Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net bericht gehad dat mijne toy binnen is gekomen.
    Begin volgende week zijn alle papieren ok en kan ik hem afhalen.

Eén probleem, ik zit tot volgende week vrijdag in het buitenland
    dus afspraak 6/2 om 14h!
    de jouwe is ook een leasing geloof ik hé. Wat ik vroeger deed was de papieren in de garage ophalen en ermee naar Lease Plan rijden in Zaventem. Enkele uurtjes later rijd je dan met de platen van Lease Plan naar de garage en je bent ermee weg... Indien de garage de papieren opstuurt, eindig je op een stapeltje, duurt gem 1,5 week.

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
      de jouwe is ook een leasing geloof ik hé. Wat ik vroeger deed was de papieren in de garage ophalen en ermee naar Lease Plan rijden in Zaventem. Enkele uurtjes later rijd je dan met de platen van Lease Plan naar de garage en je bent ermee weg... Indien de garage de papieren opstuurt, eindig je op een stapeltje, duurt gem 1,5 week.

greetz
      yep een leaske

Probleem is dat ik géén tijd heb om dit te doen, véél te véél werk
      Op die week gaat het nu ook weer niet komen maar toch, tis ambetant...
      Thx voor de tip

Wanneer heb jij de uwe?

Comment

• sick and tired of it!! Vandaag via de lease maatschappij(!!) moeten vernemen dat de garage de wagen pas mid april kan leveren, dus opnieuw een vertraging van 6 weken. Morgen zit ik bij een andere Audi-garage en een BMW garage, vrijdag bij de zaakvoerder van Joly, waar ik hem bestelde. Dit is gewoonweg belachelijk. Heb vernomen dat indien de leverdatum zo ver afwijkt van de oorspr geschatte leverdatum, ik zonder problemen de wagen kan annuleren. Indien ik morgen een 520d bestel, heb ik hem sneller dan mijn Audi die al bijna 5 maanden in bestelling staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
          sick and tired of it!! Vandaag via de lease maatschappij(!!) moeten vernemen dat de garage de wagen pas mid april kan leveren, dus opnieuw een vertraging van 6 weken. Morgen zit ik bij een andere Audi-garage en een BMW garage, vrijdag bij de zaakvoerder van Joly, waar ik hem bestelde. Dit is gewoonweg belachelijk. Heb vernomen dat indien de leverdatum zo ver afwijkt van de oorspr geschatte leverdatum, ik zonder problemen de wagen kan annuleren. Indien ik morgen een 520d bestel, heb ik hem sneller dan mijn Audi die al bijna 5 maanden in bestelling staat.
          Wat een kl***te boel jong!
          Bij mij was het eerst week 6, dan week 4 en nu maandag was hij al geleverd

Volgens mijn dealer was er een urgent code bijgezet... in hoeverre dat dit waar is weet ik niet maar rap was hij er wel! En ik heb zelf een mega gratis upgrade gekregen (kostprijs was eigenlijk 900 ex btw)

Ik zou NIET voor de BMW 5-serie gaan want volgend jaar komt er een volledig nieuw model uit...
          see:
          Bringing car buyers and enthusiasts automotive news coverage with high-res images and video from car shows and reveals around the world.

Bringing car buyers and enthusiasts automotive news coverage with high-res images and video from car shows and reveals around the world.

de vraag is natuurlijk of je dit erg vindt, misschien nu niet maar binnen 3 of 4 jaar wel

Veel succes!

Comment

• Vandaag al ne keer gaan spieken... in de garage

Mmmmm... wat een bakje zeg!

Comment

• Audi A6 2.8FSI 190pk

Beste Forumleden,

Ik ben Sven, 18 jaar en woon in Nederland, nu hebben jullie hier een mooi forum, en is mijn vraag of er al iemand enige ervaring heeft met de Audi A6 2.8FSI V6 met multitronic, het gaat om de 190PK versie.

Mijn ouders hebben nu een 2,4 V6 en hebben de 2.8 gister definitief besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                Beste Forumleden,

Ik ben Sven, 18 jaar en woon in Nederland, nu hebben jullie hier een mooi forum, en is mijn vraag of er al iemand enige ervaring heeft met de Audi A6 2.8FSI V6 met multitronic, het gaat om de 190PK versie.

Mijn ouders hebben nu een 2,4 V6 en hebben de 2.8 gister definitief besteld.
                Leuke info alvast op http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws...ef.php?nk=6275

Comment

• Sportstoelen of niet?

never mind
                  Last edited by ; 31/01/2009, 20:25.

