Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thanks,

Veeeeeeel tijd in gekropen, maar de moeite waard denk ik :-)

Alleen spijtig dat bij deze motorisatie de quattro fiscaal onaantrekkelijk wordt...

Maargoed, ik moest en zou een 6cilinder hebben... deze klinkt ook lekker
    Last edited by ; 24/02/2009, 12:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
      Dank voor de tip, Redbull.
      Nog steeds content/opgetogen?

Welke zetels - je had klachten - heb je precies?
      Standaard? Leder? ...

OEPS AANVULLING: gelezen op http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36770&page=3 dat je standaard zetels met milano leder hebt... Nog niet aan gewend?
      Beste car ever!!

De stoel zijn al wat beter geworden door namelijk de rug rechter te plaatsen.
      Ik "lig" meestal in mijn auto maar de rugleuning komt teveel naar voren zodoende je rug altijd krom staat.
      Als je de rug leuning naar voor zet, is het al beter maar niet ideaal hoor!

Voor de rest mega vette auto!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
        Als je het systeem neemt met harde schijf is het navigatiebestand daarop geinstaleerd. Je hebt dan dus geen DVD meer nodig, daardoor is de weergave beter, en is de berekening ed sneller.
        Id en het is een groot verschil want mijn collega heeft het vorige MMI model ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Mooie config !!
          nice one!

Comment

• Door Aalst carnaval garage 3 dagen gesloten, daardoor papierwinkel => volgende week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Beste car ever!!

De stoel zijn al wat beter geworden door namelijk de rug rechter te plaatsen.
              Ik "lig" meestal in mijn auto maar de rugleuning komt teveel naar voren zodoende je rug altijd krom staat.
              Als je de rug leuning naar voor zet, is het al beter maar niet ideaal hoor!

Voor de rest mega vette auto!!
              Ik hoop op wat meer geluk met Zetel Pack 1 (zetels voor elektr. regelbaar met oa. lendensteun)
              Last edited by ; 24/02/2009, 18:19.

Comment

• Ziet er wel een fijne bestellingshistory uit. Als ze mij dat flikken.... ik zou zo pissed zijn.

Welke lease heb jij genomen Verokevin, een renting/financial lease of een full lease? Bij een full lease zal dat inderdaad langer duren voor die papierhandel in orde is...

b.t.w. Welke opties heb jij genomen?
                Is een full lease, via Alphabet Lease.
                Mijn config is de volgende :
                Motor : TDI e 2.0L 100kw 136pk DPF
                Cil : 1968 Fisk : 11
                Versnellingsbak : 6 Versnellingen
                Kleur : Schelp Grijs (metaalkleur)
                Kleurcode : X1
                Bekleding : Leder Milano Zwart

Acoustic Parking System VR/AR
                Brandstoftank van 80L
                Multifunctie sportstuur
                Vasthechtingsmodule
                Verlichtingspakket
                Getinte ruiten
                Wegklapbare trekhaak
                GPS Plus met harde schijf
                Xenon koplampen +
                Koffer: Klep met elektrische bediening
                Alu velgen "5-Spaken
                Pack "Business Plus"
                Pack "Lounge

Ben jaloers op jouw 2,7, had die eveneens oorspronkelijk gekozen tot de restwaarden van de leasingmaatschappij drastisch verlaagden en de leasing van de 2,7Tdi 100€ durder werd. Heb verdorie de offerte nog liggen van toen de 2,7Tdi in mijn budget paste. En van de ene op de andere dag was het finito, overstappen op 2,0 of veel opties laten vallen..

Comment

• Renting, ik kies waar ik mee rij :-)

neem hem toch waarschijnlijk prive over achteraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                    Is een full lease, via Alphabet Lease.
                    hier op het werk zitten ze ook bij alphabet. kan het niet zijn dat zij de vertragende factor zijn? ik heb vernomen dat ze door de crisis in moeilijkheden zitten. hier op het werk willen ze voor mij een nieuwe auto bestellen maar Alphabet wil enkel nog BMW leasen op dit moment...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                      hier op het werk zitten ze ook bij alphabet. kan het niet zijn dat zij de vertragende factor zijn? ik heb vernomen dat ze door de crisis in moeilijkheden zitten. hier op het werk willen ze voor mij een nieuwe auto bestellen maar Alphabet wil enkel nog BMW leasen op dit moment...
                      Bummer... kan zijn, ik heb mijne op 27c okt. besteld...

dedjuu, met een BMW moeten rijden :-) Dat kan toch niet zo erg zijn. Ik begrijp dat je liever audi zou hebben?

Comment

• Ik krijg geen BMW, dat is het hem juist:p Ondertussen rij ik nog steeds rond met een aanloopwagen die ze hebben geregeld via Avis (Kia)

Comment

• logisch dat alphabet enkel BMW wil leasen, is er toch een onderdeel van ?

alphabet zou als leasemaatschappij nog meer dan de anderen aan de grond zitten volgens mijn info
                          4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                            logisch dat alphabet enkel BMW wil leasen, is er toch een onderdeel van ?

alphabet zou als leasemaatschappij nog meer dan de anderen aan de grond zitten volgens mijn info
                            dat is idd wat ik ook gehoord heb. vandaar dat ze nu zelfs geen wagen meer willen financieren als het geen BMW is...
                            En alphabet least ondertss alle merken hoor. Bij ons rijden er VW's, Volvo, Peugeot... rond, allemaal geleased bij alphabet.

Comment

• Yes yes yes, vanmiddag telefoontje naar de garage Auto en papieren zijn er. Ik ben direct die laatste gaan halen.

Morgen mag ik mijn auto eindelijk gaan halen om 15.30.

happy happy joy joy! (uitbundig kinderlijke vreugde bij een volwassen man)

Comment

• Heb je foto's genomen?

Comment

• ja... zal ze later proberen te posten... Lousy HTC cam style

Comment

• we zijn toch wel benieuwd denk ik zo.

We zien de foto's graag tegemoed

Comment

• foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's!!!

Comment

• logisch dat alphabet enkel BMW wil leasen, is er toch een onderdeel van ?

Alphabet is idd onderdeel van BMW, zitten samen in Bornem.
                                        Ik stond in kopie van de bestelbon van Alphabet naar de garage, dus dat kan het niet zijn.

we hadden vroeger enkel Lease Plan maar de berekeningen van Alphabet kwamen veel beter uit, zowel voo BMW als voor Audi.

Comment

• ok dan,

Foto´s

Comment

Working...
                                          X