Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou liever een TT RS hebben vermomd als TT-S (die oranje is super), want ik houd niet van die onderschorten voor en achter. Moet ik eens in 't echt zien. Of kunnen die ook in het zwart? Of carbon?
Vooralsnog niet, zal wel komen. Audi heeft de smaak van het "middels duizenden personalisatie-opties geld uit des klants zakken kloppen" ook goed beet ondertussen.
De RS oogt bruut, vind 'm ook niet 100% ... ik vind de knapste TT nog altijd de gewone met S-Line exterieur pack + carbon inserts (voorspoilerlip + diffusorplaat), mooier nog dan de TTS.
This is probably the most disappointing Audi in several years. Given the brilliance of the R8 and RS4, we’d expected a huge amount from the TT RS. It is quick and it will no doubt be an easy car to live with, but the extra sprinkling of magic that characterises other Quattro Gmbh cars is missing here. In truth, a TTS is a better TT and the RS doesn’t do nearly enough to threaten the Cayman or Evora. Shame.
Dik! Vooral de achterbumper en de manier waarop de uitlaten hierin geintegreerd zijn is knap! Dat aluminiumkleurige op de bumpers vind ik er dan weer over.
Ik zou liever een TT RS hebben vermomd als TT-S (die oranje is super), want ik houd niet van die onderschorten voor en achter. Moet ik eens in 't echt zien. Of kunnen die ook in het zwart? Of carbon?
Standaard is dat koetswerkkleur of zwart (weet niet meer exact), de zilveren exemplaren zijn optioneel. Zou nog 'es audi.de CC moeten checken om te zien of ze in 't carbon verkrijgbaar zijn ook. De spiegelkappen alvast wel, voor de luttele meerprijs van 1.000 EUR. Gelukkig ook koetswerkkleur zonder meerprijs.
Ik begin 'm steeds vetter te vinden. Zondre de grote achterspoiler, dan.
Standaard is dat koetswerkkleur of zwart (weet niet meer exact), de zilveren exemplaren zijn optioneel. Zou nog 'es audi.de CC moeten checken om te zien of ze in 't carbon verkrijgbaar zijn ook. De spiegelkappen alvast wel, voor de luttele meerprijs van 1.000 EUR. Gelukkig ook koetswerkkleur zonder meerprijs.
Ik begin 'm steeds vetter te vinden. Zondre de grote achterspoiler, dan.
OK, zwarte splitter/diffusor en dan liefst ook zwarte spiegelkappen, zonder de achterspoiler en LEDs uitzetten in de BC.
ze zijn deze op en rond Zolder aan 't testen,heb ne witte,ne rode en ne blauwe roadster gezien,'k vermoed persvoorstelling of zo,in ieder geval,
zeer knap geluid.
ze zijn deze op en rond Zolder aan 't testen,heb ne witte,ne rode en ne blauwe roadster gezien,'k vermoed persvoorstelling of zo,in ieder geval,
zeer knap geluid.
Comment