Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet mooi, de 1e foto doet mij ook wat te veel aan het vorige model TT denken.

Comment

• Deze nieuwe tt is echt prachtig vooral met spoiler!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Niet mooi, de 1e foto doet mij ook wat te veel aan het vorige model TT denken.
        Dat is juist goed, het is zinloos om een opvolger compleet anders te maken.

Comment

• xxxxx
          Last edited by ; 09/06/2012, 15:36.

Comment

• Xxxxx

Comment

• xxxxx

Comment

• Moet zot klinken in het echt want standaard klinkt die ttrs zeer goed en ook al luid dus met straight pipes moet ziek zijn

Comment

• Ongelooflijk wat een vette sound die motor moet in ander audi's komen
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Ongelooflijk wat een vette sound die motor moet in ander audi's komen
                    Hopelijk in de rs3 (als die er komt tenminste)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      Ongelooflijk wat een vette sound die motor moet in ander audi's komen
                      S4/S5 hadden ook deze motor moeten krijgen.

5-cilinder Turbo is toch véél meer Audi dan een V6 compressor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        S4/S5 hadden ook deze motor moeten krijgen.

5-cilinder Turbo is toch véél meer Audi dan een V6 compressor.
                        Ja dat vind ik ook een A5 met een 5-cilinder zou echt heerlijk zijn ik zou deze zelfs verkiezen boven de V8 die er nu inligt
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• TTRSStraightPipes-OnBoard.flv video by jonnnny28 - Photobucket
                          Last edited by ; 07/05/2010, 18:10.

Comment

• xxxxx
                            Last edited by ; 09/06/2012, 15:37.

Comment

• Velgen zijn te klein...
                              Gooi daar nu is antraciete RS4 velgen onder, en dan kom ik nog eens terug

Comment

• Binnen een paar jaar 2de hands kopen .... strippen , kooi en 2 kuipen erin
                                Perfecte trackwagen .

Comment

• Sure?

Je leest gewoon overal dat dat ding niet het rijgedrag heeft dat je van een trackauto wil. Ik denk dat je dus behoorlijk hard aan z'n setup gaat mogen tweaken...

Was eerst ook die mening aangedaan, maar ik lees veel te vaak dat 'ie erg goed is voor de openbare weg (bijna fool proof, vrij makkelijk te rijden ook), maar niks voor op circuit (captain understeer).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Knappe sound in se ... maar wat me hier hárd stoort is hoe traag die motor in toeren klimt en zakt. Da's nu 'es geen beetje sportief.

Licht vliegwiel needed!!

Comment

• Is deze motor nu een compleet nieuwe ontwikkeling of een reincarnatie van de goeie ouwe?
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Is deze motor nu een compleet nieuwe ontwikkeling of een reincarnatie van de goeie ouwe?
                                        Nieuw !

Comment

Working...
                                        X