Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtenzal ik doen ! trouwens mooie 1-reeks heb je daar !
Hoe zit het met jouw wagen? Specs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenThx. Ben hem nog volop aan het inrijden. Zit momenteel aan ongeveer 550 km.
Hoe zit het met jouw wagen? Specs?
Detroit velgen
verdonkerde ruiten
gps rns 310
parkeersensoren voor /achter
stond al een maand of 5 bij de dealer, kheb een goede korting gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtencarbongrijs 3 d
Detroit velgen
verdonkerde ruiten
gps rns 310
parkeersensoren voor /achter
stond al een maand of 5 bij de dealer, kheb een goede korting gekregen
Al vijf maand bij de dealer, is wel lang. Zal aan de crisis liggen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is een goeie korting?
Al vijf maand bij de dealer, is wel lang. Zal aan de crisis liggen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichten11 percent
Maar idd, naar VW-normen is dat gigantisch.
Toen ik ging informeren sprak men van hooguit 7 %. Op de Bimmer had ik 23 %.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichtenik voor het ogenblik een offerte liggen met 9,7% korting
Heb je foto's van je wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Maar idd, naar VW-normen is dat gigantisch.
Toen ik ging informeren sprak men van hooguit 7 %. Op de Bimmer had ik 23 %.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenVet Keeperfrans!!! Snel mogelijk topic openen in Mijn Duitse wagen
als ik eens veel tijd heb, maar jij hebt er al een foto van !! weet je nog toen je me gevraagd had die kleur eens door te mmsen als je nog in blijde verwachting van de uwe
waart ?? awel, het is den diene !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtenlovendegem !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtenals ik eens veel tijd heb, maar jij hebt er al een foto van !! weet je nog toen je me gevraagd had die kleur eens door te mmsen als je nog in blijde verwachting van de uwe
waart ?? awel, het is den diene !!
Vet machien eh! Kleur is super!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenahhhhhhhh serieus is het diene geworden
Vet machien eh! Kleur is super!!!!
kheb al eens een youtube filmpje gevonden van het 5 stappen plan , maar kzie
da gelijk niet zitten :-( ... te veel werk en genen tijd :-)
bestaat er niet gewoon een product waarmee je hem na een gewone wasbeurt kan
inwrijven zodat hij die wetlook heeft, of moet je iederere keer die 5 stappen doorlopen ?
Comment
-
Nee hoor dat 5 stappen plan is maar 1x max 2x per jaar ... Als je krassen wilt wegdoen...
Je zou hem eens goed moeten wassen, eens kleien, eventueel voorzien van een paintcleaner en ne glaze en dan een waxje erop... Dan kan je om de zoveel wasbeurten hem nog eens voorzien van een vers waxlaagje of een een QuickTime detailer die de glans beter maakt ... Bvb dodo juice red mist is ongelofelijk goed op onze kleur!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenNee hoor dat 5 stappen plan is maar 1x max 2x per jaar ... Als je krassen wilt wegdoen...
Je zou hem eens goed moeten wassen, eens kleien, eventueel voorzien van een paintcleaner en ne glaze en dan een waxje erop... Dan kan je om de zoveel wasbeurten hem nog eens voorzien van een vers waxlaagje of een een QuickTime detailer die de glans beter maakt ... Bvb dodo juice red mist is ongelofelijk goed op onze kleur!!!
khad mij ingeschreven voor die clinic op autoweek, maar het is 1 mei, en dan zit
ik met een eerste communicantje ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenis trouwens een heel leerrijke clinic... Ikzelf ga er normaal ook nog naartoe, kan nog altijd bijleren eh
ben ik blij dat men zilver zo makkelijk is in onderhoud
Comment
Comment