Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk BerichtenHallo Hans,
Dat heb ik geprobeerd en kan je zeggen dat de schijf niet gecentreerd zit met een verschil van 2 mm.De rembeugel van TTRS past NIET op klauw RS4.De rembeugel van RS 4 past wel op TTRS.Volgens de vrienden van the TT-shop past de set gewoon niet zonder een spacer van 5 mm en min 19 inch velgen maar daar was ik ook al opgekomen.Vrees ervoor.Ga nog eens te rade bij Claas van Beek autoracing omdat die verschillende merken heeft en me ook de Tarox schijf verkocht heeft.Verdorie had doodgraag die 8 pots gehad...
Mvg,
Leo
Comment
-
Deze zaten al op mijn TT,heb er enkel 2 bijbesteld omdat de flow richting motor stond en nu richting remschijf.Heb vandaag van the TT-shop een mailadres gekregen omdat ze de RS4 calibers gebruiken maar een andere beugel en schijf van AP...hoop volgende week meer uitleg te krijgen wat echt plug and play is ...Loba motorsport verkoopt ze veel in England dus zit misschien daar de technische kant van het verhaal wel juist.Bedankt alvast en blijf maar schitterende fotos posten van een prachtauto..Mijn liefde word met de dag groter en als ik de remmensetup voor mekaar heb ga ik ermee trouwen...denkt mijn vrouw althans..
Mvg Leo
Comment
-
Het lijkt er op dat de RS4 remklauw beugels gemodificeerd moeten worden om de schijf precies in het midden te krijgen.
De zichtbare verdikking rond het gat zou 1mm dik zijn en door dit te verwijderen zou hij precies uitgelijnd met de schijf moeten komen.
Heb echter nog geen antwoord of dit het geval is.
Comment
-
Tarox Motorsport Brake Upgrade Kit For Audi TT-RS
Italian braking maestro Tarox has released a superbly-engineered brake upgrade kit to tame the ample power of Audi’s TT-RS. The kit consists of two precision-machined 370mm two-piece discs and uprated pads.
The discs are designed to fit within the OEM callipers, but when used in conjunction with the supplied Tarox Performance ‘Corsa’ pads, offer significantly greater retardation than the factory set-up. Each kit is hand-assembled in Tarox’s Italian factory and features some unique design features that set it apart from the competition. The discs are machined from a solid billet and have been designed to have exceptionally high tensile strength. The ultimate tensile strength for these discs is rated at an impressive 57kg per square mm. To put this figure in perspective, the industry standard for racing spec discs is usually 38 kg per square mm and the CEE standard U.T.S. is 25kg per square mm. So these are over-engineered by a factor of over 200%! This translates into a service life that is double of most normal discs.
Despite these much higher tolerances, the new Tarox brakes work seamlessly with all factory ABS systems and in all other respects, perform exactly as per an OEM set-up, with exceptional cold ‘bite’ properties and sensible everyday noise levels.
For more information on the Tarox range, please click to http://en.tarox.com
Comment
-
-
Verdorie nu ben ik er nog niet uit.Als ik de remklauw RS4 B 7 gebruik met de beugel ervan want die past op TTRS kan ik de schijf in het midden laten komen door de beugel te modificeren.MAAR geen enkele originele TTRS velg past er dan op zonder een spacer!!!Terug naar af dus.Misschien beugel R8 en schijf maar dat zou ik ergens moeten vinden om te passen.
Comment
Comment