Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtendie is zo vet
ik wil er ene hier op de oprit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk ook, maar jij mag niet klagen binnenkort denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
Sla me dood, maar ... ik zie hier zelfs een klein beetje Scirocco in. En dat is een compliment voor de Z4 (allez, toch naar mijn smaak).
Superknappe kar, dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten[/center]
Sla me dood, maar ... ik zie hier zelfs een klein beetje Scirocco in.
Daar is idd niets mis mee.
Comment
-
Ideaal
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet of zonder blondine?
Op de passagiersstoel gaat nog net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet of zonder blondine?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenZonder !
Op de passagiersstoel gaat nog net.
Comment
-
Ik moet eerlijk toegeven dat ik 'm in het begin superknap vond van meet af aan... maar ondertussen doet ie mijn hartje al niet meer sneller slaan2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
De gewenning ging toch heel rap, vind 'm maar zozo en de vorige zelfs knapper.
Facelift 3 en nieuwe 7 blijven wel superknap, nieuwe E klasse vond ik spuuglelijk in het begin maar ondertussen kan ik 'm wel pruimen.
Heel raar, die gewenning.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenIk moet eerlijk toegeven dat ik 'm in het begin superknap vond van meet af aan... maar ondertussen doet ie mijn hartje al niet meer sneller slaan
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet probleem is dat karren waar je direct verliefd op wordt het meestal niet schoppen tot tijdloze schoonheid. Ze gaan te snel vervelen. Karren die gewenningstijd nodig hebben, maar uiteindelijk wel in de smaak blijken te vallen houden dat veel langer vol.Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenjuist niet toch...!?Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk ga hier vollédig akkoord met Maxime.
Een E90 vind ik binnen 5 jaar denk ik geen mooie auto meer, nu vind ik hem ook niet écht mooi.
Een E46 en een E39 zijn wél tijdloze schoonheden, zelfs na 7-10 jaar!Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDus moet ik TomT bijstaan, ik vond de E46 van meet af aan een prachtbolide en ben er nog steeds stapelgek van
De vorige Z4 vond ik in het begin maar matig, ben 'm op den duur écht gaan appreciëren en vond ik 'm moddervet in de juiste uitrusting maar nu de nieuwe op het toneel verschijnt vervalt de ouwe in het niets...
Alsook de nieuwe 7 doet de vorige in de vergetelheid belanden, maar de E38 doet nog steeds mijn hartje sneller slaan
Tijdloze schoonheden
Comment
Comment