Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het een zalige auto maar ik ben ook een beetje teleurgesteld.
Ze zijn slim geweest om deze auto te doen concurreren met de 335i, een 'S4' hebben klinkt beter dan een 335i (net zoals je een 320i, 325i,... hebt)hebben. Dat zal bij een bepaald publiek wel als een sterke motivatie dienen om voor de Audi te kiezen.
Maar ik vind het anderzijds wel een beetje spijtig, want ik vind dat ze hun befaamde 'S'-naam zo wat verloochenen. Sowieso, je zal veel meer B8 S4's zien rondrijden dan de in-mijn-ogen mysterieuzere, meer begeerde B7 S4.
Het wordt tijd dat ze op audi.de de cc aanpassen zodat ik er ene kan samenstellen . Prijs zal wel met opties gemiddeld rond de 60.000 a 65000 euro liggen.
Het wordt tijd dat ze op audi.de de cc aanpassen zodat ik er ene kan samenstellen . Prijs zal wel met opties gemiddeld rond de 60.000 a 65000 euro liggen.
Yep, en ik neem aan dat je nu ook de LED achterlichten zal kunnen bestellen als optie op de A4 zoals het geval was met de A6/S6 ??
De avant is echt wel een cool! Helemaal mijn ding. Super voor supersnelle sprintjes aan verkeerslichten en niemand die ook maar iets kan vermoeden van je potentiël!
Weet er iemand soms waar ik wallpapers van de blauwe avant kan vinden in formaat 1440x900? Alvast bedankt!!
Comment