Niet mooi, de 1e foto doet mij ook wat te veel aan het vorige model TT denken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNiet mooi, de 1e foto doet mij ook wat te veel aan het vorige model TT denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOngelooflijk wat een vette sounddie motor moet in ander audi's komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOngelooflijk wat een vette sounddie motor moet in ander audi's komen
5-cilinder Turbo is toch véél meer Audi dan een V6 compressor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenS4/S5 hadden ook deze motor moeten krijgen.
5-cilinder Turbo is toch véél meer Audi dan een V6 compressor.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment
-
Sure?
Je leest gewoon overal dat dat ding niet het rijgedrag heeft dat je van een trackauto wil. Ik denk dat je dus behoorlijk hard aan z'n setup gaat mogen tweaken...
Was eerst ook die mening aangedaan, maar ik lees veel te vaak dat 'ie erg goed is voor de openbare weg (bijna fool proof, vrij makkelijk te rijden ook), maar niks voor op circuit (captain understeer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDa's nu 'es geen beetje sportief.
Licht vliegwiel needed!!
Comment
-
Is deze motor nu een compleet nieuwe ontwikkeling of een reincarnatie van de goeie ouwe?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIs deze motor nu een compleet nieuwe ontwikkeling of een reincarnatie van de goeie ouwe?
Comment
Comment