Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Karmesinrot interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenKarmesinrot interieur
Doet me 'n beetje denken aan m'n Alfa Spider met z'n rood leder (al was dat één tintje donkerder, heb ik de indruk).
Vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSommigen zullen 't een "hoerenkot" noemen, ik vind het gigantisch knap.Doet me 'n beetje denken aan m'n Alfa Spider met z'n rood leder (al was dat één tintje donkerder, heb ik de indruk).
Vet.
Ik heb hier fotos liggen van hetzelfde beige interieur, en dat gaat van bijna wit tot bijna oranje op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenZ4M
Word da dan de v8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenZ4M
Word da dan de v8?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenIk had gelezen dat die er niet zou komen, dacht om het feit dat de V8 niet onder de kap past (wat ik wel betwijfel als je de lengte van die snoet ziet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenKomt die dan, de Z4M (nieuw model)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenDe M5 heeft toch ook geen mistlichten? Is het daarom een lelijke wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenDe M5 heeft toch ook geen mistlichten? Is het daarom een lelijke wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSommigen zullen 't een "hoerenkot" noemen, ik vind het gigantisch knap.Doet me 'n beetje denken aan m'n Alfa Spider met z'n rood leder (al was dat één tintje donkerder, heb ik de indruk).
Vet.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKleuren zijn moeilijk in te schatten op foto.
Ik heb hier fotos liggen van hetzelfde beige interieur, en dat gaat van bijna wit tot bijna oranje op fotoOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue. En zeker rood- en bruintinten hebben de neiging om op foto veel lichter/feller over te komen dan in werkelijkheid.
Ik zou ook een rood interieur nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenIk had gelezen dat die er niet zou komen, dacht om het feit dat de V8 niet onder de kap past (wat ik wel betwijfel als je de lengte van die snoet ziet)
Er zou wel een nieuwe Z4 coupe komen waar ze die V8 zeker kunnen inlepelen.
Het jammere van de zaak is dat ze naar het schijnt geen andere motoren in die coupe zouden leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenZeiden ze bij de introductie van de huidige z4 ook niet dat er nooit geen 4 cylinders in zouden komen? .....
volgens mij komt die er wel maar niet in de huidige uitvoering
maar namelijk met directe injectie
maar die is waarschijnlijk nog niet klaar
gewoon een verkoopstruc zoals je er iedere dag hoort van constructeurs
Comment
Comment