xxxxx
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie onderste lip mag dan wel in het carbon / zwart.
Ben al blij dat 'ie die zilvergrijze 'splitter' niet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPootjes van de spiegels ook
Ben al blij dat 'ie die zilvergrijze 'splitter' niet heeft.(2x)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenSolar Orange, awesome colour for the TT RS IMHO.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHo ze zouden die 5-cylinder toch in meer modellen moeten gooien krijg die sound gewoon nie uit mene kop
Ik ook niet....wil je meer? zie hier http://www.abhd.nl/video/audi-tt-rs/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenIk ook niet....wil je meer? zie hier http://www.abhd.nl/video/audi-tt-rs/mr in echt klonk het nog eens dubbel zo vet
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenAls ze dat blok maar rap in een A4 droppenof in de rs3 als die komt
hoho ik begin nog een audi-fanboy te worden
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenjah echt man of nog beter een a5of in de rs3 als die komt
hoho ik begin nog een audi-fanboy te worden
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Comment
-
Yap, da's waar. Anderzijds hebben ze beiden (met dermate uitgesproken bumperkits) een vrij hoog OEM sjonniegehalte, maar bij de RS3 lijkt me dat dan nog een tikkie erger.
De TT is eigenlijk groot genoeg voor ons, zeker mocht m'n vriendin op termijn iets gaan rijden dat ook voor vakantieverplaatsingen kan dienen. En dan nog : alsof je met twee mensen niet behoorlijk gepakt op reis kan met een TT.'k Zie me al vertrekken : TT RS met skidragers op z'n dak, en daarin m'n Tanker 192 en m'n Silberpfeil 172 en tegen dan ook nog een Dupraz D1 ofzo erbij. Stylish.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYap, da's waar. Anderzijds hebben ze beiden (met dermate uitgesproken bumperkits) een vrij hoog OEM sjonniegehalte, maar bij de RS3 lijkt me dat dan nog een tikkie erger.
De TT is eigenlijk groot genoeg voor ons, zeker mocht m'n vriendin op termijn iets gaan rijden dat ook voor vakantieverplaatsingen kan dienen. En dan nog : alsof je met twee mensen niet behoorlijk gepakt op reis kan met een TT.'k Zie me al vertrekken : TT RS met skidragers op z'n dak, en daarin m'n Tanker 192 en m'n Silberpfeil 172 en tegen dan ook nog een Dupraz D1 ofzo erbij. Stylish.
Sound van de TT-RS is zijn grootste troef, van het uiterlijk ben ik niet meteen fan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou ook nooit een TTRS nieuw kopen. Vind 't zot om dat gigantische waardeverlies de eerste 1,5 à 2 jaar zelf te dragen, 'k heb liever dat een ander dat doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDan zou 'k voor de prijs van een nieuwe TT-RS toch een 2dehands 997 kopen...
Sound van de TT-RS is zijn grootste troef, van het uiterlijk ben ik niet meteen fan.
In mijn mk1 geraakte in elk geval serieus wat gerief, en dan kon je de achterbank nog platleggen.
Comment
Comment