Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Perfectie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Perfectie
      Agreed, zo mag 'ie ook komen van mij.

Comment

• Ik zou liever een TT RS hebben vermomd als TT-S (die oranje is super), want ik houd niet van die onderschorten voor en achter. Moet ik eens in 't echt zien. Of kunnen die ook in het zwart? Of carbon?
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vooralsnog niet, zal wel komen. Audi heeft de smaak van het "middels duizenden personalisatie-opties geld uit des klants zakken kloppen" ook goed beet ondertussen.

De RS oogt bruut, vind 'm ook niet 100% ... ik vind de knapste TT nog altijd de gewone met S-Line exterieur pack + carbon inserts (voorspoilerlip + diffusorplaat), mooier nog dan de TTS.

Maar de 2.5T R5 zal dat wel goedmaken denk ik.

Comment

• Let the games begin.
            Dat is al 200 pk per liter, goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              'k sta ongeduldig te wachten om hem te configgen op audi.de
              Hij staat erop

Comment

• 5-pitter

Comment

• Comment

• 'k Vind dit zo vétjes é
                    Laat nu maar die vergelijkende test komen met deze tegen de cayman S

Comment

• Knappe foto and nice colour!

Comment

• Ik vind het er een beetje over.

Liever deze:

Comment

• 'k Vind rood op een TT-RS té cheap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sky Motoring
                            This is probably the most disappointing Audi in several years. Given the brilliance of the R8 and RS4, we’d expected a huge amount from the TT RS. It is quick and it will no doubt be an easy car to live with, but the extra sprinkling of magic that characterises other Quattro Gmbh cars is missing here. In truth, a TTS is a better TT and the RS doesn’t do nearly enough to threaten the Cayman or Evora. Shame.
                            Valt tegen

Comment

• Dik! Vooral de achterbumper en de manier waarop de uitlaten hierin geintegreerd zijn is knap! Dat aluminiumkleurige op de bumpers vind ik er dan weer over.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Valt tegen
                                Net ook een vrij negatieve/matige reviews gelezen..

Hopelijk gebruiken ze dit blok in andere Audi's want het TT package spreekt mij niet echt aan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Ik zou liever een TT RS hebben vermomd als TT-S (die oranje is super), want ik houd niet van die onderschorten voor en achter. Moet ik eens in 't echt zien. Of kunnen die ook in het zwart? Of carbon?
                                  Standaard is dat koetswerkkleur of zwart (weet niet meer exact), de zilveren exemplaren zijn optioneel. Zou nog 'es audi.de CC moeten checken om te zien of ze in 't carbon verkrijgbaar zijn ook. De spiegelkappen alvast wel, voor de luttele meerprijs van 1.000 EUR. Gelukkig ook koetswerkkleur zonder meerprijs.

Ik begin 'm steeds vetter te vinden. Zondre de grote achterspoiler, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Standaard is dat koetswerkkleur of zwart (weet niet meer exact), de zilveren exemplaren zijn optioneel. Zou nog 'es audi.de CC moeten checken om te zien of ze in 't carbon verkrijgbaar zijn ook. De spiegelkappen alvast wel, voor de luttele meerprijs van 1.000 EUR. Gelukkig ook koetswerkkleur zonder meerprijs.

Ik begin 'm steeds vetter te vinden. Zondre de grote achterspoiler, dan.
                                    OK, zwarte splitter/diffusor en dan liefst ook zwarte spiegelkappen, zonder de achterspoiler en LEDs uitzetten in de BC.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ze zijn deze op en rond Zolder aan 't testen,heb ne witte,ne rode en ne blauwe roadster gezien,'k vermoed persvoorstelling of zo,in ieder geval,
                                      zeer knap geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        ze zijn deze op en rond Zolder aan 't testen,heb ne witte,ne rode en ne blauwe roadster gezien,'k vermoed persvoorstelling of zo,in ieder geval,
                                        zeer knap geluid.

Comment

Working...
                                        X