Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Knap, maar waarom weer die velgen
    Dat was ook mijn eerste reactie...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

knap, een verbetering!

alleen wil ik wel andere velgen zien!

en een mechanisch sper
      en 250 pk / 350 Nm

Comment

idem, nieuw model, maar de velgen van de huidige gebruiken.
        Kostenbesparing?
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Een blauwe met gunmetal OZ Ultraleggera's en nog wat droppen. Hier en daar nog wat carbon und fertig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Jaha, knap! VI is echt knapper dan V, al is die laatste zeker niet mis. Vind deze hier lekker, uitlaatjes wel héél erg zijdelings ('t is ook nooit goed voor ons bij de V R32 teveel naar 't midden, nu teveel naar buiten), maar voor de rest yummie. Velgen zijn niet zo m'n ding, maar da's snel veranderd natuurlijk.
            Beter dan naar binnen, zoals bij dat Citroën2CV artikel een tijdje geleden in Autowereld...

Comment

het is terug ne VW vind ik
              de veranderingen zijn niet mis, maar had er toch meer van verwacht

maar het heeft wel iets

Comment

Hij is zeker niet mis, alleen heb ik net zoals vele anderen de reactie van "waarom weer dezelfde velgen". Een beetje raar vind ik..

Ik heb wel nog even tijd nodig denk ik om hem knapper te vinden dan een MK5..

Ook een goede keuze imo dat de "R" versie gewoon een 2.0 TFSI wordt met wat extra anabolen, dat zal beter verkopen dan de 3,2 V6 R32 die voor vele mensen psychologisch te zwaar is.

Een std MK5 GTI is trouwens niet veel trager dan een MK5 R32, een gechipte GTI droogt een MK5 R32 af, en daar sta je dan.. Dat zal nu met die R GTI die ze plannen te releasen wel het geval niet zijn, en als je die dan nog eens chipt dan zal dat wel een serieus bommetje zijn.

PS. Die uitlaten vind ik eigenlijk best nice, zal IRL er wel een stuk beter uitzien nog dan op foto.

Comment

nooit gedacht dat ik het ooit ging zeggen maar... die ziet er verdomd goed uit!
                  zowaar de eerste VW die mijn interesse kan wekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    idem, nieuw model, maar de velgen van de huidige gebruiken.
                    Kostenbesparing?
                    zullen wel nog andere velgen opkomen,is voorgesteld als "gti concept" he,dus gene stress
                    De Golf VI is nog maar pas onthuld, maar VW komt al met de GTI-versie aandraven. Die is 10 pk sterker dan voordien.

Comment

ze zouden beter dit maken

Comment

Comment

Comment

érg knap imo.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                zullen wel nog andere velgen opkomen,is voorgesteld als "gti concept" he,dus gene stress
                                http://www.autogids.be/artikel/proto...urce=autoforum
                                Ik zie niet echt in wat hier concept aan is hoor, productiemodel zal er identiek uitzien, daar durf ik voor wedden.

Comment

Zet maar af!
                                  Dit interieur, zwart en 5-deurs.

Comment

Stuurtje vind ik veel lekkerder dan het vorige.

Ik mis enkel die vorige, prachtige tellers die tot 300 gingen. En de uitlaten.

Comment

Liever de uitlaatjes van de V GTI, voor de rest erg neat!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Ik zie niet echt in wat hier concept aan is hoor, productiemodel zal er identiek uitzien, daar durf ik voor wedden.
                                        behalve de velgen dan,you 'll see

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                          nooit gedacht dat ik het ooit ging zeggen maar... die ziet er verdomd goed uit!
                                          zowaar de eerste VW die mijn interesse kan wekken

Frekkel's been ruined!!

'k Had je nooit mogen meenemen in m'n Duitse hellekoets op Croix...

Comment

Working...
                                          X