Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind ik ook, voor ons is dat groot genoeg. We gaan moeten inbinden bij 't op reis gaan (i.e. toch een dakkoffer opzetten, nu probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden), maar daar kan je een pak in kwijt om met z'n tweetjes een week of 2 op reis te gaan.

't Verschil met de laadcapaciteit van een Z4 coupé of een Porsche Cayman is groot.

Comment

• In een Cayman heb je toch ook veel plaats. Je hebt nog de diepe koffer vooraan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Vind ik ook, voor ons is dat groot genoeg. We gaan moeten inbinden bij 't op reis gaan (i.e. toch een dakkoffer opzetten, nu probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden), maar daar kan je een pak in kwijt om met z'n tweetjes een week of 2 op reis te gaan.

't Verschil met de laadcapaciteit van een Z4 coupé of een Porsche Cayman is groot.
        Ik krijg in die kar zonder dakkoffer genoeg gerief om met 2 2 weken op reis te gaan hoor. Je moet gewoon zachte zakken gebruiken (sportzakken ofzo) en geen harde reiskoffers. Dan krijg je er 2 vooraan in en 1 vanachter. En dan heb je nog plaats over voor een paar gewone rugzakken.

Comment

• Sure, maar "wat neem ik mee voor 2 weken op reis" is eerder relatief. 'k Kan me vergissen maar in een TT krijg je toch een pak meer kwijt dan in een Cayman of Z4 Coupé.

Comment

• kan niet vergelijken met een Z4 maar idd, in een TT krijg je een pak meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              kan niet vergelijken met een Z4 maar idd, in een TT krijg je een pak meer
              Z4 Coupé is ook niet je dat. Zo goed als geen bergvakken in 't interieur, een erg kleine auto voor de inzittenden (qua gevoel en in cm), en de kofferruimte is niet goed bruikbaar omdat de batterij en wat spul daarrond een serieuze hap uit de koffer nemen.

TT lijkt me met ruime voorsprong de ruimste van het trio, de Porsche op 2.

Comment

• Deze week 2 dagen op rij eentje gespot in Heverlee. Eerst een zilveren en dan een (fel)blauwe!
                Fenomenaal geluid voor een 5 pitter Eerste audi in lange tijd die ik ECHT wil en die het niet moet hebben van zijn kerstboomverlichting (ook al heeft hem ze)
                sigpic

Comment

• Alle 5 cylinders hebbe een dikke sound vind ik
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Motor van de TT RS in een TT S = ideaalheid. Ik kan het niet helpen, maar ik blijf de S de knapste van de 2 vinden. Het zou moeilijk zijn voor mij, kiezen tss de knappe en de sound van de 5cyl.

Comment

• Zou dit een goede opvolger zijn voor mijn 335i ?

Las voorheen in het topic dat er misschien wijzigingen (50/50) aan de Haldex ECU kunnen gedaan worden. Iemand die daarover een link heeft ?

Ik hou niet van onderstuur (duh, wie wel?), maar mijn huidige 335i is ook fel onderstuurd, en heeft bovendien geen zelf-sper op de achter wielen. Haldex zou naast voor/achter distributie ook links/rechts op de achter wielen onafhankelijk kunnen regelen. Misschien dat ik toch al beter rijgedrag en sensaties krijg met TT RS tov 335i ?

(PS: een E92 M3 is net buiten budget, vooral verbruik en taxen in acht genomen)

Comment

• Huh, zo'n Haldex koppeling zou ook op de Bugatti Veyron zitten ?
                        Daar heb ik nog niemand over horen klagen ?
                        Zie http://www.haldex-xwd.com/ , time-line , 2004.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                          Zou dit een goede opvolger zijn voor mijn 335i ?

Las voorheen in het topic dat er misschien wijzigingen (50/50) aan de Haldex ECU kunnen gedaan worden. Iemand die daarover een link heeft ?

Ik hou niet van onderstuur (duh, wie wel?), maar mijn huidige 335i is ook fel onderstuurd, en heeft bovendien geen zelf-sper op de achter wielen. Haldex zou naast voor/achter distributie ook links/rechts op de achter wielen onafhankelijk kunnen regelen. Misschien dat ik toch al beter rijgedrag en sensaties krijg met TT RS tov 335i ?

qua sensatiegehalte,daar moet je volgens mij niet aan twijfelen,en ik persoonlijk vind zo een tt rs ook een stuk knapper dan een 335 hoor,komt ook ne dag bij mij in huis(of er moest ooit een rs3 komen met deze motor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                            Zou dit een goede opvolger zijn voor mijn 335i ?

Lijkt mij een perfecte opvolger. Wat je zegt is qua nadelen wel waar. Maar dit is een rs en je bmw is geen M dus die rs zou niet slechter mogen rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                            Huh, zo'n Haldex koppeling zou ook op de Bugatti Veyron zitten ?
                            Daar heb ik nog niemand over horen klagen ?
                            Zie http://www.haldex-xwd.com/ , time-line , 2004.
                            Denk niet dat er in een veyron een haldex zit, of toch geen gelijkaardige. Anders heb je meestal 1001 pk op de voorwielen, zou redelijk kut zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                              Motor van de TT RS in een TT S = ideaalheid. Ik kan het niet helpen, maar ik blijf de S de knapste van de 2 vinden. Het zou moeilijk zijn voor mij, kiezen tss de knappe en de sound van de 5cyl.

dat vind ik ook, daarmee dat ik mij een TTS heb gekocht. Normaal gezien heb ik hem dit wekend. De motor van de TTRS is van een ander niveau als de TTs, maar je gaat er ook voor betalen. de looks van de TTs vind ik mooier en ik wou een S tronic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                dat vind ik ook, daarmee dat ik mij een TTS heb gekocht. Normaal gezien heb ik hem dit wekend. De motor van de TTRS is van een ander niveau als de TTs, maar je gaat er ook voor betalen. de looks van de TTs vind ik mooier en ik wou een S tronic.
                                Voorstellen hé!! ------------------------------------------------------------------|

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ja zal ik doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten

En da lees ik nu pas?! Zalig man. Heb de voorbije 3 dagen veel filmkes gezien op youtube van de S en de RS. Ok, die sound van de RS is fenomenaal, maar de S vind ik wel degelijk de knapste van de 2. Ik kan ni wachten op je topic. je hebt direct je eerste fan. Proficiat iig!

Comment

• Vandaag bevestiging gekregen dat ik de TT RS volgende week een dag mag gaan testen voor hothatch.be... Ben serieus benieuwd...
                                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        Vandaag bevestiging gekregen dat ik de TT RS volgende week een dag mag gaan testen voor hothatch.be... Ben serieus benieuwd...
                                        Hoho spijtig dat jullie geen filmpkes maken want die sound
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Hier was er daarjuist 1tje op school, luide sound en dat heeft wel iets die 5 cylinder

Comment

Working...
                                          X