Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Als je eens een meet GTI vs 120d wil doen, laat maar weten.

Ik heb ook een tijd gedacht een GTI te kopen (zeker na de testritten die ik met die wagen gedaan had), maar de kortingen bij BMW in september hebben mij toch naar daar gelokt.
    zal ik doen ! trouwens mooie 1-reeks heb je daar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichten
      zal ik doen ! trouwens mooie 1-reeks heb je daar !
      Thx. Ben hem nog volop aan het inrijden. Zit momenteel aan ongeveer 550 km.
      Hoe zit het met jouw wagen? Specs?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Thx. Ben hem nog volop aan het inrijden. Zit momenteel aan ongeveer 550 km.
        Hoe zit het met jouw wagen? Specs?
        carbongrijs 3 d
        Detroit velgen
        verdonkerde ruiten
        gps rns 310
        parkeersensoren voor /achter

stond al een maand of 5 bij de dealer, kheb een goede korting gekregen

Comment

carbongrijs 3 d
          Detroit velgen
          verdonkerde ruiten
          gps rns 310
          parkeersensoren voor /achter

stond al een maand of 5 bij de dealer, kheb een goede korting gekregen
          Wat is een goeie korting?
          Al vijf maand bij de dealer, is wel lang. Zal aan de crisis liggen zeker?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat is een goeie korting?
            Al vijf maand bij de dealer, is wel lang. Zal aan de crisis liggen zeker?
            11 percent

Comment

• veel geluk met die GTI !

Comment

• ik voor het ogenblik een offerte liggen met 9,7% korting

Heb je foto's van je wagen

Comment

11 percent

Maar idd, naar VW-normen is dat gigantisch.

Toen ik ging informeren sprak men van hooguit 7 %. Op de Bimmer had ik 23 %.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                    ik voor het ogenblik een offerte liggen met 9,7% korting

Heb je foto's van je wagen
                    neen, nog niet , kzal de wagen eerst eens aan een grondige poetsbeurt moeten onderwerpen

Comment

Maar idd, naar VW-normen is dat gigantisch.

Toen ik ging informeren sprak men van hooguit 7 %. Op de Bimmer had ik 23 %.
                      Ze geraakten hem blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt, als je zomaar ff 23% kan geven

Comment

• Vet Keeperfrans!!! Snel mogelijk topic openen in Mijn Duitse wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                          Vet Keeperfrans!!! Snel mogelijk topic openen in Mijn Duitse wagen

als ik eens veel tijd heb , maar jij hebt er al een foto van !! weet je nog toen je me gevraagd had die kleur eens door te mmsen als je nog in blijde verwachting van de uwe
                          waart ?? awel, het is den diene !!

Comment

lovendegem !
                            hoop u daar is te zien aangezien ik veel in eeklo zit

Comment

als ik eens veel tijd heb , maar jij hebt er al een foto van !! weet je nog toen je me gevraagd had die kleur eens door te mmsen als je nog in blijde verwachting van de uwe
                              waart ?? awel, het is den diene !!
                              ahhhhhhhh serieus is het diene geworden
                              Vet machien eh! Kleur is super!!!!

Comment

ahhhhhhhh serieus is het diene geworden
                                Vet machien eh! Kleur is super!!!!
                                ja ben er tevreden van, maar kmoet hem nog altijd de eerste keer kuisen ...
                                kheb al eens een youtube filmpje gevonden van het 5 stappen plan , maar kzie
                                da gelijk niet zitten :-( ... te veel werk en genen tijd :-)
                                bestaat er niet gewoon een product waarmee je hem na een gewone wasbeurt kan
                                inwrijven zodat hij die wetlook heeft, of moet je iederere keer die 5 stappen doorlopen ?

Comment

• Nee hoor dat 5 stappen plan is maar 1x max 2x per jaar ... Als je krassen wilt wegdoen...
                                  Je zou hem eens goed moeten wassen, eens kleien, eventueel voorzien van een paintcleaner en ne glaze en dan een waxje erop... Dan kan je om de zoveel wasbeurten hem nog eens voorzien van een vers waxlaagje of een een QuickTime detailer die de glans beter maakt ... Bvb dodo juice red mist is ongelofelijk goed op onze kleur!!!

Comment

Nee hoor dat 5 stappen plan is maar 1x max 2x per jaar ... Als je krassen wilt wegdoen...
                                    Je zou hem eens goed moeten wassen, eens kleien, eventueel voorzien van een paintcleaner en ne glaze en dan een waxje erop... Dan kan je om de zoveel wasbeurten hem nog eens voorzien van een vers waxlaagje of een een QuickTime detailer die de glans beter maakt ... Bvb dodo juice red mist is ongelofelijk goed op onze kleur!!!
                                    kzal ne keer moeten komen loeren als ge den uwen nog eens doet
                                    khad mij ingeschreven voor die clinic op autoweek, maar het is 1 mei, en dan zit
                                    ik met een eerste communicantje ...

Comment

• is trouwens een heel leerrijke clinic... Ikzelf ga er normaal ook nog naartoe, kan nog altijd bijleren eh

Comment

is trouwens een heel leerrijke clinic... Ikzelf ga er normaal ook nog naartoe, kan nog altijd bijleren eh
                                        kleine freak
                                        ben ik blij dat men zilver zo makkelijk is in onderhoud

Comment

• Heeft er iemand al ene in dat mooie blauw gezien ? vind ik echt een heerlijke kleur
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X