Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
am kommenden mittwoch gibt´s ne halbe stunde lang einen volkswagen internen live-tv bericht zum neuen gti.
da werden alle fragen rund um den gti beantwortet. (lieferzeit, preis, ausstattung, etc.)
danach haben die ganzen spekulationen ein ende.
also. noch bis mittwoch warten.
am kommenden mittwoch gibt´s ne halbe stunde lang einen volkswagen internen live-tv bericht zum neuen gti.
da werden alle fragen rund um den gti beantwortet. (lieferzeit, preis, ausstattung, etc.)
danach haben die ganzen spekulationen ein ende.
also. noch bis mittwoch warten.
Komende woensdag is er een half uur lang een volkswagen interne live-tv bericht over de nieuwe gti. Daarin worden alle vragen rondom de nieuwe gti beantwoord, (levertijd, prijs, accesoires, e.d.) Na dit zijn alle speculaties ten einde. Dus, nog tot woensdag wachten.
ik zou zeggen de sper niet want die zit er nu ook al op en doet niet zo veel. De regelbare ophanging daarentegen is net wat deze GTI zo goed zal maken. Dat was bij de scirocco ook al zo
ik zou zeggen de sper niet want die zit er nu ook al op en doet niet zo veel. De regelbare ophanging daarentegen is net wat deze GTI zo goed zal maken. Dat was bij de scirocco ook al zo
Zou dit zoveel verschil maken? Ik bedoel maar, van uw GTI is de baanligging al zeer goed....
Prachtig interieur, maar vanbuiten ziet 'ie er wel braafjes uit, 't stoerste jasje zal weer voor de R32.... euhm.. R20 zijn, en aangezien de R20 een 2-liter zal worden, en dus (behalve voor de BIV) fiscaal voordeliger zal zijn, zou deze er wel eens voor kunnen zorgen dat de GTI minder zal verkopen. Tenzij 't prijsverschil echt enorm zou zijn.
Nog afwachten natuurlijk tot die R20 er is, want er is daar nog niks officieels over, toch ?
Comment