Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    NEE!! Die handrem is zo idioot!
    Inderdaad! Er is toch genoeg plaats voor??

Echt een misser van BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
      Eigenlijk wel. Maar hij ligt al wel in een E36.
      S50 B32 =/= S54 B32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
        Is het wel plastic?
        200% zeker van! En dan nog wat doet zoiets lelijks daar? Hopelijk komt er een M pack(mét mistlichten) zodat we die lelijke dingens niet moeten aanzien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          S50 B32 =/= S54 B32
          tenzij je de Z3 bedoelde natuurlijk....
          Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          200% zeker van! En dan nog wat doet zoiets lelijks daar? Hopelijk komt er een M pack(mét mistlichten) zodat we die lelijke dingens niet moeten aanzien!
          Laat het meespuiten in koetswerkkleur..... kleine kost en je ziet het niet meer

Comment

• Tulpje, da's gewoon "gespoten" plastic, zoals je bij de vorige Z4 ook had (op de 3.0) en bij de E46 (330ci en i) en zo. Op die ene foto toont 't gewoon wat vaal, ligt denk ik aan de lichtinval.

Hier is dat toch veel beter?
            Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              S50 B32 =/= S54 B32
              En toch ene die bijt...

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              tenzij je de Z3 bedoelde natuurlijk....
              Tju toch, je had het toch door.

Ik bedoelde idd de Z3. 't Blijft een feit dat de motor al enige jaren meedraait (pun intended).
              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Brochure: http://www.bimmerpost.com/goodiesforyou/z4catalog.pdf

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ben benieuwd hoe de 23i en 30i hun uitlaatjes gaan komen te staan... ook gesplit of dubbele pijp langs links

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              Dit is over een jaartje of 2 van mij .

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              NEE!! Die handrem is zo idioot!
                              idd,ik heb ook zo'n handrem in de A6 en het is best wel irritant.
                              Enigste wat je ermee kan doen is showen aan de mensen dat je handrem anders is dan die van hun auto .

Comment

• Comment

• Comment

• ik dacht eerst niet 'wow', maar gaandeweg .... wow.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      ik dacht eerst niet 'wow', maar gaandeweg .... wow.
                                      Zo is 't bij mij ook. Geen 24 uur tussen m'n eerste en m'n tweede post in dit topic, en 't ging ook van "mjah, niet slecht" naar "verdikke, ze doen 't 'm toch maar weer".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        Ben benieuwd hoe de 23i en 30i hun uitlaatjes gaan komen te staan... ook gesplit of dubbele pijp langs links
                                        Staat in de pdf, niet langs links en rechts, da's enkel op de 35i.
                                        Iig, ik ga me serieus moeten inhouden, dit is 1 van de weinige auto's die ik in zowat elke hoek perfect vind. Dat leder, overal = de aggresieve snuit, de knappe smoothe kont, dat blauw, 6cylinder benzine,... manman Ten opzichte van anderen vind ik het stalen dak juist leuk. Toe = coupé, open = cabrio imho het beste van 2 werelden!
                                        -

Comment

• Maar best onbetaalbaar voor een 18-jarige, dus zo hard moet je je nu ook niet inhouden

Comment

Working...
                                          X