Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenAls het kleinste kind dit kan waarom hebben andere merken niet zoiets origineel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOmdat het iets origineel is...Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenJa ik denk persoonlijk dat dit toch een beetje origineler is dan de gewone spoiler van porsche (997 enz.) die uitklapt niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGe snapt me ni hé gast2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJe post gewoon weer iets dom TCT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWa komt gij u nu weer moeien, kleine?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk moei mij niet, dit is een forum.. en btw het is toch zo? er schuilt veel meer techniek in die spoiler dan jij denkt,jij doet alsof het niets is. maar het is idd geen schitterende opel ofzo he
Ik zeg toch dat het knap gedaan is en origineel, maar veel techniek steekt daar echt niet in hoor. (<= PUNT)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGe snapt me ni hé gastMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWat betrekt gij Opel der nu weer bij?
Ik zeg toch dat het knap gedaan is en origineel, maar veel techniek steekt daar echt niet in hoor. (<= PUNT)
Ja jonge het is goed, ok ? (<=VRAAGTEKEN)
back on:
Ik las overlaatst dat de 4S sneller is dan de S.. en wel 0.4 sec, klopt dit? een 4 is toch zwaarder?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa jonge het is goed, ok ? (<=VRAAGTEKEN)
back on:
Ik las overlaatst dat de 4S sneller is dan de S.. en wel 0.4 sec, klopt dit? een 4 is toch zwaarder?
Comment
-
Ik bedoel idd O-100. Aan de tractie was ik ook aan 't denken, maar omdat dit niet het geval is bij de Carrera modellen (althans op papier) vond ik dit een beetje vreemd
Ben benieuwd naar enkele testverslagen van de Panamera!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk bedoel idd O-100. Aan de tractie was ik ook aan 't denken, maar omdat dit niet het geval is bij de Carrera modellen (althans op papier) vond ik dit een beetje vreemd
De eerste 20pk zullen waarschijnlijk niet moeilijk op de weg te krijgen zijn. De extra tractie die de vierwielaandrijving geeft, zal dus vooral spelen als het vermogen hoog genoeg is om voor tractieproblemen te zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOp papier zijn ze wel trager hoor.. slechts 0,2 seconden. Maarja cijfertjes he
C2S PDK zonder sport plus: 4,5 s van 0-100 km/u
C4S PDK zonder sport plus: 4,5 s van 0-100 km/u
(volgens Autoweek)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenC2 pdk met sport plus : 4.4 sec van 0-100 en 0-160 : 10.1 sec
C4 pdk met sport plus : 4.6 sev van 0-100 en 0-160 : 10.4 sec
Ik heb het porsche boekje naast mij liggen
En het is 4,5 ipv 4,4.
Comment
Comment