Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt enthousiast ben ik niet over het design van de Panamera. Maar dat was ik ook niet bij het uitkomen van de eerste generatie Cayenne. Het was enkel cool dat er een Porsche SUV bestond. De facelift zal de Panamera naar verwachting knapper maken. ZO was dat ook bij de Cayenne het geval.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Waneer zou hij ongeveer leverbaar zijn in Belgie???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
        Waneer zou hij ongeveer leverbaar zijn in Belgie???
        Officiële lancering was gepland voor september 2009, als ik mij niet vergis

Comment

• Gisteren nabij Stuttgart een blauwe Panamera gezien en hij valt zwaar tegen moet ik zeggen..
          Jammer genoeg was hij te snel weg om goede foto's te kunnen nemen buiten 1 crappy gsm-pic

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Enkele foto's van Panamera voorgangers:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• what were they thinking

Alleen die 1ste is nog deftig als 4 deurs. de rest is gewoon lelijk lelijk en nog eens lelijk.

Comment

• Logische evolutie

Comment

• De Panamera heeft wel iets maar een zuivere schoonheid kan ik het toch niet noemen hoor.
                        Waar blijven die interieurfoto's trouwens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Zo is ie vet. Dat bompa kleurtje eraf en grotere velgen erop en het is in orde.

Comment

• Ik zag 2 weken geleden donderdag nog 'n mule op 'n snelwegparking in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Foto's gemaakt op luchthaven Maastricht (Beek).
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dit MOET een grap zijn.

Comment

• Eerste officiele foto 15 september.

We zijn nu februari en nog altijd geen prijzen bekend ....

Comment

• Wanneer zou de panamera bij de dealers staan?
                                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Dit MOET een grap zijn.
                                      Absoluut...
                                      Weer zo'n auto die laat zien wat er al enkele jaren fundamenteel mis is met autodesign (in mijn ogen), en da's obesitas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                        Wanneer zou de panamera bij de dealers staan?
                                        Uw pa niet tevreden van de 730d?

Comment

• Ik vind'm geslaagd

Comment

Working...
                                          X