, of dit nu een volledige cabrio is of niet of een "stoffen panoramisch dak"... het is gewoondweg AF en in mijn ogen perfecte goede smaak van neo-retro design ! Voor mij mag die direct op de oprit staan in deze configuratie. Prachtige velgen, trouwens. Love it !

Comment

Rood met beige of grijze met bordeaux!

Ik hoop stiekem dat de mijne niet plots verandert in een C!

Maar 25.000 oplagen, dat is vreemd, die gaan we hier dan niet zo veel spotten dan!

Comment

de Engelse car-configurator toont de 500C met prijzen (in Pond Sterling dan wel)

Oorspronkelijk geplaatst door autofans.be
              Fiat heeft op haar Engelse site de configurator voor de 500C online geplaatst. Daarop kan je zien dat de Cabrio-versie van de Fiat 500 voor de Engelse markt zowat 30% duurder wordt dan de hatchback-versie. Er zijn twee versies beschikbaar, de 1.2 Pop en de Lounge. Voor de eerste betaal je 11.300 £, voor de Lounge moet je minimaal 12.700 £ op tafel leggen. Beide versies zijn beschikbaar in drie motorisaties, de 1.2 als basisversie, daarboven de 1.3 16v Multijet en de 1.4 16v. De 1.3 is de duurste, met zijn 14.100 £. Voor de rest van Europa zijn de prijzen voorlopig nog niet bekend. Reken op € 14.500 voor de 1.2 Pop tot € 19.500 voor de 1.3 Mjet. Fiat hoopt er 35.000 van te verkopen. In 2010 zou er ook een langere variant komen van de 500, de Giardinetta.
              en

Find a Fiat retailer near you. Locate authorised dealerships to experience exceptional service and explore our latest models. Start your journey today.
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Speciale Fiat 500C voor Aids-gala

Speciaal voor het Cinema Against Aids gala heeft Fiat een speciale 500C gemaakt. Deze 500C by Diesel wordt geveild tijdens het filmfestival in Cannes.
                Fiat heeft voor de auto de hulp ingeroepen van kledingfabrikant Diesel. De 500C by Diesel heeft een groene lak in combinatie met een zwarte stoffen kap. Het lichtmetaal heeft een diameter van 16 inch en is getooid met Diesel-logo’s, net als de zijschermen. De remklauwen hebben een gele kleur meegekregen. De vijf luchtinlaten zijn een eerbetoon aan het koelingssysteem van de oer-500.
                Ook de interieurontwerpers mochten losgaan op de 500. Het omhulsel van de achteruitkijkspiegel heeft de Diesel-behandeling gekregen en de stoelen zijn voorzien van spijkerstof met gele stiksels. Het Diesel-logo vinden we ook terug op de versnellingspook en op het instrumentarium, dat een gele achtergrond heeft.
                De speciale 500C heeft de bekende 1,4-liter viercilinder aan boord, goed voor 100 pk. De 500C by diesel is een van de pronkstukken op de veiling van de AmFAR (the American Foundation for AIDS Research). Op het feest, met beroemde gasten als Bill Clinton en Sharon Stone, hoopt deze organisatie meer dan zeven miljoen dollar voor de aids-bestrijding op te halen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

De 500C zou pas voorjaar 2010 te bestellen zijn in België!
                  Voorstelling voor België komt er op het salon.

Comment

How cute!
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Deze wil ons madamme hemmen , maar nog lang wachten,

dan verkopen we onze 1.4 sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                        De 500C zou pas voorjaar 2010 te bestellen zijn in België!
                        Voorstelling voor België komt er op het salon.
                        Op het Salon, ik hoop het, na tgeen ze op TV zeggen , dat het salon pak kleiner ga zijn ....

Comment

Fotooverdosis 500C
                          Last edited by Jocar; 23/06/2009, 15:08.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Fiat 500 1.2 Pop Convertible

Comment

Should I buy one?
                                  This extension of the 500 range is as impressive as the Abarths are for their effectiveness. It loses little in refinement and convenience over the standard hatch, its roof is well-designed and easy to use – it even part-closes when you open the boot to allow its lid to open – and the 500 is now a better car to drive than it was when first launched.

While £3000 is a substantial hike over the closed car, you do get air-conditioning. And it’s reasonably priced against its rivals, being usefully less than the Mini convertible, and only slightly more than the miserable-looking Mitsubishi Colt CC. The Citroen C3 Pluriel, which is perhaps conceptually closest to the 500C, is completely outclassed. All of which makes for an excellent buy.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]

Comment

Comment

het regent al in een gesloten Abarth, wat zal het hier zijn ?

Comment

Zo 1 stond vorige week in mijn straat. 2 dagen na mekaar.

Comment

Abarth 500C

Comment

Working...
                                          X