Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• xxxxx
    Last edited by ; 09/06/2012, 15:34.

Comment

• Die onderste lip mag dan wel in het carbon / zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Die onderste lip mag dan wel in het carbon / zwart.
        Pootjes van de spiegels ook

Ben al blij dat 'ie die zilvergrijze 'splitter' niet heeft.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De spoiler valt ook zeer goed mee zo, droombakje...

Comment

• Ho ze zouden die 5-cylinder toch in meer modellen moeten gooien krijg die sound gewoon nie uit mene kop
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Pootjes van de spiegels ook

Ben al blij dat 'ie die zilvergrijze 'splitter' niet heeft.
              Idd (2x)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Solar Orange, awesome colour for the TT RS IMHO.

Damn
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Ho ze zouden die 5-cylinder toch in meer modellen moeten gooien krijg die sound gewoon nie uit mene kop

Ik ook niet....wil je meer? zie hier http://www.abhd.nl/video/audi-tt-rs/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                    Ik ook niet....wil je meer? zie hier http://www.abhd.nl/video/audi-tt-rs/
                    heb ik mischien al 10 keer bekeken tis daarmee mr in echt klonk het nog eens dubbel zo vet
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Als ze dat blok maar rap in een A4 droppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                        Als ze dat blok maar rap in een A4 droppen
                        jah echt man of nog beter een a5 of in de rs3 als die komt hoho ik begin nog een audi-fanboy te worden
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          jah echt man of nog beter een a5 of in de rs3 als die komt hoho ik begin nog een audi-fanboy te worden
                          Ja, in een A3 of A5 Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Comment

• zo'n audi TT rs behoort toch bij de kanshebbers van mijn volgende wagen
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Yap, da's waar. Anderzijds hebben ze beiden (met dermate uitgesproken bumperkits) een vrij hoog OEM sjonniegehalte, maar bij de RS3 lijkt me dat dan nog een tikkie erger.

De TT is eigenlijk groot genoeg voor ons, zeker mocht m'n vriendin op termijn iets gaan rijden dat ook voor vakantieverplaatsingen kan dienen. En dan nog : alsof je met twee mensen niet behoorlijk gepakt op reis kan met een TT. 'k Zie me al vertrekken : TT RS met skidragers op z'n dak, en daarin m'n Tanker 192 en m'n Silberpfeil 172 en tegen dan ook nog een Dupraz D1 ofzo erbij. Stylish.

Comment

• Zo'n koffer val een TT valt al bij al nog mee ja Toch voor 2 personen.

Comment

• prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Yap, da's waar. Anderzijds hebben ze beiden (met dermate uitgesproken bumperkits) een vrij hoog OEM sjonniegehalte, maar bij de RS3 lijkt me dat dan nog een tikkie erger.

De TT is eigenlijk groot genoeg voor ons, zeker mocht m'n vriendin op termijn iets gaan rijden dat ook voor vakantieverplaatsingen kan dienen. En dan nog : alsof je met twee mensen niet behoorlijk gepakt op reis kan met een TT. 'k Zie me al vertrekken : TT RS met skidragers op z'n dak, en daarin m'n Tanker 192 en m'n Silberpfeil 172 en tegen dan ook nog een Dupraz D1 ofzo erbij. Stylish.
                                    Dan zou 'k voor de prijs van een nieuwe TT-RS toch een 2dehands 997 kopen...

Sound van de TT-RS is zijn grootste troef, van het uiterlijk ben ik niet meteen fan.

Comment

• Ik zou ook nooit een TTRS nieuw kopen. Vind 't zot om dat gigantische waardeverlies de eerste 1,5 à 2 jaar zelf te dragen, 'k heb liever dat een ander dat doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik zou ook nooit een TTRS nieuw kopen. Vind 't zot om dat gigantische waardeverlies de eerste 1,5 à 2 jaar zelf te dragen, 'k heb liever dat een ander dat doet.
                                        idem hier en das perfect, binnen 2 jaar doe ik men huidige wagen toch weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Dan zou 'k voor de prijs van een nieuwe TT-RS toch een 2dehands 997 kopen...

Sound van de TT-RS is zijn grootste troef, van het uiterlijk ben ik niet meteen fan.
                                          de koffer van een TT is GIGANTISCH in vergelijking met die van een 911.
                                          In mijn mk1 geraakte in elk geval serieus wat gerief, en dan kon je de achterbank nog platleggen.

Comment

Working...
                                          X