Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mooi geluid maar of het beter is dan dit
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Mooi geluid maar of het beter is dan dit
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Ik wil een S4 B6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Ik wil een S4 B6
          Toch logisch dat een V8 beter klinkt. Maar we vergelijken appelen met peren. Het is een
          S4 en geen RS4. Het geluid van de nieuwe s4 kan je beter vergelijken met de 335i bmw.

Comment

• het is echt niet logisch dat een V8 beter klinkt.
            Ge hebt ook heel tamme V8'en en net heel lekker klinkende 4 cilinders gelijk een Honda VTEC geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Damn zalige test! Die foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                De journalist klaagt over het geluid in deze test.
                Naar wat ik kan horen, klinkt de auto toch niet slecht hoor!
                Deze journalist heeft ook de m3 cabrio getest , logisch dat hij dan het geluid niet goed vindt of wat minder. Ik persoonlijk vind het ook niet slecht.,
                maar mijn haar komt er niet van omhoog

Comment

• S4 op duitse config!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    MTM zal die wel nog onder handen nemen
                    Ik heb daar contact over gehad met MTM en ze weten nog niet wat er mogelijk is en of het de moeite waard is.
                    Veel meer dan 385 pk is niet mogelijk met de gemonteerde Supercharger IMHO.
                    Maar aan de andere kan gaat een S4 met 385 pk natuurlijk als de brandweer, dat is RS4 B5 niveau maar dan beter.

Maar het is ook denkbaar dat er tuners zijn die met een Bi-turbo kit komen. (Supercharger eraf Bi-Turbo er op)
                    Maar persoonlijk zie ik daar geen heil in, je gaat niet je Supercharger weg gooien als je S4 koop.

Er gaan ook geruchten dat de 3.0TFSI V6 motor een kort leven is beschoren. (± 7 jaar)

Hans.
                    Last edited by ; 26/12/2008, 14:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Ik heb daar contact over gehad met MTM en ze weten nog niet wat er mogelijk is en of het de moeite waard is.
                      Maar aan de andere kan gaat een S4 met 385 pk natuurlijk als de brandweer, dat is RS4 B5 niveau.

Maar het is ook denkbaar dat er tuners zijn die met een Bi-turbo kit komen. (Supercharger eraf Bi-Turbo er op)
                      Maar persoonlijk zie ik daar geen heil in, je gaat niet je Supercharger weg gooien als je S4 koop.

Er gaan ook geruchten dat de 3.0TFSI V6 motor een kort leven is beschoren. (± 7 jaar)

Hans.
                      RS4 B5. (typfout)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        RS4 B5. (typfout)
                        Je hebt gelijk, kwam door het filmpje boven.

Hans.

Comment

• Moet toch wel een zalige kar zijn. Iets minder vermogen dan de oude S4, maar een stuk meer koppel. En in het standaardspurtje tot 100 km/h een halve seconde sneller.
                          Bovendien zit er een sportknop op die het karakter van de wagen wijzigt (lees: geen onderstuur meer). Op fiscaal vlak scoort hij ook al beter voor onze markt.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Maar aan de andere kan gaat een S4 met 385 pk natuurlijk als de brandweer, dat is RS4 B5 niveau maar dan beter.
                            tja 385pk is b5 RS4 niveau... maar die kar deed dat wel al bijna 10 jaar terug (wat gaat de tijd rap), met een 2.7l. Ik begrijp echt niet waarom audi nu ineens die kompressor begint te gebruiken.
                            Ben benieuwd of ze voor de nieuwe rs4 wel hun verstand gaan gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              'k Denk het.

4.0TFSI staat op de planning (+-450pk).

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                S4 op duitse config!
                                Waarom zijn de sportzetels enkel in combinatie met de "skisack" ( 200 euros).
                                Altijd die combinaties , ofwel gaat dit niet met dat en omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  'k Denk het.

4.0TFSI staat op de planning (+-450pk).
                                  TFSI

Comment

Ik begrijp echt niet waarom audi nu ineens die kompressor begint te gebruiken.
                                    is die kompressor niet zo goed dan ?
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

ben ook heel benieuwd , ttz ik hoop het , anders loop ik over naar de concurentie , denk genre GT-R
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                        is die kompressor niet zo goed dan ?
                                        sound trekt op niets, en het tuningpotentieel is minder groot dan bij een (bi)turbo.

Comment

Working...
                                        X