Comment

• Beste Redbull,

Dank voor de link, echter betreft het hier een ouder model, dit is een model van voor de facelift, hier heeft de motor 210 PK, nu heeft hij 190 (zoals wij) of 220.

Denken jullie dat dit voldoende is om een beetje goed weg te komen overal?

Comment

• Ik denk met een 2.8 tfsi dat je zeker niet gaat mogen klagen!
                      De mijne met 136 dieselpk's heb ik onlangs een testrit mee gereden en was meer dan behoorlijk dus uwen kleine 3 liter zal veel minder moeite hebben om de A6 voort te duwen!

komt zeker goed en desnoods kun je hem nog gaan tunen indien gewenst

Comment

• IDie 2.8 is geen TFSI, maar een een gewone atmo FSI.
                        Motor zal wel volstaan (meer als cruiser imho) in een A6, de turbo "rush" zal je natuurlijk wel missen.

Comment

• Beste Redbull, dank voor uw mening, tunen is denk ik geen optie, het betreft een leaseauto, dat is opzich niet het probleem, maar mn vader doet denk ik niet aan tunen :p

At FR2007, wat je precies bedoelt met het missen van de Turbo rush begrijp ik niet zo goed, we komen uit een 2,4 en das ook geen turbo.

We hebben kunnen proefrijden in een 2.0TFSI en dat viel in vergelijking met de 2,4 die we nu hebben een beetje tegen,
                          De cijfers van de 2.0T zijn vreemd genoeg eigenlijk beter.
                          Maar de beleving van een V6 mis je wel.

Door het gebrek aan het gevoel is het uiteindelijk de 2.0T niet geworden, deze was in NL bij onze opties wel een kleine 9000 euro goedkoper maar ja

Dank allen tot nu toe voor de reacties

Comment

• Die 2,8 is een wagen die je op onze wegen zéér zelden zal zien rijden, daarom moet je vrees ik niet veel reacties verwachten. Een Belg zal dan veel sneller een 3.0Tdi kopen.

Comment

• Tot nu toe nog geen enkele A6/A8 2.8 gezien in België. Behalve de onze dan

Comment

• Beste VeroKevin,

Dat mensen sneller een 3.0TDI zullen kopen kan ik wel begrijpen, ik heb rond om mij heen veel positieve verhalen gehoord. Maar begrijp ik uit de opmerking dat de 2.8 niet voldoende is volgens u, of kiezen mensen gewoon sneller voor een diesel in België?

Het liefst had ik het ook gehad over een 3.0T, deze valt alleen buiten het budget, het maakt mn vader niet zo zeer uit over de leaseprijs, deze auto staat namelijk op de zaak van mn ouders, echter kijken mijn ouders wel naar de zogenoemde bijtelling, iets typisch Nederlands geloof ik. en die loopt met een dergelijke auto al snel op in de maandelijkse kosten.

Ik ben gewoon maar zeer blij met de motor en de gekozen opties, hij is sneller, en luxer dan die die we nu hebben.

Allen dank voor de reacties, misschien komt er nog iemand langs die iets weet. De levertijd zal ook wel niet misselijk zijn denk ik

Comment

• Reklam van de nieuwe A6

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Jason Statham

Comment

• Maar begrijp ik uit de opmerking dat de 2.8 niet voldoende is volgens u, of kiezen mensen gewoon sneller voor een diesel in België?
                                      geen enkele slechte bedoeling in mijn uitspraak, de Belg is gewoon een diesel rijder, daarom zal je op dit forum weinig meningen horen van mensen met ervaring met die motorisatie.

Comment

• Beste VeroKevin,

Ik hoop niet dat je uit mijn reactie opmaakte dat ik een slechte bedoeling van jou constateerde, mijn vraag naar of Belgen eerder een diesel kopen, was oprecht een vraag, en daar bedoel ik verder niks mee.

Dank voor je uitleg, ik hoop dat er misschien toch nog een enkel forumlid denkt, "laat ik mijn ervaring eens delen".

toen ik op dit forum enkele levertijden zag, schrok ik erg, de order is inmiddels bij de dealer binnen, en heeft de 3e week van Mei als leverdatum staan.

Hopelijk blijft dat ook zo
                                        Last edited by ; 05/02/2009, 18:36. Reden: grammaticaal foutje

Comment

• tja, Redbull zijn auto was zelfs vervroegd, dus je moet niet te veel schrik hebben. Mijne is voor onbekende redenen opgeschoven van levering eerste week januari naar leveringmid april, laatste wat ik hoorde was fabrikage Week 10, levering Week 12, dus laatste week maart (Hij was besteld 2de week september)

veel succes.

Redbull, waar blijven Uw foto's? Je hebt Uw auto al bijna 4uur

Comment

Working...
                                          X