En je hebt gelijk wat dat stalen dak betreft, dat je als ie toe is meer coupé hebt daardoor. Maar het verkloot de lijnen (vind ik).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar best onbetaalbaar voor een 18-jarige, dus zo hard moet je je nu ook niet inhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar best onbetaalbaar voor een 18-jarige, dus zo hard moet je je nu ook niet inhouden
En graag blauw + beige of wit + rood..-
Comment
-
ik ook....maar het is maar zeer de vraag of ze er gaan aankomen...bij de Z4 heeft het lang geduurd (pre facelift) dat er werkelijk een powerbeest voorhanden was endaar heeft alpina toen die taak op zich genomen...gaan ze het nu weer doen met de B3 BiTurbo motor erin te lepelen? zou knap zijn maar denk ni dat er zoveel van zouden verkocht worden als bij de vorige. Met het stalendak heeft de Raodster charme verloren, en Alpina klanten zijn nogal puristen op dat gebied...zelf vind ik het ook maar niks met staaldak...jammer.
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenNiet voor elke 18-jarige, vergeet dat niet. Als men moeder morgen zegt, buiten de 320 en binnen de z4, dan rijd ik er toch maar mee rond.
En graag blauw + beige of wit + rood..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenuw moeder is 18?"mag IK er toch mee rijden"
-
Comment
-
Eu specs
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenevolution
....
Maar hij is idd wel knapper geworden dan de vorige, als ge ze zo naast mekaar ziet
Comment
Comment