Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Alé ik heb dan toch wat stof doen opwaaien met mijn mistlichten (wat ook de bedoeling was )

Al staan de mistlichten uit, het staat de wagen mooier met (mist)lichten onderaan de voorbumper.
    De M5 heeft toch ook geen mistlichten? Is het daarom een lelijke wagen?
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Karmesinrot interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        Karmesinrot interieur

Sommigen zullen 't een "hoerenkot" noemen, ik vind het gigantisch knap. Doet me 'n beetje denken aan m'n Alfa Spider met z'n rood leder (al was dat één tintje donkerder, heb ik de indruk).

Vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Sommigen zullen 't een "hoerenkot" noemen, ik vind het gigantisch knap. Doet me 'n beetje denken aan m'n Alfa Spider met z'n rood leder (al was dat één tintje donkerder, heb ik de indruk).

Vet.
          Kleuren zijn moeilijk in te schatten op foto.
          Ik heb hier fotos liggen van hetzelfde beige interieur, en dat gaat van bijna wit tot bijna oranje op foto

Comment

• True. En zeker rood- en bruintinten hebben de neiging om op foto veel lichter/feller over te komen dan in werkelijkheid.

Comment

• Z4M

Word da dan de v8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                Z4M

Word da dan de v8?
                Komt die dan, de Z4M (nieuw model)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Z4M

Word da dan de v8?
                  Ik had gelezen dat die er niet zou komen, dacht om het feit dat de V8 niet onder de kap past (wat ik wel betwijfel als je de lengte van die snoet ziet )

Comment

Ik had gelezen dat die er niet zou komen, dacht om het feit dat de V8 niet onder de kap past (wat ik wel betwijfel als je de lengte van die snoet ziet )
                    Ik heb dat alleen nog maar in AutoWereld gelezen maar dat boekje staat nu niet echt bekend om zijn geloofwaardigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                      Komt die dan, de Z4M (nieuw model)?
                      Nee, ze maken vanaf nu enkel nog maar M modellen van de X5 en X6

Comment

Diene voorbumper is dan ook mooier en sportiever getekend en daar zitten ook geen lelijke plastieke inlegstukken in.

Comment

Wat is het knapst/sportiefst

Last edited by ; 24/12/2008, 15:14.

Comment

• Ik vind de witte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Vet.
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Kleuren zijn moeilijk in te schatten op foto.
                              Ik heb hier fotos liggen van hetzelfde beige interieur, en dat gaat van bijna wit tot bijna oranje op foto
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              True. En zeker rood- en bruintinten hebben de neiging om op foto veel lichter/feller over te komen dan in werkelijkheid.
                              Voor alle duidelijkheid, die foto met rood interieur is een photoshop.

Ik zou ook een rood interieur nemen.

Comment

• Aah!

Njah, 't is knap. Tikje minder fel mag wel (zo vind ik 't terracotta in een P ook knapper dan 't Boxsterrood), maar 'k blijf het knap vinden.

Comment

Heb ik ook al gelezen maar of het waar is?
                                  Er zou wel een nieuwe Z4 coupe komen waar ze die V8 zeker kunnen inlepelen.
                                  Het jammere van de zaak is dat ze naar het schijnt geen andere motoren in die coupe zouden leggen.

Comment

• Zeiden ze bij de introductie van de huidige z4 ook niet dat er nooit geen 4 cylinders in zouden komen? .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                      Zeiden ze bij de introductie van de huidige z4 ook niet dat er nooit geen 4 cylinders in zouden komen? .....
                                      bmw zegt waarschijnlijk dat er geen Z4m komt om zoveel mogelijk Z4 3.5's te verkopen
                                      volgens mij komt die er wel maar niet in de huidige uitvoering
                                      maar namelijk met directe injectie
                                      maar die is waarschijnlijk nog niet klaar
                                      gewoon een verkoopstruc zoals je er iedere dag hoort van constructeurs

Comment

• De Z4 komt er tegen mei 2009 hé zeker?

En tegen wanneer is de Z4M klaar? Nog eind 2009 of eerder 2010? Iemand met betrouwbare bronnen?

Comment

• Iemand al high res foto's (die van de mooie shoot)?

Comment

Working...
                                          X