Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kopen jullie dan geen auto omdat je daar zelf graag in wil rijden?
    Mijn auto is ook hetzelfde als de instapper van het model voor de autoleek, enkel kenners herkennen hem, mij maakt dat niet uit, het rijden tovert een glimlach op mijn gezicht, en daar is het mij om te doen!

Niet om wat de buren ervan denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      op de markt komt moet je maar gaan winkelen bij Bentley of Roll Royce.

En zelfs bij Rolls brengen ze dan een "low budget" modelleke uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Een afgeschreven 7reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Dat denk ik er ook van, 90% van de bestuurders merkt het verschil niet eens op ongeacht of dit geldt voor een Porsche, Mercedes AMG, BMW M of Audi S/RS. En tenslotte, je koopt een auto (in dit geval een Pan Turb) toch puur voor jezelf en niet voor anderen?
            Moet de eigenaar van een Audi S8/A8 W12 of S AMG/600 dan plots gefrustreerd zijn door het feit dat deze modellen ook beschikbaar zijn met een 3.0 V6 diesel (in het geval van de S zelfs met 4-pitter)?

Als je echt problemen hebt met het feit dat er nadien een "instapmodel" (85k voor een Pan, het blijft tenslotte een bom geld) op de markt komt moet je maar gaan winkelen bij Bentley of Roll Royce.
            Je hebt gelijk content?
            Tis alleen ff wennen dat je met je iets of wat deftige Audi A3 diesel zo een Porsche ter plaatse laat staan. Voor mij is dat even een cultuurschock.

Die Bentley of RR vergelijking daar ben ik niet echt mee mee. Als imago en positonering echt geen rol speelt zou de markt er heel anders uitzien denk ik

Trouwens bij uw voorkeur merk weten ze perfect wat imago en positionering is ! Of is een Audi zoveel beter en/of sneller dan de broertjes van VW en Skoda?
            Last edited by Jokke_vlo; 05/05/2011, 00:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten

Misschien is het wel typisch Belgisch om steeds maar te kijken wat 'mijnen buurman' heeft ipv te genieten van wat men wél heeft. En dat is bij (afhankelijk welk porsche model je hebt) nog steeds enorm aanwezig vind ik. Ik stap nog elke keer met glimlach uit de auto en ben er zeker van dat het ook zo zal blijven, ook al zouden ze dieselvarianten ervoor uitbrengen. Boeit me totaal niet.
              Het kijken naar wat een ander heeft, heeft niets met nationaliteit te maken.
              Dat gebeurt overal.
              Of het nu België, de VS of India is.

Comment

• J ik ben maar ff aan het gissen....maar zorg jij er zélf dan niet deels voor dat de merk-identiteit van Porsche verwatert door een Pan te kopen? Porsche maakt sportwagens en geen limousines.

Just a different way of seeing things...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Dat gebeurt overal.
                  Enkel in Italië is het niet zo. Daar ben je een held als je met een dure wagen komt aangekard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                    J ik ben maar ff aan het gissen....maar zorg jij er zélf dan niet deels voor dat de merk-identiteit van Porsche verwatert door een Pan te kopen? Porsche maakt sportwagens en geen limousines.

Just a different way of seeing things...
                    Another different way of seeing things: Porsche maakt sportwagens. Rij maar eens met een Cayenne S, Turbo of Turbo S of met een Panamera S/4S/Turbo of Turbo S... dan zal je het gauw weten.

En daarnaast maken ze inderdaad limousines en SUV's met een sportief sausje (Cayenne en Panamera V6 benzine en diesel). En als ze dat niet zouden doen, hadden ze al lang failliet geweest.

Maar ze maken ook nog altijd supersportwagens (Boxster, Cayman, 911, 918.)

Comment

• Dit weekend is het de 1000km van Spa, waarin de hoofdrollen wellicht weggelgd zijn voor dieselwagens. 10, 15 jaar geleden was dit nog ondenkbaar. Dus wat is er mis met een sportieve limousine met een dieselmotor?

Ik heb persoonlijk nog steeds de voorkeur voor benzinewagens, omdat prestaties niet het enige is wat telt. Maar wanneer andere mensen liever met een diesel rijden, dat zal mij worst wezen. Zolang er maar rap een extra belasting op geheven wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                        Om 70000 km te rijden koop je je ook geen Porsche, zelfs al kostte benzine 12 cent de liter.

