Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Ik heb juist per mail dit doorgekregen vanuit Zwitserland.

Wat moet je hier nu mee?
    hij is allang officieel
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Dat doet bijna elk merk tegenwoordig.
      Als twee berlines van een merk een beetje op elkaar lijken, vind ik dat logischer dan dat je een SUV of grote luxelimo laat lijken op een rasechte sportwagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        ²²²

Veel mensen zanniken over Audi omdat alle modellen en interieurs op mekaar lijken, maar Porsche is net hetzelfde.
        Ze behoren dan ook tot dezelfde groep :-)))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Dat brengt ons direct bij de vraag: waarom moet iedere Porsche, die geen 911 is, er uitzien als een 911?

Laat de 911 gewoon voor wat ie is en laat andere modellen er simpelweg niet op lijken...
          Inderdaad, maar gezien elk ander model flopt durft porsche niet meer anders dan afgeleide van de 911 te maken zekers.
          Zie de 924, 944 .....

Ik geef toe dat men ook wel eens iets anders mag designen. Maar vermoedelijk wilt de koper dat nu net niet.

Comment

• Ik vind de gelijkenis 911 - Panamera nog meevallen.

Als je DB9 - Rapide bekijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deferme Bekijk Berichten
              Inderdaad, maar gezien elk ander model flopt durft porsche niet meer anders dan afgeleide van de 911 te maken zekers.
              .
              Een kenner.

Enig idee hoeveel % van de verkoop bij Porsche komt van de verkoop van de Boxster/Cayenne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Ik vind de gelijkenis 911 - Panamera nog meevallen.

Als je DB9 - Rapide bekijkt
                Nagel op de kop!
                freude am fahren

Comment

• Met als enige verschil dat hij bij de rapide gelukt is.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb er vandaag een zien rijden in Aalst (aan de vijfhuizen).
                    Heeft er hem nog iemand tegen gekomen?

Jammer genoeg geen foto's kunnen maken het ging ietsje te snel en ik was stomverbaast niet te weten welke auto er af kwam, imposante verschijning.

Comment

• In Ninove deze tegengekomen :

Was nog gedeeltelijk afgeplakt en hij ging er stevig vandoor, de sound was niet zo luid echter.

Comment

• Cedrick heeft die ook gespot.

Comment

• Ik heb die een hele tijd geleden al gespot.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Wat doet die hier in de buurt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                In Ninove deze tegengekomen :

Was nog gedeeltelijk afgeplakt en hij ging er stevig vandoor, de sound was niet zo luid echter.
                                Op deze foto lijkt 'm toch niet zo groot...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Idd.. niet veel groter als die A4 daarachter
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Toch logisch wat ze hier komen doen, zien of de porsche wel tegen 1 van de slechtste wegen in wereld kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Neen inderdaad, hij kwam irl echt niet log over. Ik vind hem zelfs heel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Klopt, ik denk dat dat aan de kont ligt. Die helemaal niet zo zwaar/log lijkt. De foto's die Porsche heeft vrijgegeven geeft wel een heel ander beeld dan deze foto geeft. Ik vind de Panamera heel eerlijk niet zo lelijk zo in profiel.

Wanneer wordt deze eigenlijk voorgesteld? Ik wil die eigenlijk wel eens zien. Beetje benieuwd naar eigenlijk...
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dus wat is het verdict? Is de bovenstaande foto niet representatief voor z'n ware grootte, of net precies wél een eerste indicatie van z'n ware grootte?

't Doet me een beetje denken aan de Mito. Toen was het ook zo: leek redelijk groot (147-like) op foto's, en blijkt een broertje van de 500 te zijn in 't echt.

Comment

Working...
                                          X