Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSure?
Je leest gewoon overal dat dat ding niet het rijgedrag heeft dat je van een trackauto wil. Ik denk dat je dus behoorlijk hard aan z'n setup gaat mogen tweaken...
Was eerst ook die mening aangedaan, maar ik lees veel te vaak dat 'ie erg goed is voor de openbare weg (bijna fool proof, vrij makkelijk te rijden ook), maar niks voor op circuit (captain understeer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKnappe sound in se ... maar wat me hier hárd stoort is hoe traag die motor in toeren klimt en zakt.Da's nu 'es geen beetje sportief.
Licht vliegwiel needed!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaar rondetijden dat ie klokt in de magazines zijn dan weer wel érg impressive, niet?
Alles is aanwezig om er een geducht track wapen van te maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenNieuw !
Vervolgens heeft Audi de motor inwendig aangepakt en er een FSI cilinderkop opgezet en het geheel afgemaakt met een K16 turbo.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKnappe sound in se ... maar wat me hier hárd stoort is hoe traag die motor in toeren klimt en zakt.Da's nu 'es geen beetje sportief.
Licht vliegwiel needed!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenIs op basis van het VW Jetta blok.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaar rondetijden dat ie klokt in de magazines zijn dan weer wel érg impressive, niet?
Maar dan moet 'ie wel leuker te rijden maken (mind you, heb er nog niet mee gereden maar lees het keer op keer), want rondentijden alléén is ook niet alles. En daar heb ik wel ervaring mee : mijn 120d is efficiënt op circuit en zet véél karren op een rondje, maar rijdt nog altijd niet zoals ik het zou willen.
Enfin, tracken is pas 'n percentje van 't gebruik van zo'n auto natuurlijk, en ik wil niet té hard zeuren. Maar ik wou die kar zo erg hard (vind 'm mooi, vind z'n sound en z'n cilinderinhoud zalig, is doenbaar als daily, ruim genoeg om mee op reis te gaan, ...) maar heb me hard laten afschrikken door z'n definitief onderstuurde karakter en 't feit dat z'n efficiëntie duizend keer hoger ligt dan z'n precisie (voor mij liever omgekeerd, eigenlijk).
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk denk dat er wel veel potentieel in die wagen zit .
Alles is aanwezig om er een geducht track wapen van te maken .
Voor de rest blijf ik dat ook nog altijd een beetje geloven (vooral omdat ik het wil, eigenlijk). Maar toch : heb 'es 'n test tussen 3 getunede RS-TT gelezen in een duits boekske (weet niet meer welk), en zelfs met een schroefophanging eronder veranderde het kaarkter nauwelijks (wel hard en geen rolneiging, maar stuur/bochtgedrag bleef hetzelfde). Was ontnuchterend...
Ik geloof er bijna niet meer in, en dit was nochtans 'es iets dat helemaal kon zijn wat ik zoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenen is die motor gelinkt aan de oude (en volgens mij) schitterende Audi 5cyl uit de Quattro?
Beide motoren zijn door de zelfde persoon ontworpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNee, de US Jetta 5 cilinder motor is weer een halve Gallardo 5.0 liter V10 motor
?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten?????
Is het niet gewoon een 2.0 (T)FSI met een cilinder extra?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDat zou mij ook ten zeerste verbazen.
Is het niet gewoon een 2.0 (T)FSI met een cilinder extra?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHalf akkoord maar, want die Haldex-diff is nou niet echt wat je wil in een track-auto. Tenzij je 'm kan modden dat 'ie altijd 20% of max. 30% van de power naar voor stuurt en de rest altijd naar achter...Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
Comment