En er is wel degelijk keuze zat. De andere Duitse merken, evenals Jaguar, hebben steeds bekend gestaan voor hun reisberlines. Bovendien zien die er stuk voor stuk minder lelijk uit dan de Panamera.
                        Wat moet je dan kopen? Een BMW 525d waarvan er al 7000 rondrijden en je ook 70K kwijt bent voor een full option? Moest de benzine 12c kosten had ik mij al lang een sportwagen gekocht

Jaguar komt hier niet binnen, ken er genoeg met miserie en na het A5 avontuur heb ik er ook even genoeg van!! En de A7 is lelijk en te duur voor wat het is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Dat gebeurt overal.
                          Oh jawel, want de mentaliteit hier in België is meestal: Die rijden met ne 'vul iets duurder merk/sportwagen in', daar zal wel iet louche achter zitten, of da is ne zelfstandigen die foefelt, etc.. Al genoeg gemerkt.

Terwijl in de states 'die gast rijdt met ne 'vul iets duurder merk/sportwagen in', fuck, hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer verdien en er mij ook zo een kan kopen.

Misschien wat veralgemeend (en natuurlijk zijn ze niet allemaal zo) maar het is gewoon int algemeen zo, zeker het verschil tussen mentaliteit USA en BE. India kan ik me ni over uitspreken omdat ik da volk niet ken en nog niet geweest ben.

Ik ontken niet dat andere culturen niet naar een ander kijken hé, ze kijken er op andere manier naar.

Het was een pleidooi om daar zo hard niet over na te denken en gewoon te genieten van wat je hebt, ik gun het iedereen, ook de panamera diesel rijder, zolang hij maar tevreden is met zijn auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
                            Oh jawel, want de mentaliteit hier in België is meestal: Die rijden met ne 'vul iets duurder merk/sportwagen in', daar zal wel iet louche achter zitten, of da is ne zelfstandigen die foefelt, etc.. Al genoeg gemerkt.

Terwijl in de states 'die gast rijdt met ne 'vul iets duurder merk/sportwagen in', fuck, hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer verdien en er mij ook zo een kan kopen.

Misschien wat veralgemeend (en natuurlijk zijn ze niet allemaal zo) maar het is gewoon int algemeen zo, zeker het verschil tussen mentaliteit USA en BE. India kan ik me ni over uitspreken omdat ik da volk niet ken en nog niet geweest ben.

Ik ontken niet dat andere culturen niet naar een ander kijken hé, ze kijken er op andere manier naar.

Het was een pleidooi om daar zo hard niet over na te denken en gewoon te genieten van wat je hebt, ik gun het iedereen, ook de panamera diesel rijder, zolang hij maar tevreden is met zijn auto.
                            Dan moet jij je beter uitdrukken want wat je hier schrijft, schreef je gisteravond niet.

Comment

• Moesten ze nu in de Panamera een Diesel van 350pk insteken met de prestaties die in de buurt van de V8 komt zouden velen het al minder erg vinden denk. Maar nu met 211/250pk kom je tegen sommige (gechipte) 2l diesels al te kort
                              Tijd geleden met Cayenne Diesel gereden en reed heel goed , maar vind dit persoonlijk iets te weinig vermogen voor een Cayenne.
                              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                              www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                En als ze dat niet zouden doen, hadden ze al lang failliet geweest.
                                Nope. Porsche maakt hopen geld, uit geld en nevenproducten.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ja, mar ze hebben zich even verslikt toen ze VW wouden overnemen, en toen draaiden de rollen om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Nope. Porsche maakt hopen geld, uit geld en nevenproducten.
                                    Wake up, sleepy head: read and weep.

En da's niet enkel nu, dat was in het verleden ook al zo.

Comment

• Mij maakt het echt niet uit, zolang Porsche de 911 blijft maken mogen ze van mijn part vliegende schotels bouwen.

En ja vroeger was het een echt 'hardcore' merk met alleen maar echte sportwagens en geen diesels of limo's. Maar de markt vraagt nu éénmaal achter meer dan een 911 en het zou als bedrijf dom zijn om niet op die kar te springen van nieuwe modellen.

Het is zelfs mooi want zonder die hardcore geschiedenis van porsche zouden al hun huidige modellen en diesels niet zo succesvol zijn. There is no future without a past.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                        Wake up, sleepy head: read and weep.

En da's niet enkel nu, dat was in het verleden ook al zo.
                                        De financieel directeur van Porsche was anders wel Dacht dat ze bij Porsche toen meer winst haalden uit Haerter z'n bezigheden dan uit de verkoop van wagens. Spijtig genoeg z'n ontslag ingediend na de machtsgreep van VW.
                                        Last edited by ; 05/05/2011, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          De financieel directeur van Porsche was anders wel Dacht dat ze bij Porsche toen meer winst haalden uit Haerter z'n bezigheden dan uit de verkoop van wagens. Spijtig genoeg z'n ontslag ingediend na de machtsgreep van VW.
                                          Machtsgreep VW is wel het gevolg van hun eigen overmoed.

Comment

Working...
                                          X