Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• scam..

Comment

• De eerste nieuwe Golf GTI die ik op de weg heb gezien is een feit !

Gisteren gespot in Hannover

Last edited by WV.; 20/05/2009, 13:19.
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• hmmmmmmmmmm zeer leuke wagen!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
          hmmmmmmmmmm zeer leuke wagen!!!!
          Inderdaad zeer leuke wagen spijtig van de 5 deurs.

Comment

• Hij is mooier in 3deurs inderdaad, maar ik zou hem ook opteren als 5 deurs omdat het gewoon veel handiger is...

Heeft iemand eigenlijk een idee als zo de witte en/of rode kleur lang goed blijft? Ik bedoel ga je er na verloop van tijd geen vlekken op zien, of veel steenslag, ...
            Dit bij normaal onderhoud, 1x wassen in de week...
            Last edited by ; 20/05/2009, 16:42.

Comment

• er staat een rode bij DC in Gent, gepasseerd met de wagen en leek me (in die flits) zéér geslaagd, al smeekt hij om andere velgen.

Comment

• Ben echt eens benieuwd hem in het echt te zien...

Het zal deze of de Leon FR worden met dezelfde motor (en 2500euro goedkoper terwijl er Navi en Xenon inzit)

Ligt de bouwkwaliteit van deze GTI veel hoger als de facelift FR?

Comment

Hij is mooier in 3deurs inderdaad, maar ik zou hem ook opteren als 5 deurs omdat het gewoon veel handiger is...

Heeft iemand eigenlijk een idee als zo de witte en/of rode kleur lang goed blijft? Ik bedoel ga je er na verloop van tijd geen vlekken op zien, of veel steenslag, ...
                  Dit bij normaal onderhoud, 1x wassen in de week...
                  Gewoon goed onderhouden en dan blijft ie mooi rood zoals de mijne
                  Ik gebruik altijd Extreme nano-tech formula van Turtlle wax.
                  Last edited by ; 20/05/2009, 18:58.

Comment

• Ja dat dacht ik wel, ik heb altijd de producten van meguiars gebruikt...

hmmmz zo een witte of rode 5 deurs met als optie de 18"velgen en de RCD-510 kleurenradio please

Of een muisgrijze om het sober te houden
                    Alleen vrouwtje nog overtuigd krijgen om voor de GTI te gaan met mijn 60km werkverkeer dagelijks

Comment

Ben echt eens benieuwd hem in het echt te zien...

Het zal deze of de Leon FR worden met dezelfde motor (en 2500euro goedkoper terwijl er Navi en Xenon inzit)

Ligt de bouwkwaliteit van deze GTI veel hoger als de facelift FR?
                      Bouwkwaliteit zeker niet, de fabriek in Martorell is top notch. De gebruikte materialen voor het dashboard echter.... Leon heeft een nogal plastiekerig uitzicht op dat gebied.

Mvg

Comment

• oehhhhh gaat nog zo lang wachten zijn

5deurs staat vast
                        RCD-510 en de 18" velgen ook

Nu nog alleen de kleur hehe

grtz

Comment

• Zo vet.

Comment

• Zalig!

Die donkere achterlichten met led-technologie zijn zeer mooi. Zijn die nu als optie te verkrijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                              Zalig!

Die donkere achterlichten met led-technologie zijn zeer mooi. Zijn die nu als optie te verkrijgen?
                              Is een concept ontwikkeld voor een van de grootste VW-meetings Wörthersee. Zal dus niet geproduceerd worden wss
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• zalige velgen op die Worthersee edition,waarom ze terug dezelfde velgen op de zes gebruiken is mij een raadsel..
                                normaal nieuw model=andere velgen of vergis ik mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  zalige velgen op die Worthersee edition,waarom ze terug dezelfde velgen op de zes gebruiken is mij een raadsel..
                                  normaal nieuw model=andere velgen of vergis ik mij?
                                  zijn niet dezelfde velgen , he , ongeveer dezelfde design wel
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Mijne is besteld in Reflex Silver, 3Deurs, foto's volgen later wel nog ^^
                                    Normaal heb ik hem in Augustus.
                                    Hopelijk sneller

Comment

• Super Snip!!! Zeker foto's posten als je hem hebt...

Lekker anonieme kleur in het zilver, heb je hem zo al gezien?

grtz

Comment

• Heb hem nog nooit gezien in het zilver, spijtig genoeg, maar kan niet slecht zijn en lekker makkelijk om mooi te houden

grtz

Comment

Working...
                                        X