Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha... weet ik ook wel, ik dacht alleen dat ik in de vlucht de turbo-typische LED-verlichting vooraan zag. Ik was het echter niet helemaal zeker.Nu wel dus.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Daarnet in de panamera gezeten, prachtige wagen.. hoewel ik het op de foto's niet speciaal vond.. Twas een zwarte met een wit interieur.. Interieur was wel mooi maar moeilijk te onderhouden denk ik, aan de gaspedalen zag het al redelijk zwart van vuile schoenen..
De achterkant stak me ook dik tegen op de foto, maar met de spoiler eruit een wereld van verschil!
Morgen heb ik de kans om is mee te rijden met de Panamera Turbo! Ik kijk er naar uit, het geluid toen ie vertrok was alvast machtig!
Ik heb hem nog altijd niet deftig kunnen bekijken irl, enkel eens zien voorbij flitsen in de andere rijrichting.
Iemand die weet of er één in de showroom bij de dealer in Knokke staat?
Ik heb hem nog altijd niet deftig kunnen bekijken irl, enkel eens zien voorbij flitsen in de andere rijrichting.
Iemand die weet of er één in de showroom bij de dealer in Knokke staat?
Comment